Komt je vk niet meer langs vandaag zou m gewoon nog een x bellen jij voelt je lichaam t bbeste lijkt mij
@ Miffy: als het aanhoudt zou ik ook gewoon weer bellen hoor... Kan haast niet dat er dan niks gebeurd.. Voor zo een lange tijd dan he.. Bij mij is kleine ook al helemaal ingedaald en ligt vast en heb dezelfde 'klachten' gehad. Maar niet zo lang als dat jij ze hebt.. Hoop toch echt voor je dat het doorzet!! Want het is niet eerlijk als je pijn hebt en er niks gebeurd!! Ow ja, wij zitten wel met de hond. Maar mocht het qua tijd uitkomen hoeft er niemand hem uit te laten ofzo. En anders weten schoonouders het wel jah, want schoonvader zou dan de hond uitlaten denk ik.. Of zwager, ligt aan tijdstip van de dag.. Zou wel minder zijn haha
Miffy wat balen!! Bij yupgup is t nu stil, die zal wel bezig zijn met het echte werk,, wie is haar buddy dan? Hier t hele huis baby klaar gemaakt.. Maandag als wij in het zkh zijn komt schoonmoeder zuigen en dwijlen, hond is dan bij schoonpa dus komen we thuis in een lekke schoon huis. Iedereen beetje een baaldagje vandaag zo te lezen? Hopelijk komen de baby'tjes snel, die klote hormonen werken ook niet echt mee.. Ik ben moe zo even eten en dan m'n zielige hond vertroetelen, wondje blijft wat bloeden dat is wel gunstig kan de troep eruit. Ben erg bang voor ontstekingen.. Maar goed maandag dierenarts maar even bellen.. Vanavond vroeg naar bed denk ik, vandaag teveel gedaan en echt moe en veel pijn...
Miffy, ik zou ook gewoon nog een keer bellen. Dan kan ze misschien nog een keer komen voor je de nacht ingaat.
Je kan proberen het wat schoon te maken met uitgekookt water en watje ofzo.. Als er maar niks in de wond blijft zitten ervan.. Wel sneu hoor Maar beter zo dan een verbandje, die bijten ze er toch af.. Beterschap voor je beestje!
Nee hoor, ik ben nog present! Helaas..... Weeen doen nog gek. Soms 12, 8 min. Meestal om de 6. Soms 12 en dan na 3 minuten alweer een. Ik weet t niet meer... Gemiddelde blijft 6. Damn. Zie, ik wacht nog op nijntje Kop op nijn! Het gaat nu vast snel gebeuren!! En dan hopelijk rapper bevallen dan ik hahaha.... Miffy, zou over een uurtje ook nog eens bellen als t aanhoudt. Wat doet douchen bij jou? Wordt het erger?
Hij likt er zelf veel aan dat is wel gunstig.... Heb t al even schoon gemaakt maar t ziet er nu nog wel vrij rustig uit.. Ben erg geschrokken en hij ook. Onze hond is zo sul die weet niet eens wat bijten is bewijze van, en dan word ie zelf gepakt.. Vind t zielig Dank je wel!
Jup! Als je vliezen gebroken zijn moet e toch binnen bepaalde tijd bevallen of is dit niet meer zo? Liefsss
@Yup, het is hier echt verdacht stil hoor, dus ga nou maar gewoon Na gebroken vliezen heb je dacht ik 72 uur... Ik heb effies een tukkie op de bank gedaan. Lief is aan het klussen, lampjes verhangen enzo. Lekker dat dat ook gebeurt...
Had nog ff opgezocht of het echt waar is, maar het schijnt niet veel uit te maken helaas.... Sowieso heb ik al erg weinig kans dat ik morgen beval, want maar 5% bevalt op uitgerekende datum dus tsja.... Maar het is je gegund hoor Nijntje
Dat die volle maan maar mag zorgen voor een hoop beebjes!! Vind het altijd wel iets hebben een volle maan, weet niet waarom
En het is ook nog eens een supermaan!! Hij staat dicht bij de aarde, waardoor hij extra groot lijkt. Komt maar eens in de zoveel jaren voor. Wie weet, brengt het extra baby's
Ik ben ook niet zo bijgelovig hoor, maar men zegt t altijd... Dat er vannacht dus maar veel baby'tjes geboren mogen worden.. 6mei, best een leuke dag... Ik hoop t ook, dan ben k de inleiding voor.. Maar ben de bang voor...
Goedenavond dames Ik moest heel veel bijlezen en mijn hoofd is een vergiet op dit moment dus heb niet alles onthouden! Daro: Van harte gefeliciteerd! Nu lekker genieten! BB: Hopelijk mag jij je meiden gauw mee naar huis nemen en kun je daar lekker gaan genieten! Miffy: Hopelijk zet het gewoon door bij je! Ik zal iig nog wel even vragen of jou vk voor de nacht nog even een kijkje komt nemen je weet maar nooit he! Yupgup: Hoe is het daar? Hopelijk zet het bij jou ook door Aan alle anderen die een baaldag heeft een dikke knuffel! Verder wil ik nog even kwijt dat ik toch wel een klein mijlpaaltje heb bereikt hoor... 4 Weken geleden opgenomen geweest in het ziekenhuis met premature weeen en toen aan de weeenremmers gelegen..! Naar een weekje ziekenhuis mocht ik naar huis onder de voorwaarden dat ik volledig rust ging houden tot week 37.. Helaas met 35 weken weer naar het ziekenhuis met weeen.. 2 dagen later weer naar huis met veel gerommel en weer het advies om volledig rust te houden.. ik heb braaf geluisterd En vandaag toch echt de 37 weken gehaaaaallldddd Jippie!! Vanaf nu heb ik geen huisarrest meer... ik mag weer stukjes wandelen heb vandaag zelfs even een rondje in het winkelcentrum gedaan wat heerlijk is dat En en en.... Vriendlief is helemaal door het dolle heen ook hij had 4 weken ''huisarrest'' Sorry dat moest ik gewoon even kwijt! Nu ga ik lekker mijn lasagne op eten want deze mama heeft honger