Maar ik zie wel dat je een link kan plaatsen en uit de gallery kan kiezen maar kan ik niet gewoon een plaatje uploaden?
we proberen het gewoon nog een keer maarre, ik ben inderdaad eigenlijk niet zo voor om op 2 dingen tegelijk te gaan beppen, toch?
Ooohh ik ben echt zo fout...... julotte kruipt nu dus echt sinds een paar dagen maar ook echt al best rap... ik had haar op grond gezet en ik pak een appel en een mes.... zit ze half IN de kattenbak.... gatsie.... kon ik haar helemaal wassen.... bah
zo ben weer thuis natuurlijk teveel dingen gekocht voor me meissie. Nath hahaha lekker in de kattenbak opletten jij Euuhhm succes bij de tandarts. 2de topic weet niet zo goed wat ik ermee moet eigelijk om eerljik te zijn vind het zo lastig
Ik zal ff quoten vanaf daar: Ik zeg: overstappen! Het leuke aan daar is, dat we gewoon ook leuke andere topics kunnen openen over voeding, opvoeding, werk etc. Je houdt dan een kletstopic en als iemand even een eigen ding wil plaatsen dan kan dat gewoon. Scheelt ook ontzettend in bijlezen, omdat je nu kan kiezen om het lopende verhaal bij te lezen en bij xtra tijd even de andere topics te kijken. Naast dit topic kunnen we ook ergens een 'slap geouwehoer' topic openen om lekker te kunnen lullen als je zin hebt. Hoeft niet iedereen te scrollen en te zoeken!
Frommel: Julian heeft in zijn leven ook al de nodige kattenbakkorrels opgegeten hahahah (van die houten korrels) Ieeeuw!!