He wat balen Miffy! Hoop dat je toch nog wat slaap pakt! Pff wel zwaar zo... Nu half 3... En ik ben ook wakker van de honger... Raar hoor. Maar sultana gepakt en zo weer proberen te slapen maar vrees dat het niet veel meer wordt vannacht...
Balen miffy het schiet niet echt op zo hè!! Sterkte!! Nou volle maan beebjes waar blijven jullie? *hoopt dat Nijntje hard aan het puffen is*
hier wakker, fris gedoucht, hieperdepiep en angstig gelijk. Tegen 6.30 uur naar het ziekenhuis voor de inleiding. Bij mij gaan ze inleiden in verband met een streptokokken b bacterie. Zo weten ze zeker dat ik op tijd de antibiotica binnen krijg. Rest van de meiden: succes!!!
@Miffy, sterkte meid! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen. Hier nog niks hoor Essie. Wel lief dat je zo meehoopt op een spoedig begin. @Miranke, sterkte! Hopelijk valt het mee...
Miffy Sterkte! Ik hoop dat je nog even een paar uurtjes hebt kunnen slapen! Wat denken ze dan? Dat het toch nog alleen voorweeën zijn? Miranke Spannend hoor, succes straks! Slapen Ik voel me elke keer zo'n uitzondering... Slaapt nou iedereen zo slecht? Of bijna niet meer? Ik slaap meestal van 23.00u tot wanneer Levi wakker wordt (tussen 6.30u en 7.30u momenteel). En nee, daar wil ik jullie niet mee jaloers maken!! Maar vraag het me gewoon elke keer af.. En ja, ik moet er ook elke nacht uit om te plassen, blijf dan meestal nog een (half)uurtje wakker, en omdraaien is hier ook niet prettig door m'n bekken, maar toch.. Ik zal er maar heeeel blij mee zijn!!
@An: Ja strippen kan ook meerdere keren.weet niet hoe vaak dat gebeurd @Miffy: Bleh,sterkte! @Miranke: Sterkte met inleiden (wist niet eens dat ze op zondag ook inleiden?) Hier: Volle maan heeft niks gedaan haha. op zich wel redelijk geslapen. Laatste weekend met zn 2tjes? ben benieuwd. Wat zijn jullie plannen vandaag?
Ben benieuwd hoe het met yupgup is? Miffy nog beetje geslapen? Hier luistert vriend.niet naar mijn instructies waardoor hij mij om half 8 weer wakker maakte, en bedankt maar weer. Verder is alles.rustig,wel spierpijn in buik van gisteren en lichtelijk hoofdpijn, hoop dat het nog wegtrekt. Miranke succes
Miranke succes! Wist ook niet dat ze dat op zondag deden.. Nijntje jammer had t zo gehoopt voor je! Yupgup al bevallen? Wie is haar buddy? Miffy heb je ng kunnen slapen? Blijf je opgenomen in het zkh? Je zult wel balen, je wou thuis bevallen toch?! Hier 5uurtjes geslapen, heerlijk! Ben ng moe blijf lekker liggen. Laatste dagje zonder kindje. Man moet voetballen, die is zenuwachtiger als ik geloof ik voor morgen. Vind dat wel schattig.. Zo ff lekker broodje afbakken en dan heerlijk lang in m'n bed liggen luieren... Moet er vandaag maar even van genieten ipv een dag vol pijn en moeilijkheden..
Hier heeft de vollemaan ook niks uitgehaald. De beeb zit nog lekker binnen in mijn buik te woelen en te draaien. Miffy ben er benieuwd hoe het met je vergaan is. En of de weeën toch nog voor meer ontsluiting hebben gezorgd ( i hope so ) Yupgup hopelijk ben jij ondertussen bevallen. ( duim, duim)
Ik meld me weer even, heb wel bijgelezen maar geen tijd om op alles te reageren. Yupgup nu in het ziekenhuis dan? Sterkte en succes! Miffy: vervelend dat het nog niet door lijkt te zetten, hopelijk zorgt het al met al toch voor een beetje ontsluiting! Hier alles goed, wel een zware nacht gehad. Kleintje slaapt overdag grotendeels en heeft snachts wat last van krampjes en is daarom veel wakker. Maar ja hoort erbij!! Ik ga ook ff de club checken, fijne dag allemaal.
miffy ik hoop dat je een beetje kunt slapen... miranke Sterkte meid... child gefeliciteerd, nu mag het echt gaan komen, zeker? yupgupzal ze nu eindelijk? hier voor het eerst een onrustige tweede helft vd nacht... Neva om 4 uur gevoed, daarna alles onder gespuugd... Ze heeft ruim een uur wakker gelegen, mama dus ook... ze is continu zoekende, maar kan geen trek hebben.. Als ik haar wil laten boeren doet zij het niet, daarna leg ik haar neer gaat er na 10 min een boer dwars zitten... Ze ligt nu klaar wakker bij mij op schoot, me lief aan te kijken..
Ja ik kan het ook nog niet bevatten dat wij hopelijk morgen een baby hebben. En dat "onze" zoon geboren gaat worden. Nog zo onwerkelijk allemaal.. En dat terwijl je er 9 maanden en eigenlijk langer dat je bezig bent om zwanger te worden al naar toe leeft.... Heb jij dat ook? Kun jij ook gelijk aan het infuus of krijg je eerst gel?
Daro fijn dat alles goed gaat! Jammer van de mindere nacht, maar ook dat komt vast wel goed! Hoe reageert je oudste zoon om de geboorte van zijn broertje? Sefanja, ook bij jou vervelend van je mindére nacht. Hopelijk vanmiddag nog even bijslapen? Heb je nog kleine kleertjes kunnen vinden? Ik had op meer bevallingen gehoopt vannacht, maar helaas
Oh Miffy, balen dat je zo'n pijn hebt!! Hoop dat ze iets kunnen doen voor je, gelukkig ben je in goede handen. Yupgup, hoop stiekem dat we nog iets van haar horen, maar ze is of vanacht bevallen of nu onderweg naar t ziekenhuis, want de afspraak voor vanmorgen 10 uur stond toch al? Wie is buddy van Yup? Miranke succes vandaag!! Sefanja jammer van je slechte nacht, is het geen 'regeldag'?? (geen idee hoor??) Daro, jammer van ook de slechte nacht. Daydreamer, ik slaap niet goed, maar ik ben er wel een beetje aan gewent. Ik ben veel wakker, draaien lukt niet, die vervelende CTS speelt snacht heel erg op dus lig je steeds met slapende handen. En ik adem zo slecht dat ik t in mijn slaap nog benauwd heb.... En áls ik dan toch slaap dan wordt ik na een uurtje weer wakker en begint er weer een ritueel opnieuw... Maar wat ik al zei het is zo, het is lastig, maar op deze manier wen ik denk ik hoop ik wel een beetje aan het niet doorslapen. Ik probeer later zo rond 11 uur nog een keer een uurtje te slapen, en als t moet om een uur of 3. Hier, het is in mijn nek geschoten, spit, al een aantal keer eerder gehad. Ik nam dan altijd iets van spierverslappers, maar dat mag natuurlijk niet. Dus heb al een hete douche gehad, ingesmeerd met Reflex gel kooltrui aan, en denk dat ik toch maar een paracetamol neem. Bah, ben er helemaal dizzy van...
Ja, ik kan me er echt niks bij voorstellen... Sta in zn kamertje en besef dat het over een paar daagjes in gebruik zal zijn... Vind het superspannend! Ik moet eerst aan de gel/ballon, dus ze zeiden dat het best nog 3 dagen kan duren voordat ons zoontje er is. Lief dat je mannetje nerveus is, de mijne ook. Voor hun ook raar dat ze weten dat we ze morgen heeeel hard nodig hebben als steun!