We waren een keer bij de bavaria city race, was toen ook nog 1 dag in ahoy. Waren ze ook van het leger daar. Ik heb me wel aardig vermaakt hoor..........En heb heel weinig van de auto's meegekregen
vmb, herkenbaar ik heb tijdens mijn rondleiding op de kazerne toen ik nog met mijn ex-vriendje ging ook weinig meegekregen van de kazerne hihihi maarja ik was toen 16 en de hormonen gierde door mijn lichaam en dan allemaal van die mooie mannen in pak...... daar ga je wel van soppen hihihi
Ja, als ik die vent van mij in een net pak zie, dan komen de vlinders ook weer in alle hevigheid boven. Maar ik zou die van mij wel voor een keer een legerpak aan willen trekken hoor....
ik ben wel benieuwd hoe mijn kerel er uitziet in een pak... Dat zal ik waarschijnlijk niet zien gebeuren. Hij vindt het verschrikkelijk!
herkenbaar!! ik wou mijne wel meteen bespringen hihih, maja alle familie stond er om heen en we moesten nog naar het gemeentehuis, dus helaas..... maaar oooooohw!!!
hahaha, trekt je vent eindelijk een pak aan, scheuren wij het het liefst zo snel mogelijk van zn lichaam..... En de mannen hebben de naam, maar wij dames kunnen er ook aardig wat van
Haha wij vrouwen!!! Haha lol Me also like menn in suit!! Inderdaad leger mannetjes met lekker spiertjes op de armen borst en buik hmmmm Okeee houd weer op haha!!! Ik ben gelukkig hoor met me vent heb ook spiertjes maar wil hem wel eens in legerpakje zien of inderdaad in een mooi wit pak hmmm!! Haha wij vrouwen zijn ook errug!! Liefss
Kapper ben ik ook weer geweest! Haartjes zijn ook klaar voor bevalling!! Nu alleen maandag nog onze geregistreerde partnerschap!! En dan mag meneer zich aandienen!! Van mij vanaf vandaag al hoor dat partnerschap kan ook later nog Gelukkig ben ik zondag officieel 37 weken dan mag het ook echt!! En volgens overgrootoma in spe komt meneer ook echt as maandag haha Liefss
Ow wat grappig als ze gelijk zou hebben he?! Volgens mij zijn er veel nog ff snel naar de kapper geweest (ik ook ) Je wilt er toch beetje fatsoenlijk bij lopen he. En als de kleine er is ga je niet zo gauw weg denk ik...