??? Heb nu gewoon al 4 harde buiken in 20 min? Pijnlijk zijn ze niet hoogstens ongemakkelijk. Nijntje ik.denk.dat je maar ff moet gaan fietsen over kuilen en hobbels. Heb nog nooit zoveel buiken in rust en korte tijd gehad
Leuk. Nieuwe telefoon. Hoe zit het met de harde buiken.waar. moet je op letten voor de.ervaren.mensen onder ons?
Wat ik mij afvraag... Je bent nog geen 40 weken zwanger, waarom wordt je nu al ingeleid... Sommige mensen dragen langer dan anderen... Het kan toch alsnog komen... Ik heb er verder geen verstand van, maar ik lees van de meeste die ingeleid worden, eerder dan 40 weken zwangerschapsduur.
yupgup word morgen ingeleid als de baby niet optijd komt omdat der vliezen gebroken zijn..... verder zijn er dames in geleid ivm zwangerschapsdiabetes, vergiftiging enz
Dus allen om medische redenen. Zouden artsen mensen inleiden wanneer er geen medische indicatie ervoor is of laten zij dan de natuur zijn beloop doen...
Haay meiden ben ik weer!!! Yup jeetje geen druk hoor pfff Miffy ik zou die vk terug bellen!! Hier ineens een tik heb me gehele kast opgeruimd en heb een bed ombouw!! Nu op de bank met harde buiken en duizelig teveel gedaan ook me bed verschoond maar bij t dekbedovertrek tog me vent geroepen Die zei al dat t niet lang meer duurt tot onze kleine komt ivm opruimtik hij zei zelfs dat ik moest stoppen haha liefsss
@Miffy, sterkte meid. Lijkt me heel pittig, wel weeen maar geen resultaat. @Yupgup, dus vanavond/vannacht moet het gebeuren. Kom op weeen! @Inleiden, gebeurd inderdaad wel best veel. Ik dacht ook altijd dat het pas was als je bijvoorbeeld 2 weken overtijd liep, of bij iets als gebroken vliezen. Maar als je naar de meiden hier kijkt komt het wel vaker voor. Heb vandaag flink veel gewerkt, de hele schuur uitgeruimd en opnieuw ingericht. Mijn nesteldrang begint nu ook buitenshuis.. Ben maar flink doorgegaan, wie weet komt de bevalling dan op gang Vannacht volle maan..ben benieuwd
Niet eens n gewone volle maan, maar n Supermaan hoorde ik op t weerbericht. Gebeuren hele gekke dingen.... Spannend!
In het begin moest ik bellen als ik 6 of meer harde buiken in het uur had. Dus we in de gaten houden. Ze hoeven niet pijnlijk te zijn trouwens! Ik had nergens last van verder..! En als ze pijnlijk zijn en 6 of meer in een uur, dan zeker bellen. Kan zo snel gaan!
een vriendin van mij die weet van de hele dag weeën enz zegt net dat een eerste bevalling gemiddeld 24 uur duurt..... uhm.... dat word dus niet slapen vanacht???
Miffy!! Gewoon je vk terugbellen en niet elke vrouw is hetzelfde die 24u is een gemiddelde!! Niet elke bevalling kindje en vrouw zijn gelijk aan gemiddelden
Dat is echt per persoon verschillend! Collega van mij is binnen 2 uur bevallen na harde buiken, andere na 72u.. Ik zou ook echt even terugbellen, al is het om nog even te kijken, nja voelen (sorry) of je al vorderingen maakt.. Ben je zelf ook wat geruster als je de nacht in moet!
Oe, ze zijn er nog steeds, die weeen van jou! Je hebt het nu over 'heftig' en 'pijn' en over '3-5 minuten', heb je nog een keertje gebeld? Spannend, ik ga snel verder lezen!!!
Wat heerlijk voor je en wat goed van je dat je de beep nog tot de 37 weken hebt binnen gehouden! Zullen we dan afspreken dat het vanaf nu EINDELIJK heel mooi weer gaan worden, als jij weer buiten mag wandelen. Wij zijn bijna even ver, kunnen wij nog een paar weekjes in 't zonnetje wandelen en in de tuin chillen.... (had ik me zo op verheugd, maar is helaas nog niet echt waarheid geworden de afgelopen verlof-weken)
Probleem is dat het inmiddels weer terug is naar 6a8 Maar nog steeds heftig en pijnlijk Manlief en ik hebben besloten dat ik zo nog probeer te slapen, als dat niet lukt bellen we vk weer
Eens! Per persoon verschillend. Maar ook per bevalling verschillend (denk aan Daro's beide bevallingen, 47 uur en een aantal uurtjes) 'k Zou ook bellen en vragen of ze voor de nacht nog even kunnen komen kijken zodat je weet hoe je ervoor staat als de nacht valt. En natuurlijk hoop ik voor je dat je geen ellenlange bevalling hebt van 47 of 72 uur, maar een beetje normale duur!!! Maar goed, het kan dus eventueel heel lang duren... heb je dextro energy enzo? En als 't even iets rustiger is een powernapje doen? Edit: O, ik zie nu je berichtje dat de frequentie weer wat gezakt is! Goed idee hoor, van jullie, om nog wat proberen te slapen! Alle energie kan je vannacht en morgen nog wel gebruiken!
Balen miffy! Hopelijk zet t snel door en mag je snel echt bevallen!! Yupgup komen de weeën al een beetje? Jij wou graag thuis bevallen toch? Hopelijk komen ze snel en heb je straks je mooie zoon in je armen!