Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Knuffel!! Ik hoop echt dat jou kleintje zich snel meld!!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntje, kan me je gevoel heel goed voorstellen. Hoop heel erg dat het snel mag gebeuren voor je meid!!! En dit sh*tnacht wil natuurlijk ook al helemaal niet helpen bij je humeur!!

Zelfs ik heb het gevoel al een beetje wat jij hebt (heb daar nog helemaal geen recht toe weet ik). We zitten nu echt in de golf van de meiden die bevallen voor de uitgerekende datum. Ik zou daar ook heel graag bijhoren, maar zie mezelf al zitten bij de vk met 41 weken voor de zoveelste controle...hoop natuurlijk anders;)
    Ik ben ook een beetje bang voor overtijd lopen, door alle enge verhalen tijdje terug op het nieuws enz.

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden!

Jaaa babynieuws zie ik!

Daro van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Wat is het vlot gegaan zeg!
    En nu lekker genieten van je gezinnetje!

Ahh Yupgup met gebroken vliezen! Ik lees gauw verder! Meid, rust nog maar ff een beetje als het lukt!

BB, wat leuk om wat van je te horen! Hopelijk allemaal snel naar huis! En balen hoor dat je ks zo tegenvalt... ik heb gelezen dat het de eerste week ff flink doorbijten is en dat het daarna al een stuk beter gaat! Sterkte!

An, ik vind het ook wel een mooie dag om te bevallen! Mettttt z'nnnnn aaaalllleeen, met z'n ahahallennn :D

Miffy, ik hoop echt voor je dat het dit keer doorzet meid!

Ilonka, klaag maar ff lekker hoor, dat lucht op! Sterkte!

Tinie, buddy! Hoe is het met jou? Nog geen 'gerommel' ?
    Ik zal je mobiele nr ff in mn foon zetten, is wel zo handig denk ik he :)

Oh update over Miekr, ga zo ff in de club kijken! Zat vannacht ineens aan de naam van haar kindje te denken: Mayson... is letterlijk vertaald: mei-zoon, grappig toch! Zullen ze vast over
    nagedacht hebben :D

Sefanja bedankt voor je compliment over de foto's!

Marja, gelukkig maar dat alles goed is en je geen zw.vergiftiging oid hebt! En nu lekker je rust pakken!

Nijntje, even een dikke knuffel voor jou!! Snap dat je jaloers bent hoor! Ik hoop zo voor je dat het ook snel gaat beginnen bij jou! *doet een bevallingsdansje speciaal voor Nijntje*

Ohhhhhhhhh het lijkt wel een spannende film hier! Zit gewoon met ingehouden adem te lezen!!

He he, hier eindelijk weer een beetje een goeie nacht gehad....lekker blijven liggen tot half 11!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wat grappig!!! Zo had ik het nog helemaal niet bekeken :D

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nijntje dikke knuffel jou kant uit!!!! Ik kan t me zoooo voorstellen... Als wij al zo ongeduldig zijn.... Ik hoop dat je snel je kindje mag begroeten!!

6. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    nijntje

digitale knuffel van mij...
    Als ik zo de berichten van iedereen lees, gun ik jou het meest om de eerst volgende te zijn... volgens mij zit jij er echt door heen... Vooral door de k*tn88 de jij mee maak...

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Nijntje logisch hoor!! Ik ben zelf ook jaloers en ben officieel nog niet zover!

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Thx meiden, fijn dat jullie zo meeleven..

9. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Zet m op Nijn, het kan echt niet lang meer duren!

Yupgup, wat fijn dat mijn ananashart je zo goed heeft geholpen. Ik hoop dat het vandaag doorzet!

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

nog een smsje gehad van miekr met de vraag of ik:

daro nog even feliciteren met de geboorte van jullie zoontje

en miffy en yupgup heel veel succes wensen met de bevalling

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ooohw wat lief!!!!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gefeliciteerd!!! Lekker snel zeg en weer thuis,genietze :D

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nog best rustig hier...

@ Nijntje: kan het me zo goed voorstellen!! Ik ben het al zat en heb daar eigenlijk recht nog niet toe (stomme valse start)
    Maar hoop echt voor jou dat je kleintje snel komt! *hugg*

14. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    wat lief van miekr

15. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zo he, alles weer bijgelezen
    Wat een baby's al! Van harte gefeliciteerd iedereen!
    En yupgup en miffy bezig? Succes!

Ik dacht dat gisteravond hier begonnen was... Mn man en ik hadden het es ff gezellig gemaakt (ach nou ja, gezellig. probeer eigenlijk onder het strippen dinsdag uit te komen, dus ja, moet je wat voor over hebben:p) en ben na die tijd gewoon zo vreselijk beroerd geworden. Maar het is alleen bij een behoorlijke diarree-aanval (sorry) gebleven.

Morgen 40 weken. Hoop niet te ver over tijd te gaan, omdat ik echt niet ingeleid wil worden...... Maar ja, wat moet dat moet.

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Daro jeeeeeeeeeeeeeeeuh eindelijk je zoon in de armen, gelukkig is alles goed.
    Yupgup, jo go girl;) dit duurt niet lang meer hoor.

Miffy ook al bezig, zet m op meid:)

eEuhm???
    Bij mij nog niets helaas,

Nou hier vandaag 38 weken :) hiep hoi. Gisteren ineens een vlaag van oeps, met 39,3 bevallen van 1e zoon dat zou volgende week maandag al zijn, beetje podiumvrees kreeg ik gisteren???

Ik werd om 11uur wakker gemaakt, mijn telefoon htc one x is er hiep hoi:) Ik wil mijn oude simkaart in nwe telefoon doen, pats, te groot, ik verknip m netjes (chip is nog heel) doet ie niks??? Zometeen maar een nwe simkaart bij tmobile shop halen, hopelijk 1 die wel in mijn nwe telefoon past?? en anders in mijn iphone nog want nmu ben ik helemaal niet bereikbaar, ook niet zo slim. BAAL wel nu

mannen in pak, alleen in een net pak vind ik ze uber sexy:) krijg dan letterlijk de rilling over mijn rug:) andere pakken niet hoor.

nou ga me aankleden en naar centrum, mezelf weer bereikbaar maken

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Leuk een nieuwe foon Pat!

Child jammer dat het 'gezellig maken' niet heeft geholpen!

Lief van Miekr dat ze de moeite neemt om anderen succes te wensen!

Rustig hier!!! Ligt iedereen ineens te bevallen ofzo? ;)

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hoop dat er bij andere meer actie is als hier...

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Was het maar zo ;);)

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ik ben maar weer even aan de bak met het digitale fotoboek van Bram van 1 tot 2 jaar oud. Dan kan ik die dit weekend ook bestellen.
    Hoef ik mij daar ook niet meer zorgen over te maken dat het straks blijft liggen als de kleine er is

Deel Deze Pagina