Dat verschilt vaak per merk. Op de website zelf staat vaak wel hoe je moet rekenen. Vaak is het idd cm erbij. Bij de slofjes van aapies heb ik dat wel gedaan.
Ingeltje thnx idd heb die site ff afgezocht naar hoe op te meten haha oke ik kom zo foto spammen haha
Wat een rare hoek voor een foto!! Ik heb even zitten puzzelen hoe die voeten nu vastzitten aan het lijf hahaha Maar leuke schoentjes!!
Ingeltje hahhaha en ben je eruit?? volgens mij ligt kindje gewoon op rug met beentjes omhoog en die foto is genomen naast hoofd van kindje zoiets?????
Uh dames, jullie praten te veel!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfff, ik moet nog tig pagina's in deel 6, zijn jullie hier al weer volop bezig geweest......... Heb ik nog iets gemist dat ik absoluut moet teruglezen of zal ik hier gewoon weer instappen?
luie mensen zijn jullie! zo missen jullie allemaal mijn mooie man spam inge, op die site van de schoentjes van natas hebben ze ook leuke jongens schoentjes.. dees zet die site er ff op hier..
WWHHHOOWWWW CHarlotte stond net ineens in de box:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O Dus nu box en bed maar op de laagste stand zetten.
goedenavond allemaal!! jemig een nieuw deel alweer. ik ben vandaag gaan werken. heb meteen mijn verhaal gedropt bij mijn leidinggevende en barstte meteen in huilen uit (vergat ook nog te vragen hoe zijn vakantie was haha het was zijn eerste half uur). hij stelde voor een uur per dag minder werken , wanneer ik wilde. ik denk dat dat te weinig is, maar linda houdt zich altijd groot dus ik zei we proberen het wel uit. 2 weken aankijken en moet zeggen of het helpt. voor de donderdag en vrijdag is wel lekker, dan is het iets rustiger thuis komen als ik kindjes op moeten halen en bram er niet of laat is. verder dacht hij dat ik te perfectionistisch was... hij herkende het nl ik wil alles goed hebben. nou vanmiddag hb laten meten en dat was heel goed, 8,1. dus... zal toch wel echt vermoeiheid zijn en spanningen. en merk wel dat 1 dag uitrusten niet echt helpt. vanmiddag naar ike3a met kindjes. was ook wat laat en dus daar eten (ben je zo een uur verder met allebei) en om 19 u pas thuis (3 u later!). nu zo alweer naailes, maar bedje lonkt ook wel. nou dat doen we de rest vd week. wel jammer dat ik dan niet zoveel kan bijkletsen omdat we voglens mij heel veel avondmensen hebben! nou weer veel te lang ego verhaal. sorry, hopelijk gaat alles goed met jullie!
LVDB jeeettjee meiss bah balen zeg die vermoeidheid. Goed van je dat je met je werkgever erover hebt gehad. Alleen als jij dat ene uurtje niet zit zitten dan moet je het niet doen dan moet je meer nemen. ikea gezellig
wij gaan ook altijd vroeg naar bed, hier, om 22.00uur ofzo, en dan word het hier pas druk ja! hahahaha, maar dat uurtje per dag heb je maar weer Lin! enne... wat heb je gekocht bij de Ikea?????? echt, als die gasten ooit eens een webshop beginnen word het een goudmijn!!
Hai meiden! Mama; wat balen zeg van je ongi....... YenD: sterkte met de maagzweer... pijnlijk! die hoeveelheid paracet. zal ook niet echt geholpen hebben denk ik? averechts misschien wel bij een maagzweer.... hoop dat je kuur snel aanslaat meis!! en anders proppen maar hier een hele lange dag erop zitten......... esmee heeft afgelopen nacht ( lees afgelopen 2 wkn. ) liggen spoken snachts.. vermoeiend hoor! die sprong mag wel voorbij zijn wat mij betreft.... maar goed.. op de creche heeft ze maar een kwartier geslapen de hele dag.... die is nu kapot... jammer dat dat geen garantie is voor een goede nacht8)
zo heb bij gelezen....maar weet het allemaal niet echt meer... @Mama2010: Jammer joh ongi...hopelijk deze mnd raak! @Aszz: Wij zorgen altijd dat we de aangifte op tijd de deur uit hebben en krijgen eigenlijk elk jaar eind mei ons geld... @Yes: Ohhh maagzweer niet fijn! @LVDB: Rustig aan hoor meissie!!! FF tijd voor je zelf en even op adem komen... @Pip: Lekker 2 driewielers! Ben ook weer helemaal verslaafd aan MP maar weet ff niet wat ik wil kopen @Babe: Leuk H&M zal ook meteen mijn mailbox ff checken...Hier zit Koen in maat 80 nu, weet nu niet zo goed of hij dan voor de zomer al 86 nodig heeft of het wel gaat redden in maat 80...ehhh nou ja we zien het wel. @Natasch: Zo te zien heb je weer lekker geshopt...hihihi Hier helemaal hyper omdat morgen om 8 uur mijn vriendinnetje haar zoontje gaat krijgen..spannend!!! Helaas moet ik heel de dag werken dus zal wel woensdag worden voor ik er heen kan....