Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Lig met iPhone van man inbed , kan niet zo goed typen. Wel bijgelegen.

Heitje: fijn

Afscheiding: niet veel, wel dik

Child: mooi kleed. Mamma = Child of jouw mamma ?

Dribbel: super!

Verder: ???

Hier heerlijk avondje uitgeweekt in Rotterdam. Gegeten bij de machinist. Mooie zaak! Daarna nog drankje ouderwets bij hotel nee york. Denk dat ik er minstens 9 jaar niet meer geweest was! Kwamen er wel in t begin van onze relatie, toen we nog in Rotterdam woonden...
    Jop logeert bij neefje. Alles goed, leuke sms gekregen, ze moeten erg om / met hem lachen, hoe hij kletst!

Weltrusten!

2. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    En dan schijnen die mannen nog nerveuzer / meer koudwatervrees te hebben dan de vrouwen.... Hi bi

Maar pas op t laatste moment

Maar nu ook bij 2e hebben we beide onbewust oplopende spanningen. Manlief wordt steeds te vroeg wakker en slaapt ook onrustig...

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Lig nu ook met telefoon in bed. Heb bijgelezen maar geen nuttige antwoorden haha

Vrienden zijn geweest, was weer gezellig zoals altijd.
    Om half 5 op de valreep nog een speciaal shirt voor de hond gehaald bij de dierenarts. Ivm genezen kreeg hij meer jeuk dus aan de wond zitten en dat moeten we toch niet hebben. Hij blijft mooi van het shirt af gelukkig.

Lig nu half op me zij en weer flink pijn en steken in rechter zij en lies (waar ik op lig) als ik omdraai dan andere kant grrr toch een hoofdje dat in de weg ligt???

Ik ga proberen te slapen, weltrusten!!!

4. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik werd wakker met vreselijke hoofdpijn :( tijdens zwangerschap eigenlijk nooit meer gehad... Zo gek...
    Moest paracetamol zoeken, ben nu wakker ook....

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Vervelend Tinie...
    Hier lig ik bijna een uur wakker na een toiletbezoekje.

6. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ook vervelend... Sinds ik na verbouwing weer boven naar het toillet kan heb ik daar geen last meer van. Kan ik weer met mn ogen dicht ;)

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Pffff, hier ook al wakker vanaf 1.00 uur! Mijn vent ligt zo verschrikkelijk te snurken, niet normaal! Gooi hem zo maar eens uit bed en ga zelf wat slaap pakken. Moe, moe en nog eens moe!

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    De schaapjes zijn op :(

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hier ook toiletbezoekje en wakker grrrr

10. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen dat jullie zo slecht slapen meiden! Hier wordt mijn nachtrust ook verstoord maar dan door een heel lief klein jongetje dat om borstvoeding vraagt. Een veel betere reden! Hoop dat dat bij jullie ook snel het geval is!

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oh ja Dribbel das voor een mooi doel!! Vraagje nog, jou bevalling ging eigenlijk heel soepel en voorspoedig, en t is de 3de natuurlijk, maar was jij nou uitgescheurd? (vooral t hechten daarna houd me best bezig...)

Denk dat t bij ons allemaal gewoon heel erg aan t kriebelen is, vooral nu de eerste er zijn. Ik heb die onrust ook hoor. Ik heb iedere keer als ik iets voel zo iets van, he wat is dat, zou dit zo'n eerste wee zijn. En kan ik dat wel dat bevallen en al die pijn. Of misschien merk ik het in eerste instantie niet eens op dat ik weeen heb en ben ik te laat :D :D

En ik zie best op tegen de borstvoeding. Ik hoop zo dat t lukt!

Ja en dan daarna, ik kijk er zooooo naar uit, maar ik vindt t allemaal wel spannend. Ik hoop dat ik een goede moeder ben...

Manlief wordt ook onrustig overigens. Hij is nu naar Utrecht, daar is een meeting van de 106 club (peugot) Hij heeft zelf een 106 opgeknapt en getuned (geen japanse tupperware tuning overigens :p ) Wij wonen tussen Eindhoven en Tilburg, dus met een beetje gang erin in een uur thuis. Maar hij heeft vanmorgen wel 3 keer gezegd dat ie t niet fijn vind (ben ook niet echt lekker vandaag) Maar goed ik heb em verzekerd dat uk niet binnen t uur ter wereld komt :D :D Hij is nu toch maar gegaan.

Stiekum baal ik wel, ik zit echt bijna iedere dag alleen, niets te kunnen, wordt zo erg saai!! Maar goed, ik geniet wel even van t saai, dat is t over een paar weekjes nooit meer!! :D :D

Heul verhaal hahaha

12. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ah fijn heitje je bent weer thuis, rustig aan!

Essieee hier ook meer afscheiding dan normaal. De ene dag wat erger dan de andere. Ik voel het er idd ook af en toe gewoon uitlopen, wit dun en nattig. Blehhh

Child mooi kleed in je box.

Zeiltje, ik heb een waterdichte molton bij de hema gekocht omdat ik hier heb gelezen dat het echt een aanrader is. Heb hem nog niet uitgeprobeerd.

Straks weer wat buikfoto's maken, heb eigenlijk geen zin maar straks spijt als ik het niet gedaan heb.

13. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik zeg alleen even goedemorgen allemaal!!

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hallo meiden..
    nog steeds alles rustig bij iedereen? Nog iets meer dan een week, en dan is het echt mei :D

Ludora, dat over de borstvoeding herken ik wel! Ben ook zo bang dat het niet lukt of niet goed op gang komt of dat k iets niet goed doe. Moet het maar over me heen laten komen.
    Bevalling zie ik absoluut niet tegen op, komt denk ik omdat ik dat echt als verlossing van de pijn ga zien geloof ik...

Hier vanmorgen weer roze slijm verlies, en druk van binnen uit zeg maar.. Verder geen harde buiken ofzo dus zal allemaal wel niks zijn (helaas)

Verder rustig dagje hier vandaag...

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Pfoe, ook vanaf hier goedemorgen! 10.10 wakker, had het nodig na gisteren pffft. Kon vanmorgen mijn ring gelukkig weer om, vocht was mooi weggetrokken.

Slechte slapers weer, jammer... Sterkte!

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Kort van stof Daro!! :D :D

Essie ik vraag me af of de pijn die er nu is of dat dan ook weg is... (dat t vervangen wordt door uitscheuren-hechtingen-pijn reken ik even niet mee... :p ) Ik denk voor een stukje wel, omdat dan een stukje gewicht weg is, en in mijn geval die harde bal op mijn buik weg is en zorgt voor meer mobieliteit, waardoor ik meer kan bewegen en soepeler wordt. Maar of de BI pijn weg is...

Essie ik zou dat rose-verlies wel even in de gaten houden....

Ik merk dat ik vandaag een beetje een dip-negatieve-dag heb... dus ik ga offline, en proberen mijn zinnen te verzetten.. Fijne dag iedereen!

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh meiden,
    Heb na de 2 uur wakker liggen toch nog wel lekker geslapen. Vandaag lekker een rustig pyjamadagje waarbij lekker niks moet :)

18. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ludora, succes met zinnen verzetten! Balen zo'n dag!

Slechte slapers.... Heb ook een slechte nacht gehad, dit keer door mijn snurkende man! Hoop dat jullie nog even hebben kunnen slapen op later vandaag nog even kunnen slapen....

@Child, mooi boxkleed heeft je moeder gemaakt!

Ik ga ff onder de douche.... En dan straks maar even op het kraambed liggen...
    Wil ook op de babykamer bezig...

Fijne dag dames!

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Goede morgen:)
    Hier om 10.45 pas wakker, helaas gemaakt door vriend, en bedankt. Aan 1 stuk door geslapen eindelijk:)
    Verder weinig nieuws onder de zon en hier is het ook rustig zie ik. Misschien tot vanmiddag

20. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    goeiemorgen nou heb ff bijgelezen moest ff 10 paginas en was er ff 1 dagje niet...

Nou had vanmorgen om 5 uur willen opstaan wat een *** nacht :( had genoeg kunnen kletsen zo te lezen !

verder aambeien ja heb een zalfje maar merk niet echt dat t werkt lijkt wel alsof er meerdere komen.
    Las iets over pillen? heeft me de huisarts niks over gezegd zijn die gewoon te krijgen???

verder vanmiddag bij mn neef op bezoek en dat was t dusse tot vanavond ;)

Deel Deze Pagina