Mei mama's deel 7!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Grrr Koen ligt te janken door de babyfoon heen....Wordt weer een leuke nacht. Ga zo maar douchen en dan naar boven...mag morgen weer de hele dag werken.....

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    trusten ladies, tot morgen!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    marjanneke had je mijn luiertip nog gelezen?

de rest even gauw bijgelezen maar ben helemaal op.. drukke werkdag en drukke avond en nu kapot.. misselijk en moe...

ikea: ik denk dat ze het daar moeten hebben van de impulsaankopen. Bedenk maar eens hoe vaak je de ikea uit bent gelopen met alléén datgene wat je wilde halen :p
    Als ze een webshop openen, gaan mensen niet meer naar de ikea en lopen ze een grote bron aan inkomsten mis!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja had hem gelezen...maar er staat op de verpakking van 9 tot 18 kilo...Koen weegt net 9,5 kilo....

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede avond! Nog effe vlug bijlezen vanuit een hotelkamer. Net aangekomen, dus effe bekomen en dan gaan slapen.

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ga slapen truste meisjes!!!!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Nath: Doe morgen ff die foto's hoor van het weekend niet aan toe gekomen....solly!

Enne regel jij zon dekbedje? Wordt gek van meneer...vannacht uiteindelijk maar tussen in genomen en toen kunnen slapen tot half 9!!!

8. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Is goed joh! Hoeft niet meteen morgen, kijk maar wanneer je tijd hebt! Ik zal een dekbedje regelen haha!

Frommel was vannacht ook zo aan het spoken... tussen ons in genomen en stil was ze....

9. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Meiden ik ga er ook van tussen.... slaap lekker allemaal!!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Daar moet je eigenlijk niet naar kijken. Als ze steeds erlangs schijten ;) dan kan het soms zijn dat het niet groot genoeg is. Sven weegt nog geen 9 kilo maar heeft al heel lang 4+
    En niet die paarse active fit pakken, da's niet goed voor de nacht

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    kunnen jullie je baby nog masseren dan???
    dean wordt al achterlijk als hij het aankleedkussen ziet!
    zodra hij er op ligt draait hij zich om en gaat er vandoor...
    als ik olie aan mn handen zou hebben op dat moment denk ik dat hij als een glibberige dikke worst op de grond ligt te janken! hahaha

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    of ik zou hem kunnen vast maken met hydro handdoeken aan zijn polsen aan de commode....

13. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @YenD: beterschap, hoop dat de medicatie snel aanslaat!
    Het aankleedkussen is hier ook niet favoriet. Zodra ze erop ligt, draait ze zich om en houd zich aan de rand vast. Grrr. Handig hoor als je een propere pamper probeert aan te doen :x
    @Marjand: spannend hoor!
    @Dag: Knuffel

Slaapwel allemaal.

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    eekje, idd ja!
    ik hou hem altijd in een soort houdgreep vast, maak snel de voorkant schoon, dan wordt hij woest en draait zich om, dan maak ik zn billen schoon...
    alleen dan weer een luier om krijgen is echt een drama! soms laat ik hem ff in zn blote kont rond kruipen om hem dan op een onverwacht moment aan te vallen met de luier!

15. yent09

yent09 Lid

2 jul 2010
    87
    0
    0
    huisvrouw
    Veendam
    haha komt me zo bekend voor!! Lotte wil ook echt niet blijven liggen voor de luier net zo'n slang afentoe.... kronkelt in alle bochten om die luier maar niet aan te krijgen :) en dan ook met zo'n lag van haha krijg het wel voor mekaar...

Hier ook helemaal verslaafd aan de spelletjes van facebook!! Vooral aan frontierfille, cityfille en millionarecity.

Hier druk dagje gehad.. psz, oudste dochter van springboon terug brengen :), boodschappen doen (in veelste druk centrum) , naar de bieb met vervelende (vermoeide) peuter, naar de auto.., nog veel vervelender peuter die niet in de auto wil, baby die niet terug in maxicosi wil, eindelijk weer onderweg na 15min alles in auto te krijgen, naar dokter voor medicijnen man, naar apotheek met vervelende peuter (die het speeltafeltje overhoop aan het trekken was), duurde het ook nog drie lange drie korte natuurlijk, inmiddels paar uur verder eindelijk thuis, weer opruimen en schoonmaken, de was, eten koken, eten geven aan inmiddels weer lieve peuter, eten geven aan hongerige baby, eindelijk zelf eten (koud!), baby op bed, peuter en zelf douchen en peuter pyama aan, schoonmoeder binnen laten, kleren van zolder halen (kinderkleding grotere maten) uitzoeken wat ik wel en niet meer houden wou, inmiddels ons hele bed vol met kleding bulten, kleding oudste dochter in de kast doen, Voorlezen, peuter op bed, weer verder met de kleren, inmiddels half 10 en eindelijk klaar met uitzoeken kleding uit kast Lotte en nieuwe kleren er in, nog snel even naar AH want mijn ijsthee op, eindelijk thuis, baby wakker (al even), baby fles en op bed leggen en nu eindelijk ff tijd voor mama ff bijlezen en dan op BED ben echt kapot en dan moet ik er ook nog om 7 uur uit omdat er iemand voor onze ketel hier om 8 uur is dus dan geen warm water meer....

Haha sorry meiden moest ff stoom afblazen :)

16. yent09

yent09 Lid

2 jul 2010
    87
    0
    0
    huisvrouw
    Veendam
    ga slapen tot morgen meiden slaap lekker

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hoooooi!!

18. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goedemorgen!!

Even gaan ontbijten...

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

ga heel hard voor je duimen lieverd !!!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    En ik zag Felix voorbij komen , Ziet goed uit hoor !! Lijkt helemaal niet op Felix van de reclame ...,ihihihihih

Hij is goedgekeurd Yes !

Deel Deze Pagina