Wow, dat is nog eens een lange nacht! Gebruik die energie vanmiddag, succes! Goed dat je meegaat hoor!
hier is ze wel ingedaald maaar volgens de vk probeert ze nog steeds met der hoofdje te bewegen en dat doet dus pijn.....
Veel pijntjes enzo lees ik wel. Heb vanmorgen nog lekker geslapeb tot uurtje of 10. Daarna besloten niet naar de ikea te gaan want behoorlijke pijn na die heup massage gisteren bij therapie. Dus rustig aandoen vandaag. Net lekker met de hond naar het losloopveld geweest. Lucht zag er niet gunstig uit naar toch gegaan. Lekker modderig en nat daar en miezerde een beetje. Maar hebben ons prima vermaakt. Hond heeft lekker met een golden retriever pup gespeeld. Voel me gelijk eeb stuk beter nu ik er weer uit kan met de hond zonder hem aan de riem te moeten hebben! Ik ga zo denk ik eens wat poetseb ofzo... Ongi pijn is niet zo erg meer, dus ga ervan uit dat het niks was...
Om 9:50 uur! Ben daarna nog op de koffie geweest bij twee meiden + peuters van de zwangerschapsyoga 2010, dus nu pas net thuis en natuurlijk meteen even online.... Alles wat goed! - Nog steeds hoofdligging! Jippieieieie!!! - Bloeddruk bijna gelijk aan twee weken terug: 126/78 - Baarmoeder weer een cm hoger dan twee weken terug: 34 cm. Hoogte is nu 3/4 nx ipv 2/3 nx. Klusser is blij met elk stukje groei, gezien dat Jop best klein was bij geboorte! - En..... baby is nu ook (deels) ingedaald! Vorige keer cbbbi (hoofd beweeglijk boven bekkeningang) en nu cv (denk dat ze bedoelt hoofd vast) - Beep draait nog wel om as, als een soort breakdancer, maar dat kan voorlopig nog wel en is normaal. Stagiaire ook even gevoeld, omdat het bij kennelijk zo makkelijk te voelen is (?) Vanaf nu wekelijks controle! Nog even gesproken over steekjes van onderen sinds het weekend en de (eerste) (menstruatie)krampen van gisterenmiddag en gevoelige buik van gisterenavond. Ze geeft aan dat dit inderdaad het indalen geweest kan zijn. Nou, Klusser weer tevreden en blij. Nu woensdag weer...
Nu nog even de vloer van de badkamer dweilen, de was opvouwen. Dan de tassen van de jongens inpakken. De jongens naar m'n ouders brengen. Daarna saampies nog wat eten. Dan proberen te slapen en morgenochtend in het ziekenhuis. En dan...................................... Aaaaaaarrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhh meiden wordt toch wel zenuwachtig. De laatste nachten zulke enge dromen gehad. Ik heb geen internet op mijn telefoon dus zal jullie niet kunnen spreken of bijhouden. Ik zal ladytijger op de hoogte houden van alles.
Kreeg net een telefoontje van de vk. woensdag moet ik naar t ziekenhuis om te kijken voor de inleiding! Wat spannend!
Miekr spannend hoor!!! Lijkt me ook raar zo!! An dat is fijn nieuws! Wordt er in ieder geval naar gekeken!! Mijn auto opgehaald, lijkt weer helemaal prima!! Ze hebbben em gewassen voor me!! De auto staat hier onder een bloesemboom, en daar stond ie al een week omdat ie y niet deed natuurlijk! Moet zeggen dat ik dat wel service vind!!! Nog nooit eerder meegemaakt. Net ook uitslag van bloed en urine gekregen en dat was ook helemaal prima! Fijn!
Zoooo, ben weer bij. Reageer verder even niet uitgebreid op iedereen, want ga nog heeeeel even liggen voordat mijn kleine dreumes weer wakker wordt! Hij slaapt nu ongeveer 5 / 6 kwartier, dus als het goed is heb ik nog 2 / 4 kwartiertjes rusttijd... (hoop dat ie lekker lang slaapt vanmiddag na de onrustige afgelopen nacht: hij was beetje bang van 't 'boem, boem, boem' vannacht...)
Ben op de bank geploft en heb eigenlijk geen zin in poetswerk haha Hond ligt lekker bij me op schoot met zijn kop dan he hahaa
Spannend Miekr en An1985! Klusser: goed nieuws allemaal! Net cosleeper opgemaakt, staat leuk Iemand een appelbroodje?
Miekr spannend en an ook spannend!! Zeg net tegen me vriend dat ik nutoch wel nerveus wordt om het feit dat ik niet weet wanneer het begint! Toch best eng!! Ludora fijn dat de uitlsagen goed waren! En dat de auto weer goed is!! Hier gisteren eindelijk een auto gekocht dus ook wij hebben weer een eigen auto ipv alleen vd zaak!! Vandaag veel pijn down under steken en bij lopen t gevoel dat er iets tussen me benen zit waggel nu dus echt!! Vk zei afgelopen x ook dat me kleine man wss niet zo klein is volgens haar! Want de x daarvoor werd hij op 7 pond geschat bij geboorte! We zien wel!! Liefsss
@ Elies: oww jammie!! Ik heb ook honger!! Terwijl ik daarstraks al heb gegeten... Ga zo de kast maar eens plunderen en bakkie thee zetten
@Elies, oehh dat ziet er echt veel te lekker uit! @Klusser, goede controle gehad, mooi! @Miekr, het wordt voor jou nu ook superspannend. Ben benieuwd of je een beetje kunt slapen vannacht. @Ludora, lekker dat de auto weer gemaakt is! Zonder zitten is nu niet zo fijn. Beeb is echt bewegelijk vandaag! Zo ken ik haar helemaal niet. Het bellen is hier trouwens ook flink begonnen, mn moeder belt elke dag 2-3x of er al iets gaande is haha. De bevalling van Joas begon met het breken van mijn vliezen terwijl ik met mijn moeder aan de telefoon hing, dus ze hoopt dat dat nu weer gebeurd
Pak er maar eentje hoor dames, ik krijg ze alleen toch niet allemaal op hihi. Minkie: hihi, wie weet gebeurt het weer! Ik word nu ook al best wel gebeld, maar meer nog met d evraag hoe het gaat, nog niet of het al begonnen is (maargoed ik zit ook pas op bijna 37 weken).
@Minkie: 2-3x per dag? Word je daar niet tureluurs van? Hier wil ik dat absoluut niet hebben! Iedereen is er ook meer mee bezig dan ik. Zodra ik merk dat men gaat zitten vragen, ben ik erg kort door de bocht. Gelukkig belt mn moeder niet zo vaak, maar elke keer neemt ze wel met een verwachtend toontje op als ik bel haha. Maar dan bel ik zelf, dat vind ik niet zo erg. En schoonmoeder komt af en toe aanwaggelen hier (woont vlakbij) maar die heb ik vorige x zo weer weggestuurd, wou ff op bed. Word daar sowieso niet goed van, die aanloop. Moet nog ff wat van gezegd worden, straks ben ik bezig met bevalling ofzo.... Hier: Ik heb de sluitband besteld! Heb het via Icare gedaan, want die rekenen geen verzendkosten (alleen is de band 3 euro duurder dan via site van Motherwear) en kan ik gratis terugbrengen bij filiaal (en die is vlakbij) mocht het niet passen. Dus ben benieuwd.... Nu laatste boodschapjes nog ff halen en ben ik klaar
Vanmorgen bij de huisarts geweest en de echo in mn been liet alleen zien dat ik heel veel vocht vasthoud. En ja daar kan niks aan gedaan worden. Ik kan het koelen en de benen goed omhooghouden en mn vriend kan het proberen te masseren. Maar pff als ik er zelf al aankom dan doet het al vreselijk veel pijn, wil niet weten hoe het voelt als hij het gaat masseren.... En ja voor de pijn alleen paracetamol. Want ja omdat het nu nog zo'n korte tijd is voordat de kleine er is was een steunkous ook geen optie en andere medicatie ook niet. Wist het eigenlijk wel maar had toch gehoopt dat er ergens een kleine optie was geweest om het te verlichten.... @ elmo vervelend zeg een blaasonsteking @ daro heerlijk he die kleintjes ik heb dat altijd bij de schapen zie je de lammetjes zo rondhuppelen heerlijk @ an beterschap hoop dat je je snel beter voelt ! @ ludora fijn van je auto kun je tenminste overal heen waar jij wil @ child beterschap @ skaya beterschap @ elies wat een goed nieuws fijn dat geeft toch meer rust ! @ yupgup digi knuff @ miffy oeh dat voelt niet fijn hier vanmorgen ook een beeb die daar beneden goed aan t meppen was kon er gewoon niet door lopen, en dat was dus net bij de huisarts toen we naar binnen mochten.. Zal wel erg wiebelig hebben uitgezien... @ miekr leuk dat je nog fotos gaat maken, ja ik denk ook altijd o dat past nog wel met mn buik maar toch opeens hang je vast hahaha @ sam doe rustig aan he @ elies kom maar langsbrengen !!! mmm ziet dr heerlijk uit zeg
@Elies, daar zeg ik geen nee tegen Het zou wel grappig zijn als het weer gebeurd. De vorige keer waren we niet van plan om mijn ouders in te lichten dat de bevalling bezig was. Maar mn moeder wilde het zo graag weten. Nu kreeg ze toch haar zin @Child, ik vind het vele bellen niet zo erg, wel gezellig om zoveel met mn moeder te kletsen! Maar kan me voorstellen dat het ook vervelend kan zijn als anderen er veel meer mee bezig zijn dan jezelf. Aanloop heb ik dan weer niet, want familie woont een stuk verder weg en vrienden bellen eerst wel even, dat scheelt ook. Ben benieuwd of de sluitband straks helpt! @Ilonka, oke vocht dus..balen dat er niks tot weinig aan te doen is
Elies, dat ziet er professioneel uit!! Ben je bakker ? Ilonka, heh wat balen al dat vocht. Echt shit ook dat er gewoon niks aan te doen is!
Elies JUMMMIE!!! Ilonka ik kan me voorstellen dat je ergens hoop dat dat er iets aan gedaan kon worden... Zo worden die stomme cliche laatste loodjes wel heeeeel zwaar.... Heb je aan reflextherapie gedacht?? Dat mag vanaf 37 weken weer gewoon, en dat kán tegen de vocht en slapeloosheid helpen. Wordt in veel gevallen vergoed. Ik ga morgen voor de eerste keer. Onrustige omgeving, ja net nog, belde naar mijn schoonvader om te vragen of ie de auto mee kon ophalen, schoonmoeder neemt op helemaal in de stress. Zucht... Erg irritant. Oh en binnen komen waaien echt niet. Van mijn eigen moeder zou ik dat nog redelijk kunnen hebben. Maar van niemand anders hoor. Eerst bellen voor je komt, dan is het eigenlijk altijd wel goed... Child, ik zit te twijfelen over de sluitband. Waarom neem jij em??