Hahah zoiets had ik nou ook dan moet ik op het moment suprême mijn benen heel hard bij elkaar knijpen Actfry kunnen daar ook Vlaamse friet in? Oftewel dikke patat? En hoelang duurt het dan? Wij hebben meestal een heel mandje vol met patat. Het klinkt in ieder geval wel positief
Kan wel het bakken duurt alleen wel echt langer als normaal.. Bevroren patat duurt zo 20min uit m'n hoofd gezegd.. Maar je kan er alles in bereiden, kip, gehakt, groente, krieltjes etc ik gebruik m echt veel...
Ik weet niet of ik nog online kom vanaaf, dus Essie en Kassie, super veel succes morgen!! Spannend. Essie hoop echt dat t een verlossing voor je wordt!! Ik vraag me af hoe het met Draak is!!! Hier verder rustig. Wij hebben een avondje bankhangen ingeroosterd!
Dank je wel! Ik hoop het ook! Ben m'n slaapkamer zo onderhand echt enorm zat.. Trotsemams is mn buddy ik hou haar op de hoogte... Fijne avond vanavond, geniet ervan...
Hallo meiden, eindelijk even goed internet! Vanavond gaat het dan gebeuren hoe moeilijk ook... wij gaan thuis slapen en laten onze meisjes achter in het ziekenhuis (ze zijn in goede handen maar toch) Beide van het infuus af Nu hopen dat Fenne het zelf leeg drinken van de fles snel aankan... Ze is echt een prematuurtje nog hierin. Ninthe zou morgen naar huis hebben gemogen! Helaas kunnen we niks anders als afwachten en er voor ze zijn in het ziekenhuis. Met mij gaat het steeds iets beter, de wond ziet er mooi uit en doet elke dag iets minder pijn. En wat ben ik trots op die papa!! Zal ik dan maar eens een foto spammen van onze wondertjes...?!
Oh kijk nou, trotse mama met 2 van zulke kleine schatjes!! Fijn dat het met jou al beter gaat, en de meiden beiden van het infuus af! Hopelijk gauw met zn allen thuis.
@bb, ik zwijmel gelijk helemaal bij die foto. Mooi hoor. Jammer dat je meisjes nog even moeten blijven, hoop dat ze snel naar huis mogen. Het is nu iig het beste voor ze. Dikke knuf, hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.
Wauw bb wat een plaatjes!! Geweldig! Hopelijk mogen jullie snel met z'n 4en naar huis! Kan me voorstellen dat het moeilijk is zonder je je meisjes naar huis te moeten... Herstel maar snel en duimen dat ze snel met jullie mee mogen...
@BB.... Wauw.... Ik hou het hier niet droog hoor! Heel veel sterkte komende avond en nacht. Ik hoop dat de meiden snel aansterken en mee naar huis mogen!
Oww BB, wat een schatjes! Mooie foto van jullie samen, maar die met zijn 2tjes is toch wel super schattig hoor!!
Ben ik blij dat ik verslaaft ben aan Zp en de foto(s van bb mooi mee pik!!!! Wow!!! Vertederend bb, en idd 2 heel verschillende meiden!! Sterkte vanavond!! Zal vast verschrikkelijk moeilijk zijn.... Hopelijk snel met zijn 4 tjes naar huis!!