Oef ik ben zo blij dat ik niet gebelt wordt ofzo. En niemand haalt het in zijn hoofd om ff langs te komen zonder dat eerst te vragen! Lekker rustig dus haha
Weet je wat me trouwens opvalt? Dat tot nu toe veel bevalling te vroeg zijn (dus voor de 37 weken) en dat de meesten die wel 37 weken of verder waren ingeleid zijn of een ks hebben gehad. Volgens mij ben ik tot nu toe de enige (?) die thuis bevallen is (of niet?)
Nieuwe update op website dames. Ben nu even te moe om alles te lezen. Nog niet bevallen ben ik maar we gaan de goede kant op.
@ ludora reflextherapie wat is dat ???? Nog nooit van gehoord moet ik toch maar eens gaan googlen... Ja nu worden die stomme laatste loodjes wel erg zwaar dacht altijd wel dat t wel zou meevallen... Nu weer supermoe aan t twijfelen of ik nog ff ga slapen of niet....
vraagje: zou je ook weeën kunnen hebben zonder dat heel je buik hard word?? ik ga nu tijdstippen noteren wanneer me buik ongemakkelijk word, kijken of er regelmaat inzit me buik is de hele dag al onrustig en soms echt pijnlijk extra pijnlijk dus als de baby beweegt ik hou jullie op de hoogte
@ Pearl: poeh wat heb jij zware dagen!! Nog ff volhouden hoor, je bent er bijna! Net lekker gekookt en gegeten en ga zo lekker douchen/in bad. Daarna denk ik lekker op de bank, anders zit de hond weer de hele avond alleen. Man moet weer les geven he, het is weer donderdag...
klusser wat heerlijk om te lezen dat controle goed was... Ik was altijd wel een beetje zenuwachtig, je weet nooit wat je te wachten staat... an Spannend hoor. ludora Gelukkig dat alles in orde was, opgelucht? ilonka je kan het ook inzwachtelen ipv steunkousen, is de druk en pijn wat minder... probeer voeten te roteren en blijf in beweging... Probeer zo veel mogelijk benen omhoog te houden... dribbel volgens mij wel... Ik ben in ieder geval in het ziekenhuis bevallen... Er zat bij een scheurtje waardoor natuur zijn werk is gaan doen... pearl net als nijntje stil van je verhaal... Ik hoop dat het snel achter de rug is... Je bent al zo ver gekomen...
Ilonka reflextherapie is een drukpunten therapie onder de voeten. Ik heb t al eens eerder gehad, toen ik mijn whiplash opgelopen heb. Ik weet niet precies hoe t zit, maar je hele lichaam wordt 'weergegeven' in je voet. Er zijn plekken die bijvoorbeeld je skelet vertolken en andere plekken je ingewanden. Door daar een bepaalde vorm van massage/druk op te zetten stimuleer je het maken van extra ruimte, tussen bijv wervels. Of bij bijv de plek van de darmen t stimuleren van de darmflora. Dit is overigens wel leeken uitleg hoor. Hoe t precies zit weet ik ook niet... Heb er toen der tijd best wat aan gehad. Hoop morgen ook!!! Pearl ga even lezen... Maar wat een lange bevalling nu al. Cullen kon er ook wat van.... Zullen we die tijd ook ergens noteren, bijhouden?
@miffy, ik heb ook geen idee. Maar ik heb vorige week ineens een rugwee gehad. Tot die tijd vroeg ik me af, hoe weet ik nou wat een wee is. Maar wat laatst al iemand zei, als je twijfelt of t een wee is is t er geen... Maar of t betekend dat je buik hard wordt.... Geen idee. Ff timen idd en bij twijfel bellen. Maar met een been of rugwee heb je ook geen harde buik...
Ik vind het momenteel zoooooo saai, ff in kistje liggen tot due day dan heb ik nog gezelschap van de insecten. Nee das kolder maar het geeft wel aan dat dit totaal niets is, alles is gedaan, salaris alweer uitgegeven DAMD dat gaat te snel dus ff shoppen is er niet bij mensen werken of hebben geen tijd zoon is heerlijk al 2 dgn weg, leuke dingen doen met vriendje, maar morgen weer terug hiep hoi.
Ja ze zeggen als het een wee is dan weet je dat wel... Maar vraag me ook af: Gaat een wee altijd gepaard met een harde buik? Andersom gaat het sowieso niet op..een harde buik is niet altijd een wee zover benk al wel
Dat zeggen ze wel vaker, als je twijfelt of het een wee is, dan was het geen wee toch herkent niet iedereen ze ...... mijn moeder ook niet bij de bevalling van me zus, die dacht dat ze last had van der darmen, tot me vader regelmaat in der gekreun herkende
ik twijfel daar ook over... Ook voor mijn zwangerschap kon ik wel eens flinke krampen hebben dat mijn darmen waren. Nu heb ik dat ook wel, maar met zo'n beeb voelt het toch anders. Wat ik van de week ook al postte is dat ik dan pijn of een zeurderig gevoel in mijn onderrug krijg, wat dan alleen maar lucht blijkt te zijn... Net even boodschappen gedaan met mn man. Wat een bekijks... Ik heb nu mijn zomerjas aan, maar die kan niet dicht. Kinderen en volwassenen staan zo te staren... Blijft een beetje gek hoor. Voel me dan net een attractie. @Pat, idd is het nu gewoon saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai... Ik heb ook nergens zin in om te doen, dus ik doe steeds maar wat effies en dan ben ik klaar.... Kom maar op met die weeën....