Shoppuh babe! Had jij dat Rolling Stones shirt gekocht bij h&m? Ik ga binnenkort eens maatje 80 shoppen denk ik...!
Altijd leuk, 25% korting bij de H&M. Ik heb even de rem erop. Ze hebben teveel kleren... Noah zit trouwens ook al in 74/80. Gaat echt te hard. Dacht dat het 68/74 was, maar niet dus.
tja... ben zwak wat dat betreft Jelmar zit nu in 74, heb al veel kleding in maat 80 voor de lente, denk dat Jelmar het wel uithoud in 74 tot maart
@ mama2010: jammer Dikke knuff! @Rolling Stones: Floris heeft hem van de winter editie en eerder de zomer in maat 74. Maar ja die kan hij niet meer aan
Ik heb net op MP 2 driewielers gescoord voor een 10tje! bij 1tj ff spuitbusje erover heen en Atje en haar vriendje kunnen los!
Hoeveel drinken jullie beebs naast de melk? Floris lurkt zo 2 bekers leeg dat is 450 cc! Mega pies luiers hier dan ook. Maar hem niet zo uit wat erin zit. 's Morgens krijgt hij thee, in de middag was frissigs.
Wauw! Hier eigenlijk nog niks naast de melk, hij zit nog op 4 flessen en veel tussendoortjes, heb nog niet echt ander drinken vast aangeboden
Dames hoe doen jullie dat met maten van schoentjes? Charlotte haar schoentjes zijn te klein net met cm band opgemeten en dan kom ik tussen de 9a10 cm. Moet ik dan schoentjes bestellen een 1 cm erbijop rekenen>??
Sterreke hahaha bedankt heb egt mega mega lieve schoentjes besteld voor Charlotte ben er nu al zwaar verliefd op haha