niet niewsgierig, alleen zwaar verwaarloosd bunnik... you come to the meeting??? je bent uiteraard altijd gewoon welkom hoor!
Kom het goed maken hoor met de tijd Everything's gonna be allright.. Nee heb een excursie Toevallig he
Ik zeg alleen: Ik moet op excursie, Ben daarvoor 3 uren onderweg, ik mag mijn bolle meenemen, en een hele dag genieten.. Met 15 kakelende dames en 15 kinders om me heen.. Nee Mars houd er van
Pip heeft voor 11.30 gereserveerd, maar ik rijd 9 uur weg, dus denk nadat ik Aszz heb opgepikt, dat wij ongeveer 11uur aankomen? dus gewoon tussen 11 en 12 arriveertijd, iedereen die later is word geweigerd aan de deur
Nou dan kom ik lekker niet, ik ga om 7 uur van huis namelijk en ben er dan ongeveer rond 12 maar misschien kan ik iemand regelen die mijvan Utrecht naar Bunnik wil brengen, want heb eigenlijk geen zin in de bus aangezien ik dan in TOKIO eindig.
hahaha, nou vooruit, een uitzondering voor jou weet zo ff niet wie er in de buurt van Utrecht komt?? Wan ik heb Aszz en Noah al in de waggie....
Hier gaat het goed hoor. Maar drukdrukdrukdruk op het werk. Veel zieken afgelopen tijd, dus extra veel overuren gemaakt. Nu ben ik eindelijk een dagje vrij, heerlijk. ik ga denk ik maar eens bijlezen haha.
Bijlezen, zucht ik begin er niet eens aan.. Maar chicky's ik ga er weer vandoor.. Ik kom morgen nog even kletseren... Kuszz Und; Ik heb jullie gemist
MVE hhahaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik had je nog krabbeln gedaan een eeuw geleden op hyves