@Pip: Ja weet dat het ff opgang moet komen maar omdat meneertje al zo licht is en nu veel is afgevallen moeten ze al bij gaan voeden...Hopelijk komt het snel opgang. Wat een coole foto met de appel....ga straks ff peer geven in zn handjes...Race auto hoef ik niet heb al een hele mooie winnie de pooh loopvliegtuig met proppellor via MP...
Ik lag toen ook in zkh te zweten.. kwam ook niks maar gelukkig aan het einde van dag 2 (midden in de nacht) begon mijn borst te lekken.. ik sprong een gat in de lucht.. was zo bang dat het niet ging komen en het is heftig om je kindje 2 dagen niet te kunnen voeden... (werd al 2 keer bijgevoed met cupje melk)
Focking irritant zo'n extra forum. Heb me wel aangemeld, maar weet niet of ik er veel zal zijn Hier op zwpagina kijk ik regelmatig, maar zo'n extern forum vind ik gewoon niet logisch. Krijg trouwens ook de hele tijd een foutmelding omdat ik zo'n code moet overtypen.
ik kon niet registereren..... omdat ik die code steeds verkeerd intypte?! whahahaha, dus... hoelang moet ik nu wachten?
Ik vind het wel ideaal.....kunnen we tenminste alles plaatsen zonder er meegelezen wordt! Ga zo ook eens inloggen!
Heb me geregistreerd, maar zo kan toch iedereen alsnog registreren? Er zit niet een moderator tussen die goed keurt toch? Ik ga even opruimen, boodschapjes doen en dan naar de kinderarts! Doei doei