Ik ga nu niet bijlezen, maar ik wil even doorgeven dat vanavond onze zoon geboren is!! Iets voor 8 uur hebben we de vk gebeld, toen had ik al 5 cm ontsluiting. Nadat mn moeder mn oudste op kwam halen zijn we meteen naar het ziekenhuis gegaan, en om 22.07 is hij geboren. Bij aankomst in het ziekenhuis had ik al volledige ontsluiting (!) dus het is echt superhard gegaan. Wat een verschil met mn eerste bevalling! Alles is goed, hij is een flinke jongen van 3885 gram en we zijn nu alweer lekker thuis. Dus ik ga wat proberen te rusten nu.
Ik douche niet samen met mijn grote man, maar soms neem ik het kleine mannetje mee onder de douche. Moet ik wel opletten dat ie niet te dichtbij staat, want dan staat ie de hele tijd droog.... (onder mamma's buik, hij past er precies onder )
Wow, 't barst toch een beetje los! Jij ook gefeliciteerd met je dochter, Viev! Ik vind Sara een hele mooie naam (had bij ons op 't lijstje kunnen staan als een vriendin niet al zo had geheten)! Veel geluk met elkaar en rustig aansterken mamma!
Zooooo he, ik blij dat ik het toch niet kon laten om door te lezen, pak ik mooi Daro's bevalling nog effe mee midden in de nacht! Heel erg gefeliciteerd meid, super voor je. Heel veel geluk met je 2e zoon! En wat fijn dat je ook alweer thuis bent! En fijn dat het veeeeeel korter duurde dan de 1e keer! Met bijlezen van 230 tot 259 ontzettend veel onzin gelezen (met de ogen gescand) en toen dacht ik al 'die Daro die laat niets meer horen, dat is verdacht....'. Maar had niet verwacht dat er nu al nieuws zou zijn, 't is snel gegaan! Vanmiddag een berichtje over weeen en 's avonds een beep in je armen, super! Alle gezondheid en geluk voor jullie! Klus
Kon 't toch niet laten, inderdaad een hoop onzin (vluchtig) gelezen die niet-noodzakelijke-informatie bevatte, ha ha.... Maar wel mooi Daro daardoor even meegepikt
Daro, van harte!! Wow dat is echt snel gegaan! Hier zijn euhhhh volgens mij om 00.30 de vliezen gebroken.... Sorry nijntje!! Nu veeeel menstruatiekrampjes, tot nu toe elke 8 min, ben maar even op de bank gaan liggen om vriendlief slaap te gunnen.... Heb vanavond uit wanhoop een heel blikje ananasstukjes leeggegeten, zou dat het zijn geweest?
Twijfel of ik de vk al zal bellen.... Wil haar ook niet voor niets laten komen (maar wil ook niet dat ze straks te laat is!) http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/355629-zijn-nou-weeen-bellen-niet.html
Alle meiden die bevallen zijn gefeliciteerd en die nog moeten succes. hier gaat elles super goed. Yaro is echt een lekker mannetje
Wow daro!! Gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling! En wat fijn dat jullie al thuis zijn zeg. Geniet ervan!
@Daro! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Lekker Alweer thuis! Geniet ervan! @Yupgup, Zet um op Meid!
Zwaai zwaai... Hier erg druk nu beide meiden op kinderafdeling aan infuusje liggen (zo zielig!) We worden echt even geleefd. Morgen of maandag meer nieuws. Hopelijk mee naar huis. Ze doen t super trouwens en wat zijn ze mooii. Ik heb veel last van de ks, valt me erg tegen. Kan met moeite bed uit om te plassen/lopen naar wc. Hoop dat ik snel meer kan en voor mn meiden zorgen mag. Inprincipe mag ik morgen naar huis. Voor onze rust gaan se thuis slapen en laten we mijn meiden met veel pijn in mijn hart achter voor n nachtje., maar dat is morgrn pas gelukkig. Hoop dat er znel nog.meer mooie kindjes bij komen! Succes meiden.
Oe yupgup, spannend!! Zijn de weeën al regelmatiger? Ik moest sowieso bellen bij gebroken vliezen bij de eerste en als jij twijfelt of je niet prettig voelt, gewoon bellen hoor!! Hopelijk ben je al druk aan t puffen...
Oh jeej bb beide aan t infuus dat is minder! Wat hebben de meiden? Hopelijk herstel je snel van je ks zodat je heerlijk van ze kan genieten! En dat ze maar snel naar huis mogen natuurlijk!!
@Daro, van harte met jullie zoon! @yupgup, succes!!! Hopelijk gaat je bevalling mooi snel! @BB, wat fijn om weer van je te horen Ik hoop dat je meisjes snel aansterken, en jij ook!