ik was je lekker vooooooooor, topic is er al 2 weken geloof ik gaat hard he, onze beeb's zullen dan 8mnd zijn
haha kun je zien hoe lang ik al niet meer geweest ben!! baal ook dat het internet hier zo klote is.. ben er helemaal uit bij het topic hiero terwijl het nu juist spannend word met alle bevallingen!!
dat hebben we gisteren op vind alleen dat het zelfmaak patat zo vet blijft?? iemand tips omdat zonder vet te krijgen
\\]]] agggggggg komende week ben je weer goed aangesloten toch, dan is er op Nijntje en de ingeleide dames na een bevallingsverbod van 5 dgn Dan mis je niet al teveel
haha als dat kan idd!! jah kan niet wachten woensdag zitten we in ons nieuwe huis met goed internet *hoop ik!!* en dan volg ik jullie non stop
meiden!! ik ga eten spreek jullie weer zodra het kan!! gelukkig hou ludora me ook up 2 date!! maar hoop jullie voor woensdag nog te spreken en anders tot woensdag!! liefssss
Wij hebben een Actifry van Tefal. Je hoeft er helemaal geen vet in te doen en de frietjes komen er heerlijk knapperig uit! Ik vind het geweldig! Enige nadeel is dat het bakken wat lang duurt.
Kanshebber Haha! Maakt niet uit. Wordt ook zoveel geschreven.. Maareh, was meer een vraagje van mij. "Slaapt iedereen slecht of nauwelijks??" Voelde me een uitzondering. Net als jij word ik wel wakker om te plassen (blijf dan ook wel even wakker daarna) en draaien is ook niet prettig door bekkenklachten.. Maar, op zich slaap ik meestal prima!! Maar dan kunnen wij daar blij mee zijn, geloof ik. Miffy Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Miranke Benieuwd hoe het met jou is....
Dames, ik ga ook ff eten... Hebben gesloten groentesoepje met harde broodjes te eten.. Hadden geen zin in rijst met kip enzo.. Dus ik plof ff op de bank! Tot straks!
Hoera voor Mamma Miffy! Hartelijk gefeliciteerd en hoop dat alles goed met jullie is (en we snel een fotootje mogen bewonderen)! Kijk maar wanneer je er aan toe bent, nu eerst jullie kraamtijd! Heel veel gezondheid en geluk voor jullie meisje! Liefs, Klusser
Ik maak patat in de actifry dus zonder vet. Maar toen k de frituurpan gebruikte deed ik altijd keukenpapier in een kom en daar de patat in zodat het nattige opgenomen werd...
Haai, weinig actie hier sinds vanmiddag Hier net een film gekeken, op mn kraammatje op de bank Verder weinig boeiends te melden....ik krijg wel steeds meer kriebels van al die bevallingen hier! Begin ongeduldiger te worden merk ik!
Essie...jaaaa met dat ding kan je nog es friet eten zonder een vies vet gevoel achteraf en je huis stinkt niet. Alleen jammer dat er verder geen bittergarnituur in kan.
Hey pat een bevallings verbod Dat betekend dat ik voor 39 weken 5 dagen niet mag bevallen. Ik ben bang dat ik misschien wel dit verbod wil overtreden maar misschien luistert mijn beeb wel naar het verbod ( al hoop ik het niet )