Volgens mij is de 'gezellige humor' sfeer vandaag ver te zoeken.. Allemaal weer baaldagjes? Ik wel in ieder geval.. Deel je gevoel Ludora! Ben ook alweer doodop..! Maar gisteren ook al hele dag op bed gelegen.. Dus maar wakker blijven.. Al heb ik nu geen zin om wat te doen qua poetswerk... daarvoor nu alweer teveel pijn.. :x *zucht* @ Nijntje: hoop echt dat inleiden niet nodig blijkt te zijn en dat je toch echt gauw je kleine bij je hebt..! En dan je lekker thuis kan bevallen zoals je zelf het liefste wilt!
Grappig zo een valse start, hoe kom je er weer vanaf??? De weeën blijven doorgaan, kan niet lekker liggen want heel me buik doet pijn Flink zitten janken bij manlief, Maja die kan er ook niks aan veranderen Flink pissig op me lichaam, helpt ook niks Maja Aaaaaaaaauw
Als het savonds laat of snachts zou gebeuren bellen wij pas in de ochtend, op een redelijk tijdstip. Zeg uurtje of 8 ofzo.. Mocht het overdag ofzo zijn, dan pas als wij zelf helemaal tot rust zijn gekomen, opgefrist enz
Ja, wij bellen de ouders ook 's nachts (op mijn moeder na, die sms ik wel) en mijn beste vriend bel ik. Beste vriendin krijgt een smsje als het nacht is.
Nee helpt zeker niet, maar wat doe je eraan? Probeer wat afleiding te zoeken, of ontspanning. (weet het klinkt helemaal niet zoals je het wilt!) Lekker in bad, warme kruik, massage? Lekker bij je man kroelen en hopelijk zet het dan door. Want wil ook niet voor je dat het weer stopt. Dan is het zeker weer een domper!
Child ik heb af en toe ook wat zenuwen. Vooral van spannend en onrustig en nieuwschierig. Ik geloof heilig dat iedereen het 'kan'. Het zit in ons, het is instinct, en daar ga ik ook vanuit. Ik denk alleen dat je je vooral de eerste keer totaal niet kan voorbereiden. En dat vind ik dan wel eng!
@Miffy, flink huilen helpt wel hè... Ondanks je kerel er niets aan kan doen is uithuilen ook goed... Even troost is ook nodig en nuttig! *digihug*
Ben op zich helemaal niet zenuwachtig ofzo voor de bevalling, al weet ik natuurlijk niet precies wat me staat te wachten. Vond het vorige week wel wat spannend om naar het zkh te moeten. Maar eenmaal daar alweer de rust zelve. Ben heel nuchter en laat het over me heen komen. Kan ook echt niet wachten hoor En over familie inlichten, hebben het ze ook nooit gevraagd of ze gebeld willen worden ofzo hoor! Die keus is aan ons, niet aan hun
Hoe lang duurt het nu? Al vanaf eind ochtend toch? Ik heb zelf afgelopen woensdag voor 't eerst krampen (weetjes) gehad. Dat duurde niet zo lang, ongeveer 3 uurtjes. En daarna de rest van de dag wel zere buik / spierpijn buik waarbij bewegen pijnlijk was. Achteraf waarschijnlijk indalingsweeen, want op donderdagse controle was beep ingedaald en vorige keer nog niet... Heb je ook steken van onderen, alsof je steken aan de uitgang hebt?
Mifffy, aaacchhh meiddd!! Khad zo wat anders voor je gehoopt....maar het zou kunnen dat het straks wel ineens goed doorzet en het snel gaat...ik duim voor je!! Yup, balen geen regelmaat meer!! Hoe gaat het nu? Child, ik bel dag en nacht hoor. Zou het zelf niet kunnen inhouden tot sochtends en denk ook niet dat mn ouders zouden willen dat ik ermee wacht. Hier wat harde buiken, maar voel er weinig van. Dus zal wel weinig zijn.
Wij bellen op het moment dat we naar t ziekenhuis gaan, sowieso mijn moeder. Zij zorgt voor onze hond, dus ongeacht t tijdstip bellen we. En omdat we mijn moeder bellen 'moeten' we ook de schoonouders bellen. We bellen daarna pas als uk er is en wij er aan toe zijn dat er iemand komt. Dus dat kan een uur of langer na de bevalling zijn. Misschien pas thuis... Geen idee, hebben we niet van te voren besproken, we hebben alleen afgesproken dat er geen moet achter zit. T eerste bezoek zijn onze ouders en broer van man en mijn zus. Thats it. Wie we eventueel daar na nog berichten en laten langs komen bespreken we op dat moment.
zenuwen vallen wel mee als ik spontaan beval, het ZH geeft me wel kriebels. Ondanks dat vertrouw ik ook wel op mijn oerkrachten. Ik vind het erg spannend en ben erg benieuwd...
Ik werd er vanochtend wakker door, rond half 7 ofzo Sindsdien is het al bezig Maar de baby lag al vibi en donderdag had ik ook al ''weeen'' maar niet zo erg Nu moet ik soms echt een beetje puffe om door de pijn heen te komen En dan is dit dus nog niks?
Ik ga nog een keer proberen mijn ogen een uurtje te sluiten. Jammer nu dat t wat drukker wordt. Maar ja, beter voor me als t wel even lukt!!
Pfff en daar ging mijn lunch, ook dat nog Iemand die me even neer wil slaan Misschien kom ik dan tot rust......
Miffy, pffff meid hier word je niet vrolijk van zeg!! Kan toch bijna niet anders dan dat je ineens op een paar cm ontsluiting zit ineens....
O, dat heb je ze al lang hoor, en je beep was al helemaal vibi! Vervelend voor je dan het dan volgens je vk nog geen ontsluiting oplevert, snap helemaal dat je er dan effe doorheen zit nu! Over hoe pijnlijk ze nu zijn en hoe pijnlijk ze gaan worden kan niemand een uitspraak doen, alleen jij zelf achteraf... Zal ook van vrouw tot vrouw en van bevalling tot bevalling schelen.