Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Yupgup, jammer dat de weeen weer verdwenen zijn. Heb het inderdaad ook wel vaker gelezen, dat ze zomaar weer kunnen verdwijnen. Nu maar even lekker slapen dan en wat rust pakken, want ze komen binnenkort hoe dan ook weer terug. Heel veel succes!!!

@Miffy, klinkt goed!!

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Succes miffy!!

3. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Oe, jouw lichaam houdt niet alleen jou een beetje voor de gek, maar mij ook hoor! Hihi, ik dacht dat je nu wel helemaal heavy bezig zou zijn, maar toch weer gestopt. Raar hoor, dat vrouwenlichaam!

Maar je vliezen zijn gebroken, dus 't vervolg komt vast spoedig!!! Pak nog wat rust!

En alvast voor late: zet hem op!

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Yupgup: je houdt het wel spannend zo! Haha maar nog even rusten dan want je kleine komt er echt aan!

@ Miffy: oeww dat klinkt inderdaad w wat serieuzer! Ben benieuwd hoor!

Hier alweer wakker, door herrie van buiten waar ze met die auto bezig zijn en de hond die piept en blaft omdat hij erbij wil zijn... Pfff wat te doen? Draai me nog een keer om en proberen te slapen, anders er toch maar uit...

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Oe, nog eentje!
    Bevrijdingsdag lijkt een goede dat te worden! Zet hem op!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Yup, hmmmm nou ik denk dat die weeen zo wel weer terugkomen :p wacht er maar op :p

Daro, ben ook wel benieuwd...snel of langzaam?
    Je mocht ook al wel weer snel naar huis, hoe heerlijk is dat. Meestal blijf je toch de nacht als je zo in de avond bevalt?

Miffy, spannendd meidd!!!

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

#2647 ladytijger, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    ***Update in de club van miekr ***

Ik heb net weer een smsje van miekr ontvangen dus ik ga in de club even de update schrijven

8. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Elmo Blaasontsteking, dat is niet zo fijn... Het kan ook vervroegd ween opwekken...

kanshebber Ik ken jou nog niet, daarom Welkom... Ik ben met nog een aantal mei mama's al moeder geworden in april...

rekening bloed prikken Ik denk dat het per verzekering verschilt, hier nog geen rekening gezien... Heb je vaker bloed laten prikken gedurende zwangerschap, misschien ligt het daar aan.... Als het medisch wordt sowieso vergoedt...

pat78 jij kan even goed adem halen, zo te lezen mooie ctg...

heitje mooie foto's.... Je zus kan goed fotograferen... Wow foto op pagina 229:$

pearl gefeliciteerd met je dochter... Hoe gaat het?

veldmuisje Toch een lekker idee dat arts geen reden ziet om in te grijpen... De ochtend zal wel vermoeiend voor je zijn geweest, maar je kon wel met een gerust hart naar huis.

miffy Je man heeft wel gevoel voor humor... Die ooievaren zijn vast aan het uitrusten voor de drukke mei maand... De eerste twee zijn al geboren... Gaan ze nu eindelijk doorzetten je ween?

miekr Is haar zoon geboren? Gefeliciteerd, mooie naam... Hoe gaat het?

queenmeisje Ook jij gefeliciteerd met de geboorte van je zoon...

Daro Ik las dat jij aan het timen was? voor ween?

humor Was ik gisteren maar online overdag, wat een humor wordt hier geplaatst... Gelukkig blijft dat er bij iedereen wel inzitten... Leuk om zoiets weer terug te lezen, haha...

carpaccio In mijn zwangerschap deed ik er een moord voor, maar toen ik bevallen was, kreeg meteen vanuit mijn schoonzus haar restaurant carpaccio maar één hapje genomen (geen behoefte, manlief had erge trek)... Verder geen moeite met vlees soorten en andere producten... Ik houd niet van rood vlees.

Sam Oh wat lief, Hoe is jouw hond onder je zwangerschap... Onze hond sprong altijd tegen mij op als ik binnen kwam, eenmaal zwanger niet meer, na bevalling wel weer... ludora Jouw hond heeft andere dingen aan zijn hoofd... Fietst hij ook tijdens dromen? De eerste foto van je Labrador :D... Sam Probeert je hond niet heel sluw jou van de bank af te krijgen, deed die van ons... Uitgestrekt was zij groter bijna groter dan mij... Oh kwijl kwijl, ook jij zo'n leuke hond..
    IK MIS MIJN HOND :(

viev Gefeliciteerd met je dochter, Sara. Mooi gewicht... Zoals jij zelf al aangeeft, doe rustig aan en geniet van je prachtige meid...

dodenherdenking Hier ook twee minuten stil geweest, het blijft indruk op mij maken... Zo verwonderlijk dat jong en oud herdenken, wat een mensen op een hoopje en zo stil dat je en naald kan horen vallen... Ik wil dat ook eens mee maken, maar dan wil wel ergens aan de buitenkant staan (beetje claustrofobie)

politiepakken ed Ik knap zo af van mannen in pakken zoals politie,- brandweer ed. In een gewoon pak niet, das vaak wel sexy.. Sowieso voor mensen die in werkelijkheid anders eruit zien dan ze voor werk doen voorkomen... Ik houd ook niet van verkleedde mensen... Ik loop een grote boog om zwarte piet heen, als kind nooit ergens last van gehad... toen was ik een zuignap ;)...

77wonder2 gefeliciteerd met de geboorte van je dochter... Hopelijk dat je snel hersteld.

Daro gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Flinke jongeman, maar dat had je wel al verwacht... Gek he, hoe bevallingen zo anders kunnen zijn dan de eerste... Rust lekker uit...

yupgup vliezen gebroken? maar nog niets? Het zal nu wel voorspoedig moeten komen, nietwaar?

bb Leuk dat je even de moeite neemt ons op de hoogte te houden... Ondanks liggen aan infuus is het toch wel fijn dat je meiden het zo goed doen... Ga zelf maar even goed uitrusten en bijkomen van je keizersnee.

Jullie hebben wel wat afgekletst gisteren, jeminee... Dat waren aardig wat pagina's om te lezen... Phoehee, vandaag niet zo hard gaan he...

9. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    man, man, man, wat maken jullie het spannend meiden. Hihi, is beter dan gtst volgen.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    HAha vind ik ook :D

11. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miffy, succes meid!

@Yupgup, hopelijk zet het door!

Hier is de verloskundige net weg... Voelde me niet lekker... Omdat bij de laatste controle ze bang waren voor zwangerschapsvergiftiging, heb ik toch maar gebeld... Gelukkig was alles goed! Moet met 2 paracetamol op de bank/bed en rusten. Dus niet de stad in vanmiddag... Jammer... Maar Ukje is belangrijker....

Zal slapen! Welterusten!

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zo nu gaat t wel hard met het gerommel en bevallingen..

Yupgup zet m op. Doordat je vliezen gebroken zijn, is je kleintje toch echt onderweg!

Miffy hopelijk ook voor jou zet t door...

Verder weet k niet meer reageer via iPad uit m'n hoofd...

13. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    daro van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet lekker van je gezinnetje!

14. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Even een *zwaai* van mij...
    Iets beter als normaal geslapen vanacht.
    Vanochten mn was van de hele week weggewerkt (hangt nu boven op de lijn) en gezogen en gedweilt. Daarna heerlijk de zaterdagse ochtendkrant gelezen, met een kopje thee.
    Hier is het weer nog wel aardig. Vanmorgen zelfs een zonnetje, nu gewoon droog, maar wel bewolkt. Moet vandaag nog even een klein boodschapje op het dorp doen, maar dat stelt maar weinig voor. Lekker relaxen dus!
    Allen die aan 't bevallen zijn - of daar aanstalten voor maken ;) heel veel sterkte!
    Ik heb die ene ooievaar ook al gereserveerd, nu maar hopen dat tie niet verdwaald!:)

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zit ondertussen de weeën online te timen
    ziet er wel grappig uit hihihi
    manlief is laatste boodschapjes halen, ik heb net het kraambed verschoond (lag onder de kattenharen)
    zit nu te twijfelen wanneer ik de vk zal bellen, er staat bij bel advies krachtige weeën om de 4a5 min, maar is dat 4a5min tussen eind en begin of van begin tot begin, want die weeën duren ook wel een minuut of langer

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Miffy, bel gewoon even. Zeg je gelijk hoe lang je al aan het timen bent en je 'uitslagen' daarvan en dan zal de vk zelf wel zeggen wanneer ze even langskomt om te kijken denk ik.

17. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik zou ook even bellen miffy beter een keer teveel als te weinig..

18. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh meiden,
    Beetje erge kl*tenacht achter de rug, waar ik heel veel en lang wakker ben geweest...erg leuk voor mijn humeur :(

Weet je, het schijnt echt normaal te zijn om overtijd te zijn, vooral bij de eerste, maar ik baal gewoon erg van al die goede berichten hier....zo snel en voor de 40 weken... Ik gun het jullie echt wel hoor, maar ben op dit moment echt stikjaloers...

19. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    miffy bellen meid

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011