Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Hahah ludora!!! Die had ik niet gezien!!
    Wt een niveau hier he!!

Maarja struisvogels zijn wel snel en geitjes tja hmm wat moet ikdaarvan zeggen haha!!

Liefs

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    En voor mijn gevoel gaat de dag dan ook wel wat sneller voorbij...:)

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik zie die taartjes wel zitten Nijn! Lekker hoor, broccoli en blauwe kaas! Ik heb eten in huis gehaald maar bedenk me net dat ik niet thuis eet vandaag... en morgen is mijn partner er niet dus heb ik veel te veel.

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    En dat laatste is t belangrijkste toch....

Nou weer even bijgelezen.

Miekr gefeliciteerd met je ventje!!!

Nijntje klink super lekker die taartjes!! Mijn moeder en ik eten vanaaf witlof ham en kaas en lekkere nieuwe aardappels!!! Heerlijk!!!

Veldmuisje fijn dat de controles goed waren, en ook dat ze je maar tot een bepaalde tijd door laten lopen. Zoals mijn uk in een grote groeicurve zit zit jou ukkie in een kleine. Moet ook kunnen toch!!

Daro, jah de zorg ook he... Tis zo moeilijk, en jij staat er eigenlijk tussenin als vrouw, want je wil je man helpen, en stimuleren, maar als er zo tegen gewerkt wordt.. Ik hoop dat t vervolg beter voelt....
    Oh lees dat t weer rommelt! Succes!!
    Ga even verder lezen in de club.

Kanshebber welkom terug!!

Oh mijn relextherapie was in ieder geval heel fijn, of t effect gaat hebben weten we morgen of overmorgen. Ze heeft me vooral op vocht vasthouden en benauwdheid behandeld, ook een stukkie slapeloosheid, maar daarvoor zitten andere klachten gewoon te veel in de weg waarschijnlijk!
    Tijdens de behandeling heel veel gerommel in mijn buik, en dan niet van uk, maar echt ongi krampjes, veel. Thuis ben ik even gaan liggen en toen begon mijn buik te borrellen!! Man man ik kon er niet van slapen ;) Zo'n herrie :D
    Nu is t wel weer rustig overigens :p

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Nou zie ik allemaal dood neervallende kleine beestjes voor me.... Ineens toch niet zo lekker meer die taartjes ;)

6. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Bedenkt zich ineens bij het lezen van ludora der bericht dat t wel stil is vanuit daro of heb ik t verkeerd?? Die ging toch weer tellen omdat ze hevig waren??? Liefsss

7. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Laatste bericht was om half 4!! Misschien toch doorgezet??

Liefss

8. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ik krijg alleen al de kriebels van dat woordje schimmel in die kaas brr niet voor mij weggelegd. Al klinken de taartjes van Nijntje verder wel lekker :)

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Miekr,gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!!Leuke naam!

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Whahaha:D Ik heb toch liever dat ze doodvallen dan dat ik ze zie vermeerderen.... oeh, zie nou ook voor me waar de levende bacteriën hier in mijn huis dansen... :cool:

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    hihi :D

Nou als Daro doorzet, go girl!!!!

12. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik ben er nog hoor... :cool:
    Lief dat je aan me denkt.
    Heb ondertussen gekookt, af en toe even staan puffen om een wee op te vangen.. maar heb tijdens het koken niet getimed, probeerde een beetje afleiding te zoeken en niet zo op de klok te letten.

Denk dat het weer voorweeen zijn, al zijn ze wel verrekte pijnlijk en om de 3 a 4 minuten. Vooral als ik zit (zoals nu) doen ze echt pijn.. vooroverhangend over het aanrecht zijn ze wel op te vangen.

Ik ga gewoon uit van weer voorweeen, dan kan het alleen maar meevallen! Mn man komt als het goed is over een kwartiertje thuis van zn werk, dan even eten (zelf geen honger maar mn mannen moeten toch eten) en mn zoontje op bed leggen.. daarna kijken hoe en of het doorzet.

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou dames, heb me laptop er maar bij gepakt, met de telefoon behoorlijk lastig om jullie bij te houden.

Wat betreft Daro, misschien minder verslaafd dan ons?
    Edit: aah daar is ze al, toch wel verslaafd :p
    Klinkt heftig Daro, ik heb gelukkig nog niet hoeven wegpuffen ofzo, dus wie weet...!

En idd, het woordje schimmel is voor mij ook een no-go..

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    eten jullie dan ook geen brie enzo???

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Lieve Daro, ook geen enkele bevalling is t zelfde he, dat de vorige heel lang duurde wil niet zeggen dat t met deze ook zo is. En wie weet wat er allemaal niet verweekt is met jou valse start.

Ík moet bellen als ze om de 4 minuten zijn......

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Uhm.. nee!
    Nja.. heeeeeel soms, dus zeg bijv. verjaardagen ofzo als er toastjes zijn..
    Maar die ziet er ook niet zo vies uit Nijn!:D

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Verschilt inderdaad heel erg..
    Ik moet pas bellen als het heftiger wordt, ookal zijn ze om de 2 min (zoals gisteren avond) maar zijn niet zo pijnlijk als jullie ze wel eens bescrhijven... Wie weet wat er allemaal al gaande is he..

Toch jammer dat we dat zelf niet kunnen zien...

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Normaal wel, maar ik heb 'gekke' kazen echt wel gemeden.

Ook alle voorverpakte vis. Ben alleen maar een paar keer naar de visboer geweest.

Na mijn bevalling wil ik een carpatio met een stokbroodje filet american en toastjes met gerookte zalm... :$

19. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    hmmmm.... carpaccio, biefstuk, lamsvlees.... Ik denk dat ik maar tegen mijn pa zeg als de kleine geboren is dat ie alleen langs mag komen met een flink stuk rood vlees :p

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O nee sinds ik zwanger ben eet ik dat soort dingen ook niet meer..

Ik mis mijn witte boterhammen met leverworst!! Pate of gewoon maakt niet uit! Ze zeggen wel max. 1 boterham per dag, maar vind dat ook maar griezelig, dus dat is ook 1 van de 1e dingen die ik ga eten! Met een lekkere cocktail of biertje erbij :p (net na de voeding dan he.. anders moet beeb zo lang wachten)

Deel Deze Pagina