Oooooh meiden, zit hier kei hard te lachen. Man denk dat ik gek geworden ben.... (Je zou denken dat ie dat al wist) Wat een lol!!!! Wonder gefeliciteerd!!! Ik ga even naar de club!!
Yeahhh, wonder gefeliciteerd met jullie dochter. Zat al uit te kijken naar bericht van je. Ga maar lekker genieten meid.
Mijne zat beneden, anders had ie vast gevraagd waarom ik zo moest lachen steeds.. En tja, leg het dan maar eens uit he Nu ligt ie naast me op bed tv mee te kijken.. Hij wou een film kijken :S Komt ie nu mee he...
wonder gefeliciteerd!!! jeetje ik word met de minuut jaloerser! ik wil ook bevallen zijn! met de nadruk op zijn
Ik ook hoor, ik wil ook zooooo graag... Denk dat t bij iedereen begint te kriebelen zo onderhand.. Helemaal nu er steeds meer namen op het lijstje komen te staan...
Hollands got talent even afkijken en dan douchen hopelijk gaat die rare pijn een beetje weg... Straks de film van Anne frank kijken, mooi verhaal...
Wonder gefeliciteerd!!! Haha leuke gespreksonderwerpen hier Essie die druk op mn onderkantje voel ik hier ook al de hele avond.... Gaat gepaard met ongi-gevoel..... Zal het alleen voorwerk zijn...of toch...?
Nou dames, ik ga jullie zo verlaten.. Tanden poetsen en lekker mijn bedje in kruipen. Hier is het helaas rustig met ongi gevoel en harde buiken enzo.. Fijne avond/nacht nog!!
Nou meiden drukte neemt af haha Wonder77 gefeliciteerd met je dochter!!!! Ik ga ook me bed opzoeken Liefsss trustee!!!!
zo, net even een rugmassage van mijn lief gehad... Dat helpt gelukkig wel! Alleen die harde buiken hè
77wonder2, van harte met jullie dochter!!! Verder zijn jullie helemaal op hol geslagen vanavond haha..zal er maar niet meer op reageren Trusten!!
Val me wel op dat er een hoop vroeg bevallen, er zijn er maar 3 die de 39weken zijn gepasseerd en 1 helaas 40weken hè Nijntje. Zo ondertussen wil ik ook wel oP de lijst staan hoor, ik houd nu maar voor me dat wij het allemaal nog tegoed krijgen
Harde buiken, steken onder water....eeeeeh... downunder, veel beweging van het ukkie, maar weeën... neuh
jammer maar misschien doen die harde buiken ook wel iets voor je, bij sam hielpen ze al dan kunnen ze misschien alsnog strippen ik ga voor je duimen