Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar

Jeej!!! *blaast op feesttoeter*!!!

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    haha, ga nu toch echt richting de 30 weken! Gaat nu zo snel!

Ik zit op hete kolen, wil heel graag tickets hebben voor John Mayer, er is nu een extra concert in A'dam. Het eerste concert was in 3 min uitverkocht! Oppas is al geregeld, het is op 3 juni. Mijn zusje woont in A'dam en die past van op Teuntje, Popje blijft bij mijn ouders. Nu nog kaartjes!! Gaan straks in de voorverkoop! Heb mijn zwager ook al achter de PC gestuurd.
    Wel gek al oppas regelen voor de baby die er nu nog niet is!

Pip

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het is dat het je tweede kindje is anders had ik gezegd: doe het niet... goeie kans dat je helemaal niet weg wilt! Jij weet wel hoe het werkt en met een tweede is het echt anders. Ik weet dat ik de eerste 4 (!) maanden echt nauwelijks te scheiden was van de kleine. Ik hoop dat ik deze keer wat makkelijker zal zijn.
    Moet wel want ik heb op 19 juni een reunie en op 20 juni een bruiloft! :D

Gefeliciteerd trouwens met je 28 weken. Gaat hard he?

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Spannend pipelina, ik hoop dat je kaartjes kan scoren!!

Zo heb ik ooit een nacht voor het postkantoor gezeten midden in december, voor kaartjes voor Robbie Williams.

God wat was ik blij dat ik ze had toen!

Gelukkig kan het nu via internet, daar krijg je tenminste geen blaasontsteking van hahahah!!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    Alles goed hier?
    Werd vanmorgen wakker en toen ff op me rug gaan liggen werd me buik ineens hard en daarna ging de baby trappen was gsiter ochtend ook al zo is dit een harde buik? want deed geen pijn of is de baby gewoon aan draaien?

Yessica hahaha blaasontsteking omdat je heel de nacht buiten zit nou komt bijna nooit voor hoor als je dat blaasontsteking krijgt komt het niet door de kou is een fabeltje:p

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Niet gelukt!

Huil snif

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Is dat zo? M'n dokter zei dat t daardoor wel kon komen.
    Ben ik voor de gek gehouden haha.

Was het niet je baby die draaide? Z'n rug langs je buik kan ook hard aanvoelen.
    Een harde buik voelt best onprettig aan.

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Aah pip wat jammer :( :( :(

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
  10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dan nu maar even mijn verdriet gaan botvieren bij de prenatal!

Later!

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yessica het is idd vast de baby die draaie want me buik zag er ook op die manier uit alsof er iets langs tegenaan drukte.

Yessica nog ff over die blaasontsteking:p.
    Ik dacht ook altijd dat het kwam doordat je kou vat maar de bacterie die de blasontsteking veroorzaakt die word getriggerd door de kou en dan kan je idd blaasontsteking krijge;);) haha bij ons op het werk heeft een client ook 1 keer per 2 maand blaasontsteking dus zijn we ons erin gaan verdiepen etc gepraat met artsen enz en op die manier werd het beetje aan ons uitgelegd haha snap je het nog:p

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Natas ik volg je helemaal hahaha.
    Ik heb ook altijd heel snel blaasontsteking, dus die zal dan wel door de kou "wakker" gemaakt zijn.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goedemorgen! (nog 2 minuutjes...) Balen Pip dat je geen kaartjes heb kunnen krijgen :( misschien nog ergens op marktplaats? daar zitten af en toe ook eerlijke mensen tussen ;) al raad ik je wel aan alleen daar kaartjes te kopen als je ze zelf op kunt halen!!

Hier zo ff lekker saucijzenbroodjes eten, jummie! de boodschappen zijn weer binnnen, allemaal weer veel te verleidelijke dingen gekocht :D

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik had eerder ook regelmatig blaasontsteking toen zei me moeder ook altijd ja komt door je korte rokjes en blote kleding hahaha..
    En seks maar goed dat wist ik wel dat ook daardoor kon komen

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Jordy is nu 1 1/2 jaar. Dus ben benieuwd hoe het gaat. Hij kan er wel even over doen want de kleine ligt de eerste tijd nog bij ons op de kamer. ;)

Yes: Doe maar rustig aan. Ik lig ook bijna heel de dag op de bank of bed en dan gaat het goed.

@pip: Jeeeeh 28 weken. He vervelend dat je geen kaartje heb. ZIjn ze via marktplaats ook niet te krijgen? Soms koopt iemand meerdere kaartjes maar verkoopt ze dan weer. Is alleen dan vaak wel duurder.

Weg gaan: 4 juni heb ik een bruiloft ben ook erg benieuwd hoe dat gaat en of ik het ubberhaupt vol hou :D
    De kleine gaat dan mee naar het feest ivm borstvoeding en ik echt niet wil kolven, maar Jordy gaat dan lekker logeren bij opa en oma.
    Vast wel ergens een kamertje waar de kleine kan staan ;)

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Zo ben weer gedoucht en zo.
    Nu ff uitrusten en dan rustig aan naar de winkel wandelen met m'n mams (die net m'n hele huis schoon heeft gemaakt)
    en dan even slapen. Ben erg moe al.

Trouwens: waar is Marjan?? Alles goed? Je bent zo stil!?!?!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey hallo!
    hier een lekkere dag achter de rug met veel dingen schoongemaakt enzo waar ik nu voor beboet wordt... beetje last van bekken e.d. dus nu op de bank rustig aan doen :D
    fijn weekend meiden en misschien tot morgen ! x

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ben hier beetje was aant opvouwen :D
    hebben vanavond BBQ (indoor) heb ik op zich wel ff zin in, maar ga het niet laat maken, gaaaaaaaaaaap

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh klinkt gezellig babe!
    ik denk dat ik zo even ga liggen tukken! :D :D :D
    wasje laat ik wel liggen tot morgen hihi

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja Yes, alles goed....Zeg net tegen Erik dat ik gisteren maar 1 berichtje heb geplaatst....Gisteren echt een klote dag...Laatste officiƫle werkdag en daar had ik het eigenlijk wel moeilijk mee.

Vandaag schandalig lang uit geslapen...11 uur pas uit bed. Toen boodschapjes doen, wasje aangezet, even naar de lingeriezaak voor een passende BH (ook wel fijn) en nog even BJband (?) gehaald voor mijn moeder want die is bezig met de bekleding van de wieg...Toen de was in de droger. Wasje op gevouwen en nu op m'n gat op de bank even alles aan het bij lezen...

Dus....

Yes: Rustig aan blijven doen hoor, de deal was en is 37 weken.....

Natasch: Mooie buik foto's

Sureyya: Ook mooie foto, lekker bolle buik al

Babe: Mag ik mee wil ook wel BBQ-en....Jammie!!!

Pip: klote dat het niet gelukt is, misschien inderdaad even zoeken op het net....

Ehhh de rest al weer vergeten....

Deel Deze Pagina