Zal zo eens de meiden gaan aankleden, Vera in de kinderwagen doen.. Dan de pup aan de riem, en voor het eerst met zijn allen (behalve mijn schat) een eindje lopen in onze nieuwe dorp (normaal loop ik altijd alleen)
Volgens mij hebben jullie het daar al over gehad , ieder neemt een cadeautje mee en dan krijgen alle kids een kleinigheidje
SB jaaa superwoman heerlijk dingkie zo in de box WOu nog meer reageren maar ben het kwijt ggrrrrrrrrrr Moet zo boodschappen doen me kerel wil niet haha. Charlotte is net lekker aan kotsen geweest gadver men was ff vergeten hoe zuur dat meurt
Sb, heb superwoman ook even teruggezocht, supergoed bezig zeg!! Zijn er nog meer beebs die nog niet zitten? Heb het idee dat jullie beebs allemaal al bijna de kamer door lopen......
Hahahaha Babe, die jongen komt nog eens in het Guinness book of records. (schrijf je dat zo en zo ja, is het ooit bedacht onder het genot van een Guinness?)
Misschien ff zoeken op internet... Ik had van de oudste nog zwangerschapstabletten, dicht potje.. en die waren bij de laatste zwangerschap (3 jaar later) nog steeds goed!