Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Pearl, sterkte! Ben benieuwd!!!

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bb van harte met je meiden, wat een prachtige geboortegewichten zeg!

Pearl zet hem op meid!!

Hier, straks controle bij de vk. Ga toch even vragen vanaf wanneer zij strippen. Ja, ik heb een aardig makkelijke zwangerschap gehad en me na de eerste misselijke maanden nog lang goed gevoeld, maar nu zit ik er even doorheen. Gisteravond was een waterval maar helaas niet van vruchtwater, lol. Gelukkig kon vriendlief troosten... Hij heeft nog een kuit/voetmassage geprobeerd en bood bereidwillig aan om te sexen hihi maar daar stond mn kop niet naar, hoe graag ik ook wil bevallen. Hoop dat het de vermoeiheid is die me zo down maakt, zit ff niet lekker in mn vel (letterlijk en figuurlijk, ik sta strak). Ben er wel klaar mee. Bekkenpijn wordt ook weer erger, bah. Sorry voor m'n klaagzang.

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hihi wat lief van hem :cool:
    Succes vandaag bij de vk en sterkte met de laatste loodjes!

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    T is ook zo'n schat :p ;)
    Tnx Daro.

5. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    BB, gefeliciteerd! Had het vannacht tijdens het voeden al gelezen, maar geen puf om te reageren, sorry! Geniet van je meiden en ik hoop op een spoedig herstel!

Pearl, succes vandaag! Zet hem op!

Alle zwangeren die mogen/willen bevallen, ik hoop dat het voor jullie ook snel zo ver is! Ik ben nogal voor gekropen voor een aantal en er komen er steeds meer bij. Ik denk aan jullie!

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @bb,
    Gefeliciteerd met je meiden!!!

@pearl
    Veel succes vandaag!!

7. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    BB: Van harte gefeliciteerd met je meiden.

Pearl: Heel veel succes vandaag!

Hier gaat alles steeds beter, de kleine wordt nou uit er eigen wakker en we horen straks of ze van de antibiotica af mag. Als dat mag mogen we waarschijnlijk vanmiddag naar huis. De BV gaat ook goed, we opstartproblemen gehad omdat de kleine meid te lui is. Het ziet er gelukkig allemaal wel heel goed uit nou, even afwachten en duimen dat we naar huis mogen.

Meiden: Degene bij wie het rommelt heel veel succes, hoop dat het voor jullie gauw gaat doorzetten. Voor de rest succes met aftellen.

8. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB gefeliciteerd en nu lekker genieten

Pearl succes vandaag!!

Verder geen nieuws hier. Straks naar de vk.
    Fijne dag allemaal

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Daro succes vanmiddag!! Ook spannend voor jou zeg!

Yupgup, hij offert zich wel op he ;)
    'Klaag' maar lekker hoor, ik loop 2 weken achter op je, en ik wil ook wel bevallen. Ik wil niet weten hoe ik me over 2 weken voel!! Succes vanmiddag!

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Fijn Almah!! Duim voor je dat jullie snel naar huis mogen!!!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Van harte gefeliciteerd met jullie 2 meiden!! Mooie namen hebben ze gekregen,heel veel geluk gewenst!

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

bbtje van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 meisjes.

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

zo weer een nachtje achter de rug.
    verder dan last van mijn onderrug en af en toe wat krampjes in mijn onderbuik lijkt het nog niet te komen.

mijn zoontje is met 38 weken en 3 dagen geboren. het termijn waar ik dus nu op zit. en stiekum leef je toch wel eerst na dit termijn toe maar waarschijnlijk heeft deze buikbewoner het nog te goed in mijn buik.;) vanmiddag weer naar de vk toe.

almah fijn dat de kleine het nu goed doet
    hopelijk mag je lekker vanmiddag naar huis.

pearl succes meid.

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Veel pijntjes bij iedereen... Straks ligt dit forum plat en zijn we allemaal aan t bevallen :p

Almah hopelijk mag de ab gestopt worden en mogen jullie je meisje lekker mee naar huis nemen!

Hier vanmiddag ook weer naar de vk, en EINDELIJK word de afwasmachine gemaakt..
    Onrustig in m'n buik, maar nog max 4dagen, ik tel af eindelijk!

15. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @BezigBijtje, van harte met je 2 meiden! Eindelijk zijn ze daar dan! Het zit er nu gewoon op! Ik hoop dat je ontzettend kunt genieten van je meisjes en dat de roze wolken nu helemaal aanwezig zijn!

@Pearl, poeh wat duurt het lang he. Maar dan moet dit toch wel DE dag worden, heel veel sterkte en succes!

@Yupgup, snap dat je er een beetje doorheen begint te raken nu de uitgerekende datum dichterbij komt. Ben benieuwd wat de vk zegt. Hihi moest wel lachen, nav gisteren heeft mijn man 's avonds ook een voetmassage geprobeerd, maar ook hier geen resultaat. Denk dat we de voetmassage van het weeenopwekkende lijstje kunnen schrappen ;)

@Alma, fijn dat het nu zo goed gaat! Hopelijk vandaag naar huis!

@Ladytijger, kan me voorstellen dat je ook wel naar vandaag hebt toegeleefd als je zoontje met deze termijn is geboren. Maar nog weinig gerommel dus. Succes bij de vk straks.

Oh het slapen gaat nu in rap tempo achteruit. Elke keer als ik me omdraai word ik weer wakker en zit mijn buik helemaal in de kreukels. Baby is wel flink actief sinds gisteravond, dat is wel gezellig. Ik moet ook nog maar even genieten van dat geschuif en getrappel in mijn buik, voor het straks weer voorbij is.

16. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    wat een nacht zeg elk uur op de wekker gezien en echt alles doet pijn.... Het vocht gaat gewoon niet weg, zelfs even typen doet gewoon pijn aan mn handen.
    En dan slaap je eindelijk en dan krijg je harde buiken bah dat was wel even schrikken zo gek om daar wakker van te worden... Maar waren ook weer snel weg.

Nou over een uurtje mag ik weer naar de huisarts hopelijk heeft die een oplossing voor mn been of wat dan ook...

Lig al elke nacht met mn benen en voetjes in de lucht maar ja als je dan draait kan je het hele bed meeverhuizen... Merk wel dat ik er nu even helemaal klaar mee ben met alles.

*sorry dames wil niet zoveel klagen maar t is ff niet leuk meer misschien toch maar eens een potje goed huilen ofzo misschien lucht dat op.... *

BB gefeliciteerd met je dochters !!!!!

en voor de andere dames die bezig zijn SUCCES !!!!

17. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    Weer veel met een matige nacht zie ik. Ik begin echt te geloven dat de natuur dat doet om ons vast te laten wennen aan de gebroken nachten van straks!
    @Essieee: fijn dat je kunt aftellen, geeft vast een goed gevoel.
    @Almah: duim dat jullie naar huis mogen, lijkt me een geweldig moment.
    @Pearl: heeeel veel succes vandaag!
    @iedereen met controles: succes en ben benieuwd wat er gezegd wordt...
    @hier: Na weken op en neer met mn bloeddruk ban ik gisteren bij de controle door de VK doorgestuurd naar de gyn in het ziekenhuis. En helaas houden ze me daar nu ook onder controle t/m de bevalling. Heb 2,5 uur daar gelegen en echo, ctg, bloedonderzoek etc gehad. Behalve hoge bloeddruk is alles ok, dus mocht weer naar huis gelukkig. Ze hadden het wel over inleiden, maar vinden het te vroeg omdat de kleine het nog goed heeft. Was ff in shock, ik ging er vanuit dat ik de 40 weken wel zou halen, maar nu is dat niet meer zo zeker! Ben het zwanger zijn ook echt nog niet zat, maar mn lijfje misschien wel... Zit ook bijna 30kg extra op, dus is niet zo gek eigenlijk. Morgenochtend dagopname en gaan ze de hele riedel weer opnieuw doen, ben benieuwd...
    @Iedereen bij wie het rommelt: succes!

18. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Goedemorgen dames,

klusser en yupgup Hoe laat moet je bij de verloskundige zijn? Succes in ieder geval, wij horen straks wel hoe de controle is geweest.

poetsdrang Nou dat heb ik tijdens een stuk minder gehad dan voor en na zwangerschap... Soms denk ik weleens dat een klein beetje smetvrees heb... Alleen moet ik toekennen dat het vooral op het eerste oog schoon moet zijn...

BB wat hebben de meiden mooie namen, hoe ben je eraan gekomen?
    Hoe zouden ze heten als het jongens waren geweest? Hoe gaat het nu met jou en de meiden? Je man zeker wennen, met opeens zoveel meiden in huis... Het zijn mooie gewichten voor een tweeling...

pearl Vandaag is de dag dat jij bevallen mag... Heel veel succes... Strakslekker genieten van je kleine...

ladytijger Zo zie je maar dat elk zwangerschap anders is, voel je wel al gerommel? succes vanmiddag bij verloskundige.

Allen Jullie zijn allemaal lekker aan het rommelen... Eigenlijk niet zo gek, de maand van de bevalling... De maand waarin alles weer gaat veranderen... Mag ik even zeggen dat ik trots op jullie ben.. Voor sommige een helse laatste trimester, af en toe klagen over de pijntjes ed maar spreken zichzelf goed de moed in... En wij zijn er om jullie te steunen... Ik denk aan jullie...

19. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Pearl: hopelijk gaat t dan vandag gebeuren!
    BB: jeeej gefeliciteerd met je meiden!! Geniet ervan!

Nesteldrang: hier totaal verdwenen nu ik meer rust moet houden. Echt raar, want normaal ben ik daar wel een pietje precies in. Man doet nu alles en helaa niet altijd zoals ik het zou willen, maar ik klaag niet hoor (nouja af en toe dan :D).

Rommelende buik: hier helemaal niks...

Bevalling opwekken: geloven jullie in die dingen? Ik niet hoor, de baby geeft uiteindelijk een bepaald hormoon af vanuit zijn hersenen als hij er klaar voor is. Je kan misschien wel een soort weeën opwekken, maar of dat ook echt ontsluitingsweeën zullen zijn?

Sefanja: prenatal heeft meestal wel wat, maar geen enorme collectie. Babydump heeft ook wel wat, weet niet of dat in de buurt zit? Jammer dat t zo weinig te verkrijgen is.

Daro: succes vanmiddag!!!

@ dames die controles hebben: succes!

Hier redelijke nacht gehad, vroeg wakker (half 6) en niet meer geslapen tot man wegging om 7 uur. Daarna wel weer in twee fases tot 9.15 en toen maar opgestaan.

Ga vandaag de cosleeper alvast opmaken, zal zo leuk staan :D En zo even wat bakken denk ik, als ik me goed voel. Dan is t wel weer genoeg inspanning voor vandaag. Morgen naar VK voor controle bloeddruk en urine.

20. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sefanja, ik vond deze site: Prematuur babykleding

Carpaal Tunnel Syndroom, veel meiden hebben daar last van, ik had het ook giga in mijn zwangerschap, maar in de kraamweek kon ik al slapen 's nachts zonder spalken. Nu af en toe nog een doof gevoel in mijn vingers, maar geen pijn meer! (dacht, misschien kan ik er iemand een hart mee onder de riem steken ;))

Deel Deze Pagina