Yupgup: dus je zou vanavond bevallen moeten zijn (0:30 toch) en anders morgenochtend afspraak in het zkh om de boel verder op gang te helpen? Zo zeg ik het goed toch? Vraag: Stel dat het dan bijvoorbeeld om 4:00 ineens doorzet, wat dan? Beval je dan thuis? Dus als het doorzet tussen 0:30 en 10:00???
@ Miffy: probeer dan idd nog wat te slapen, als je kan. Maar zou voor mijn eigen rust toch even vragen of hij voor de nacht nog wil komen om te checken. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik zou het in ieder geval wel willen weten..! Maar dat is misschien heel persoonlijk Ik ga zo het bad vullen voor mijn man, heeft last van zijn bovenbenen. Waarschijnlijk in verkeerde houding gestaan met klussen aan de auto.. En als die vol is, ga ik lekker ff douchen! Tot straks dames!
Nou yup ik hoop dat je al bezig bent!! Miffy ik hoop dat jij slaapt. Maar ik zou vanacht niet twijfelen als t nog zo is, bellen!!
Miffy hoop dat als je de vk ziet er toch wat voordering is voor je! Yup is ondertussen aan t bevallen ze is zo stil? Verder hier wat harde buiken gehad Maar nu rustig vriend heeft vreetkick ik vroeg al ga je je volvreten voor een bevallingsnacht hij hoeft gelijk niks meer haha zenuwenpeesje Liefs
@Heitje Buddy Nee, wel wat rustig in mijn buik, misschien stilte voor de storm? Mijn oma zegt dat het vannacht begint, volle maan @Strippen Kan maar 1x omdat er hormonen vrij komen bij het 'losmaken'. En los is los, daarna kan het niet nog een keer. Mijn vk doet het daarom alleenna 41wkn. @Familie bellen Wij bellen iedereen zodra we 'helder' zijn. Maar betekent niet dat ze meteen allemaal mogen komen, hangt ervan af waar ik ben en hoe ik me voel. Zelfs mijn oma heeft aangegeven dat ik zelfs midden in de nacht mag bellen. Vind het lief dat iedereen zo meeleeft. @Miffy hoop voor je dat het nu doorzet, al 2x valse start nu... @Na vliezen breken heb je toch 24uur thuis en tot 72uur in ziekenhuis? O, lees het antwoord van yupgup al! @Essie Arme woef... Hopen dat je nog met vertrouwen de deur uit kan, anders reageert hij daar straks op.
Het viel me op dat er in ons topic nog maar weinig natuurlijke bevallingen zijn geweest. Klopt toch??? Dus ik probeerde in mijn hoofd een beetje na te gaan wie nu hoe en op welke manier bevallen was. En aangezien ik me een beetje verveelde + ik nogal een lijstjes-fetisjist ben, heb ik een lijstje gemaakt... Voor wie van statistieken houdt. Of voor wie straks wil weten wie gelijke ervaringen als de eigen ervaringen heeft, voor bijvoorbeeld 1 op 1 vragen aan elkaar.... Ik heb het i.v.m. de privacy in de club gezet. Wie heeft er nog aanvullingen / correcties? Reageren via de club...
Haha Klusser, verveling? Zal zo eens in de club kijken Ben ondertussen lekker gedouched en mijn man lekker gebadderd. Die houdt daar helemaal niet van (alleen) Maar moest van mij! Omdat die pijn in zijn benen anders vannacht alleen maar doortrekt. Dus hij heeft braaf geluisterd Nu voelt het inderdaad een stuk beter.. (ach, zei het toch ) Kwam nog even hier kijken terwijl man op de bank bij de woef zit nog wat tv te kijken. Iets met auto's enzo.. blegh! Net trouwens flinke harde buik gekregen door het douchen, wat is dat minder zeg, zeker als je net ff lekker staat! Na op de grond te hebben gezeten ging het beter, maar zodra ik er onderuit was weer 1, flink pijnlijk met pijn in rug en onderbuik. Zo kende ik ze nog niet.. Na ff op bed liggen (zeiknat maar ach) ging het gelukkig weer. En nu weer rustig, op wat spierpijn achtig gevoel na. @ Miffy & Yupgup: hoop dat jullie vannacht of morgen ochtend lekker bevallen zijn! @ Nijntje: bij jou nog niks? (al ff niks van je gelezen of ben ik niet helder..?) Ga gewoon verder met duimen hoor! Kruip zo lekker mijn bedje in. Heb dat stomme zeil er onderuit gehaald hoor! Misschien dat ik dan toch een beetje beter slaap! Van de week maar molton/zeil halen mocht het nog nodig zijn. Gelukkig ligt er een oud matras over het goeie, dus kan altijd gewoon weg worden gegooid.. Scheelt weer! Fijne avond en nacht dames! En hopelijk morgen meer baby nieuws!
Voor de dames die het nu wel zat zijn... Ik hoop dat het voor jullie vannacht door gaat zetten... Vliezen breken, had ik al antwoord op gegeven... Ze wilde in mijn geval Neva tot 37 weken proberen te laten zitten maar door het doorzetten van mijn ween is dat niet gelukt, als ik geen ween zou hebben verplicht bedrust...
Ik vroeg het me af, hoe het uitgesproken moet worden, zodat ik het zelf ook op de juiste manier kan 'uitspreken'...
@Sam, helaas nog niks hier hoor, en anders ben jij dan de eerste die het hoort hè Welterusten allemaal!
Uiteindelijk toch maar de vk gebeld Die was om 11uur bij me Helaaas hebben de weeen nog bijna niks uitgehaald.... Doorgestuurd naar het ziekenhuis voor iets tegen de pijn om in ieder geval te kunnen slapen Maaar zoals jullie zien, ik ben nog wakker De weeen blijven pijnlijk en ik dus wakker Als ik half 3 nog wakker ben krijg ik er nog een pilletje bij......