Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Jeetje miffy wat een bevalling ook! Maar wat een lief meisje met een mooie naam!
    Aan t wiegje te zien zijn jullie weer lekker thuis? Goed herstel en lekker genieten hè!

    Mamajolanda geniet van je partnerschap registratie! En alvast gefeliciteerd natuurlijk.

    Ik ben wakker, kan niet slapen heb de kriebels voor morgen en ben bang als k in slaap val dat k me verslaap (wekkers staan gewoon, maar toch) zenuwen denk ik ;)
    Toch maar even een poging wagen..
     
  2. miffy

    miffy VIP lid

    15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @essie,
    we zijn inderdaad alweer thuis :D
    had de kleine meid 30gr minder gewogen dan hadden we moeten blijven ivm suikerwaarder ofzoiets
    maar ben blij dat we gewoon naar huis mochten, ondanks de lange, vermoeiende aanloop was het een goede en snelle bevalling waar ik zonder scheuren van af ben gekomen
    erger nog...... ik stond vanavond als het wiegje op te maken en de vaatwasser in te ruimen enz :D
     
  3. klusser1980

    klusser1980 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hoi hoi , hier hele drukke dag gehad, maar wel fijn. Paar keer bijgelegen, maar weinig gereageerd....

    Nog geen nieuws van Marinke? Volgens mij vandaag hoor, ivm streptokokken...

    Essie en kassie, succes! (jullie lijken zo met die namen wel een artiestenduo :))

    BB, wat een lieve foto van je prachtige meisjes! Als je nog meer spam-behoefte hebt, kom je maar door hoor!

    Vanmorgen even naar stad geweest met zijn 3tjes voor iPad en springvorm. Leuk, nu s avonds geen ruzie meer over laptop!
    Toen lunch en Jop naar bed.
    Toen kwam zwager de zoldertrap afschilderen, stond al ruim twee jaar in de grondverf, blij dat het nu doorgestreept kan worden van de klusjeslijst....
    Zus kwam ook nog aan einde middag met mijn twee neefjes, druk! Daarna was ik wel effe klaar, gelukkig kwam man toen thuis.
    Samen hartige taart gemaakt, zusje + vriendje kwam eten. Later geworden dan gepland, maar t was t waard, goed gepraat en gezellig.
    En nu dan eindelijk iPad uit doos gehaald en ingewijd! Leuk hoor! Maar ga nu wel slapen, echt heel de dag bezig geweest, dus moe....

    O ja, vandaag 37 weken! Ja ja, de baby,s barsten los, maar ik ben nog gewoon blij met mijn 37 weken...

    Morgen komt tante helpen met poetsen in huis! Fijn!!!

    Verder komende tijd nog maar weinig mensen over de vloer, niet zo prettig meer, kom langzaam in mijn kluizenaarsmodus / geïsoleerd willen zijn. Jullie ook graag op jezelf zijn die laatste weken?

    Donderdag nog verjaardag sm en vrijdag zusje, maar die viert het niet. En dan bijna 38 weken, dus broeden / afwachten...

    Zooooo, lang verhaal geworden, hihi, typt best goed zo.n tablet....

    Welterusten,
    Klus
     
  4. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

    Fijn dat je er toch goed op terug kijkt! Ik hoor om me heen wel veel dat je echt je rust moet nemen in je kraamweek, hopelijk kun je dat proberen te doen ;)
    Lekker genieten van jullie meisje!
     
  5. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dank je wel!!

    Kluizenaars gevoel heel herkenbaar. Al ging ik zelf de deur de laatste weken al niet meer uit, had ook geen behoefte aan mensen hier.. Als op zondagmiddag jongens hier voetbal kwamen kijken zorgde ik sowieso al dat k boven was.. Vind t erg vermoeiend en soms is het fijn om even alleen te zijn..

    Veel plezier met je iPad! Ik ben er onderhand mee getrouwd gebruik m veel echt ideaal..

    Gefeliciteerd met je 37weken!

    Ik ga ook ng een poging wagen tot slapen...

    Welterusten
     
  6. Yupgup

    Yupgup Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Miffy jij ook van harte meid!! Wat leuk, zelfde dag uitgerekend zelfde dag bevallen :D
     
  7. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Miffy, wat heerlijk dat je dan van die onzekerheid af bent en je je mooie meissie mee naar huis mocht nemen!!! Doe echt rustig aan hè en geniet!!!
     
  8. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Nijntje is wakker... Rommels in je buik? Of alles nog steeds rustig?
     
  9. AlmaH

    AlmaH Actief lid

    12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    miffy mooi meisje hoor!

    mamajolanda geniet vandaag van het registreren van jullie partnerschap!
     
  10. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Essie, nee weer wakker als gewoonlijk en was even lichtelijk in paniek omdat ik de kleine niet voelde :) Gelukkig istie nu wel actief. Het gekke is wel dat die uk zich gisteravond heeft omgedraaid, van de benen rechts&rug+billen links naar precies andersom....Dat terwijl ukkie al 2 weken geen wissel gemaakt had. (ligt wel nog steeds upsidedown hoor!)
     
  11. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Mamajolanda, heb een mooie dag vandaag en geniet ervan!!!! Alvast van harte gefeliciteerd!!!!!!
     
  12. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

    Oh dat is even schrikken geweest! Maar om z'n as draaien kan wel toch? Misschien ligt ie nu wel klaar voor de start...
    Hier draait ie trouwens ook niet meer heb al weken z'n rug rechts liggen met z'n billen onder m'n ribben..

    Maar ga maar met open armen staan, ik ga straks heel hard hormonen blazen!!
     
  13. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ja oim de as draaien kan idd nog, maar het voelt zo raar omdat ik zo gewend was dat ie de hele tijd hetzelfde lag... En nu prikt ie op hele andere plekken dan voorheen.

    Sweet! Ik hoop zooooooooooooooooooooooooooooooo dat het werkt!!!

    Ben je trouwens zenuwachtig??
     
  14. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

    Ik ben echt compleet rustig geweest tot gisteravond dat we naar bed gingen...
    Heb ik alles, kan ik het wel, gaat het wel door, verslaap ik me niet? Allemaal vragen die maar bleven spoken met gevolg slapeloze nacht.. Gelukkig ben k die wel gewend maar had gehoopt lekker te slapen voor m'n krachten..
    Nu echt wel wat kriebels in m'n buik, beetje misselijk.. Dus de zenuwen komen wel en dat is denk ik echt niet weten wat er gebeuren gaat...
    Nu maar even 2 broodjes in d oven even ontbijten en hopen dat het goed gaat allemaal..

    Ik gun het je echt dat het bij jou ook snel begint! Mocht je vandaag nou het zkh bellen voor een afspraak?
     
  15. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    Zo hele goedemorgen iedereen

    Ben al vanaf 4 uur wakker.Gewoon klaarwakker zonder reden
    Beetje vervelend
    Zit nu met laptop voor tv, zet zo maar filmpje op.je moet wat.

    Essie en Kassie succes vandaag!

    miffy wat een mooi meisje en toch nog vlotte bevalling ondanks gedoe ervoor. Lekker genieten!

    hier: erg benieuwd wanneer het gaat beginnen....
     
  16. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Alsof ik mezelf hoor ;) Kan me erg goed voorstellen dat je dan op de laatste avond de kriebels krijgt en dan helemaal met die hormonen!! Ik heb af en toe de gedachte of het wel echt is... Gek hè! Het slaat nergens op, want ik weet wel zeker dat ik zwanger ben en dit de laatste loodjes zijn, maar dat die gedachte me bekruipt... Moet er wel om lachen hoor.

    Ik mag overleggen met de VK of ik zo snel mogelijk naar het ZH wil of gewoon afwacht tot woensdag. Woensdag sta ik nl. sowieso ingepland. Het liefst wil ik dat de VK me controleert en evt. stript als dat kan en mocht de kleine dan nog niet gekomen zijn, kan ik woensdag dus voor controle naar het ZH en dan zien we wel weer verder. Als de VK niet wil/kan controleren, dan wil ik meteen naar het ZH, dan maken zij een spoedafspraak voor me...
     
  17. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    hey mijn banner telt na 40 weken niet meer de dagen heb ik het idee....stupid ja...
     
  18. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh Child! Wij zijn nu samen 40+ hè.... Voelt voor mij even wat minder alleen ;) Hopelijk hebben we beide zsm ons ukkie in onze armen!!!
     
  19. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    Ja inderdaad, scheelt wel dat ik niet enige ben,anders word ik nog ongeduldiger haha.
    Viel opzich wel mee hoe ongeduldig ik was,maar nu die hele lijst zo bezig is met bevallen wil ik ook...
    En wil gewoon heel graag inleiding voorkomen....
     

Deel Deze Pagina