Ow van die U-bags?? Man, die zijn duur!! Heb nog 3 liggen (voor het geval dat), nog van Naomi destijds. Waren 5,- per stuk
Mijne heb ik gekocht in augustus 2009 en is houdbaar tot februari 2012, dus moet lukken!! Enne het kan in ieder geval geen kwaad hoor, hooguit dat de werking ietsje minder wordt...
@ Aszz geweldige foto van trotse Nathan op zijn fietske!! tis echt een mooi manneke En dat filmpje is ook erg cute schoentjes, ook erg leuk! marien heeft dezelfde volgens mij in het blauw (gekregen dus heb geen idee welk merk)
nou toen charlotte 4maand was moesten wij eigg ook plasje inleveren wij hebben het toen opgegeven we bleven die zakjes plakken maar werkte voor geen meter... Maar goed charlotte zat ook altijd vol met olie en met sudocreme Hoop voor jou dat hij meer succes boekt hah Frommel nee heb niet gebeld heeft niet veel nut denk ik bedacht ik me net hahaha Charlotte is nu prima te pas dus denk dat bellen pas nut heeft als Charlotte ziek is..
Ik ook!!! Schrok me kapot, dacht even dat ik zwanger was.. hihihihihi Waarschijnlijk mijn darmen denk ik.. lette ik vroeger nooit op maar nu ik zwanger ben geweest valt het me op denk ik ?!
Klopt! Plopjes vallen mij nu ook op! Had ik een tidje geleden ineens.....haha, dan denk je even....uh.....wat was dat?
Dan zou ik hem een uurtje later naar bed doen of wanneer hij moe is. Wij hebben dat ook weleens als we bij souders zijn geweest, marien slaapt dan de hele autorit dus bijv. tot 19 uur maar meestal heeft hij daar geen last van en kan gewoon om 20 uur naar bed! Wat je ook kunt doen, jelmar daar nog te eten geven en dan rond 19 uur naar huis rijden en meteen bij thuiskomst in bed joppen...
ja, ze vroegen dus ook of we bleven eten.... maar ben zo blij dat Jelmar (op vannacht na) een goed slaapritme heeft en wil dat eigenlijk niet verknallen........hmmmm, dilemma! maar dat is inderdaad ook een optie, ga nog ff nadenken
Trouwens, misscien een idee om allemaal 1 cadeautje mee te nemen 5/2?? (voor een bedrag tot max. 5,-?) Voor de kids?? Als aandenken etc.?? Heeft iedereen Vera over het hoofd gezien?? Weet dat ze klein is, maar toch niet zo klein, dat ze niet gezien wordt??
Plopjes, oh die heb ik ook wel eens gevoeld. En ik heb er ook wel eens een test voor gehaald. Het voelde echt als baby bewegingen. Maar was gewoon poep denk ik