Miranke zet m op!! Miffy..ben benieuwd hoe je nacht is gegaan. Zit er al schot in de zaak en heb je uiteindelijk nog kunnen slapen? Yup hoe is het bij jou?? Child gefeli met je 40 weke...laat maar kome die beeb. Hier goed geslapen.
Hier rustig nachtje gehad. Ben 2x wakker geworden van een wee en was helema blij maar het zette niet door. Vanochtend wat lichte krampjes maar niet echt noemenswaardig... ach het rommelt iig!!
Rustig hier?! Allemaal aan het wakker worde of liggen we te bevallen?? Hier weinig tot geen gerommel! Ik wil ook gerommel!!
Nou ik ben nu net wakker maar ga daarna toch weer slapen...! Na mijn post om half 3 wakker gelegen tot 6u..!! Veel harde buiken en drukke beeb! Maar harde buiken snachts zijn normaal.. Nu alles weer rustig. @ miranke: succes! @ nijntje: he potverdikkie nog niks?!! @ miffy & yupgup: zet hem op dames!!
Dames die aan het bevallen zijn SUCCES !!! Hier gisteravond familiefeestje gehad, vond iedereen het toch geweldig om mijn buik te zien en helemaal als ze vroegen hoe lang nog? ja 4 dagen dan ben ik uitgeteld... Helaas niet lang geweest. Kreeg alleen maar harde buiken achter elkaar door... En buikpijn erbij en kon niet meer rustig op een stoel blijven zitten door de pijn in mn rug Dus lekker naar huis en daar was het in een klap weer rustig..... Merk wel dat ik nu af en toe de kriebels heb zo van o jee straks is ze er ook mn vriend merk ik t wel aan zo van nog ff en we zijn een gezinnetje Ik lees straks weer bij en dan reageer ik weer op iedereen, ik ga eens ff lekker een eitje bakken enzo Nog dames met plannen??? Hier niks....
Kwam ff babynieuws checken, maar helaas nog niets. Hopelijk snel wel wat nieuws. meiden die slecht slapen, hopelijk kunnen jullie overdag nog wat bijslapen. Zorg in ieder geval dat je je rust goed pakt. Hier is de nacht ook wat onrustiger verlopen. Yaro begint in zn regeldagen te komen. Normaal komt hij om de 4 uur, maar nu veel sneller. Geef er maar aan toe, dan zijn we er ook zo weer vanaf. Kom straks nog wel ff bijlezen.
De n8 vind ik nog niet zo erg, maar dat die kleine meid zo aan het spugen was wel... Kleertjes gevonden, in de grote prenatal in Aalsmeer.. Wij gaan zo meteen langs mijn paard, die tijdelijk elders staat... Ik kan niet w88 om haar weer te zien...
Vraagje: wat voor lamp hebben jullie in de kamer om de kleine snachts te verschonen? Of doen jullie dan het 'grote' licht aan?
Nou Tinie dat is nog het enige waar ik nog niet klaar mee ben...... Ik heb nu alleen het grote licht. Daar zit overigens wel een 35 watt lampje in dus geen TL verlichting ofzo Ik ben er echt nog niet uit of ik een apart lampje op de commode neem. Hij is zo gekocht als ik na 1 of 2 nachten vindt dat t niet werkt....
Mijn schoonzus had deze daarvoor gekocht Beaba kabouterlamp Turqoise-beaba nachtlampje-kabouterlampje beaba-goedkoopste beab kabouterlamp maar geeft niet genoeg licht om te verschonen. Jammer, zó schattig!
Maar het grote licht vind ik ook zo "wakker worden beeb!" Schoonzus heeft nu staande dimbare lamp, maar is ook weer zo'n ding in de kamer. Benieuwd naar andere oplossingen!
Ik vindt die kabouter ook zoooooo leuk!!! Kleurstelling groen blauw past ook super leuk in ons kamertje. Maar ik vind en echt zooooo achterlijk duur!!
ik wilde eerst ook een aparte lamp, maar mn vriend vond het onzin de had zoiets van ja dan is de kleine wakker en dan moet je haar nog verschonen ja dan kan ook gewoon het grote licht aan. Na lang denken en discussieren (over een lamp) dus geen gekocht wel deze maar die is gewoon voor de leuk hihih SPÖKA Night light - IKEA
Wij hebben dimbare licht... ideaal.. Willen jullie nog wat lachen? Misschien kennen jullie deze al, maar het blijft leuk... Ik weet alleen niet hoe ik een film moet plaatsen, dan maar een link... Brigitte Kaandorp - Man versus Vrouw - YouTube en deze voor mannen die voor het eerst vader worden van een meid. Een meisje? - YouTube
Mogguh meiden, Hier nu wel uitgeslapen na een gat van half 6 tot half 9. Geen babynieuws hier? Jammer!
Ilonka ik vond die ook leuk, maar daar komt zo weinig ligt van af. Ik zie niet echt voor me hoe ik dan overal goed bij kan... Alle plooitjes ed... Vooral onervaren in t begin. Ik denk echt dat ik een keer of 5 in mijn leven pas een luier verschoont heb (volgens mij hoef je daarvoor ook geen geleerde te zijn ) Ik ben ook heel benieuwd naar Yup!!! En Miffy ook nog niets van gehoord!!
Ik heb Mika alleen de eerste paar dagen 's nachts verschoond, nu alleen bij een hele volle luier en gewoon op onze kamer met een lampje op mijn nachtkastje... Buddy van Yupgup is bb, niet echt handig nu dus...