Joehoe!! Hier alles wel goed! Tuurlijk, nog steeds bekkenklachten, wat vermoeid, irritant en pijnlijk maagzuur, enorm druk met verjaardagen, vrijgezellenfeesten en bruiloften (en ik wil nu eigenlijk gewoon rust..) en natuurlijk een mannetje van 2 rondlopen.. Maar.. Ben het toch niet zat, zoals ik anderen hoor. Word wel steeds nieuwsgieriger! Uiteraard! Maar het is ook spannend.. Wanneer zou het beginnen? Hoe zou het deze keer gaan? Kraamzorg Morgenvroeg komt de kraamverzorgster zich voorstellen. Benieuwd! Wat zou ik evt allemaal aan haar kunnen vragen? Kraamcadeaus Ik krijg van m'n (schoon)ouders, broers/zussen en goede vrienden steeds meer de vraag of ik nog wensen heb. Jullie nog ideeën? Wat 'grotere' dingen? Is natuurlijk de 2e, dus hebben praktische dingen in huis en ik wil niet uitwijken over het geslacht.
Hoi dames, Duurde ff voordat ik bij gelezen was. Eigenlijk weinig nieuws hier, voel mij vandaag niet zo lekker. Heb voor het eerst wat krampjes volgens mij. Daarnaast het gevoel dat ik heel vol zit. Ik las iets over hoes in de maxi cosi. Zegt mij helemaal niets. Is dat nodig??
Zo meiden wat is het stil hier!!? Voortekenen haha?? Heb bijgelezen maar was niet veel allemaal over onze onzekerheden maarja die heb ik gister al gedeeld Verder heb ik weer toegegeven aan nesteldrang Net de hele badkamer gesopt!! Pff wat een klus zeg was niet zo vies maar ik kan niet meer alles doen moest overal me vent voor roepen!! Hihi Krampjes van gisteren zijn weer uitgebleven... Ben benieuwd wie de eerste is die gaat bevallen Nu!! Hihi Laatste dingetjes die ik gekocht heb voor de kleine man nu ook in de wasmachine en dan is echt alles gedaan voor hij mag komen dussss Liefsss
Hai! Hier ook een teken van leven! Lig even op de bank.... Net uitgeweest met ons hondje. Het is hier erg lekker weer! Kinderkamer opgeruimd, manlief heeft net gedweild en dan kan straks het kleed erin! Bijna af! Leuk! Politiek, vond het huidige kabinet helemaal niets... Maar wat er dan wel moet komen??? Geen idee! Vind het altijd wel interessant! Probeer er ieder jaar iets van te leren qua partijen etc... Nu maar afwachten! Verder.... Weinig onthouden.... Ben ook erg benieuwd wie de eerste dames zullen zijn die bevallen... Spannend! Groetjes!
Wat is het hier stil.. ook wel eens makkelijk! Wij zijn weer thuis na de koffie bij schoonouders. Heb me jogginsbroek weer aan, want heb vandaag niet echt mijn dag. Mijn rechter been/heup doet erg pijn na vannacht.. Beetje balen! Wou samen de hond ff uitlaten, maar nu is mijn man toch alleen weer gegaan.. Nja.. Hebben nog Chinees over van gisteren dus mijn man kan zo zijn eten warm maken en klaar. Ik hou niet zo van Chinees dus ben nog in twijfel wat ik ga eten.. Tosti's ofzo..? Hmm!!
Allemaal wat aan het doen in het weekend? Of juist allemaal in bed?? *wat een rust.. en dat terwijl ik me verveel..* Ben me eten aan het maken, frituur! (frites met kip cordonbleu) Ach ach.. Morgen maar weer gezond eten..
Lekker luie zondag meiden ??? Gaat dus lekker een hoop energie naar de groei van onze smurfjes! Hier alleen vandaag ff bed op klossen gezet. Hij staat nu op 70 cm en krijg al hoogtevrees. Wat een drama ook om dat bed erop te krijgen met zn 2en...hele bed viel halverwege uit elkaar. Hoop dat de klossen er niet onder vandaan vallen als ik me omdraai snachts
Hier net uit m'n bedje.. Net eten op.. Zondagavond is altijd onze avond samen, dus lekker relaxen vanavond Het is hier wel heel erg rustig hè...
Heb weer een nieuwe buikfoto in het topic gezet. Wij eten vanavond pizza Wilde jullie deze foto niet onthouden van ons geleende wiegje, vind hem zo mooi! Krijg de bekleding nog voor de binnenkant. En ach ook zonder bekleding vind ik hem super.
Yup, hijs prachtig echt!!! Super!!! Graag later nog een foto met bekleding ben benieuwd!! Als ik dat zie wil ik toch ook wel een wiegje!
Leuk wiegje yupgup mijn moeder heeft bij een collega een wieg kunnen regelen voor mij vriend heeft altijd nachtdiensten en ben bang de baby niet te horen aangezien ik slecht horend ben! Verder weinig zin om te praten vandaag, ik vind het tegenwoordig maar SAAAAAAI dat wachten
tnx! Ja wij wilden eerst ook geen wiegje maar gewoon het ledikant op onze kamer zetten. Tot ik me bedacht dat een kennisje deze wieg heeft... Was zoooooo blij dat we het mochten lenen!!! Geloof dat dit ding met standaard, matras, bekleding >400 kost. Dat had ik er dan weer niet voor over hihi
Wat een mooi wiegje Yup! Hier niet eens getukt vanmiddag! Ben lekker in de weer met mijn muurschildering...... En mn kerel heeft de klusjes eindelijk gedaan die zo nodig waren... Vitrage in de slaapkamer opgehangen en de co-sleeper op gelijke hoogte van het bed gemaakt. Ik ben er zo blij mee en opgelucht.... Als ik dan in de slaapkamer ben, hebben we niet zo'n inkijk. En de beeb lekker naast me! Vanaf woensdag mag het ukkie van mij best komen hoor
weer effies naar voren: Nijntje81, 2 mei, Cullen, 3 mei, Trotsemams, 5 mei, Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3 Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Child: 6 mei, Yupgup, 8 mei, Miffy, 8 mei, miekr, 8 mei, pearl29, 8mei, 1 mei inleiden Daydreamer, 9 mei, Ilonka85, 9 mei, Tinie84 9 mei, Veldmuisje, 10 mei, Essieee, 11 mei, Minkie86, 11 mei, Daanbanaan1982, 12 mei, Daro, 12 mei, Marja78, 12 mei, Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 36? Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Queenmeisje, 13 mei Ladytijger, 14 mei, AlmaH, 14 mei, Skaya, 16 mei, Kassie, 19 mei, Miranke, 17 mei, Nyncke, 17 mei, Ludora, 19 mei, 77wonder2, 18 mei, Pat78: 19mei, Priscilla4, 20 mei, Vmb1981, 20 mei, Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje, 21 mei, An1985: 21 mei, Sam4Hope, 23 mei, bezigbijtje, 23mei, Marlinde81, 23 mei Elies25, 25 mei, Bloem18, 27 mei, Kayde, 27 mei, mamajolanda, 27 mei , klusser1980, 27 mei, Tijgetje, 29 mei, Doetie, 29 mei, 85Eva, 31 mei, Meiden, als je een wijziging door wil geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PBtje!
Prachtige wieg Yupgup! Ben benieuwd hoe ie eruit ziet met bekleding maar ook zo zonder bekleding vind ik m mooi! Hier vandaag weinig gedaan, de harde buiken zitten me een beetje in de weg. We hebben soep met brood gegeten als avondeten.. echt zo'n ik-weet-niet-wat-ik-moet-koken-en-ik-heb-toch-geen-honger-op-zondag-maaltijd. Maar mn zoontje is er gek op, dus hij krijgt als we soep eten nog meer binnen dan bij een "echte" maaltijd. En ach hij is van de week genoeg verwend (taart, frietjes, pizza) dus een keer een sobere maaltijd is ook wel goed voor hem. Nu nog even een beetje opruimen (speelgoed opruimen van de grond is niet makkelijk met een dikke buik) en straks weer lekker vroeg naar bed. Ik probeer zoveel mogelijk te rusten nu het nog kan!
Ben ook benieuwd naar je muurschilderinggg!!!! Voel vandaag trouwens regelmatig 'druk' op mn 'onderkant' van binnenuit zeg maar als de kleine beweegt. Zal het hoofdje wel zijn die duwt?! Voel niet erg fijn moet ik zeggen