natas, zou ik nog niet doen, zijn nog genoeg dames die nog niet op het nieuwe forum zitten of er vanaf weten, dus vraag dat aub. nog maar niet aan.
hai! zo ben aan het bijlezen!!! maar wilde niet beginnen voordat ik hoi heb gezegd dus bij deze hoest hier?
ga ik morgen ff naar kieken, vind wat ik nu heb ook wel handig, kan ik mooi in de gaten houden hoe oud Jelmar is haha, truste! Dag, je moet naar ons nieuwe forum komen meis!
waar zijn jullie??? en waarom nu weer een ander forum? heb ik wat gemist??? en als ik die link van babe gebruik kom ik ergens uit waar het heel rustig is....... enne ik zie niet zo gauw hoe ik me moet anamelden daarzo........... wat een gedoe....
jep.. Vooral als diegene nog ingelogd staat op de laptop hehe @ dag.. staat rechtsbovenin registreren.. Het lijkt voor een 'gast' stil.. maar eenmaal geregistreerd zie je alles . Hebben er voor gekozen om het daar prive te houden
@Dag je kan dan rechts boven op knopje registreren klikken en dan invullen en dan krijgt je een mail om het te activeren.. Hoop dat het lukt
ah ben bezig met registreren inderdaad! maar lieverds ik ga nu lekker slapen en vind jullie daar morgen!!! knuf enne babe thanks voor de mail!
Heej meiden, Ík heb morgen drukke dag voor de boeg met 2 extra meisjes + pup om op te passen dus gaat lekker naar bed tot morgen!! slaap lekker iedereen!