Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ja die lijst is ook een beetje lastig hè. Ik had me echt wel wat minder druk gemaakt als ik hier op het forum niet was geweest. Maar daarnaast heb ik gewoon heel veel aan onze groep en vind ik het supergezellig. Had het niet willen missen!!! En inleiden voorkomen....heeeeeel graag! Het liefst zo natuurlijk mogelijk... Al heb ik daar mijn grens nu ook in bereikt dat ik ook graag gestript wil worden... Hoeveel dagen ben jij nu +40? 1 toch?
     
  2. Sam4Hope

    Sam4Hope Fanatiek lid

    25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ook een goede morgen dames!

    Spannende dag Essie! Zet hem op!

    @ MamaJolanda: veel plezier vandaag! En alvast gefeliciteerd!

    @ Miffy: indrukwekkend verhaal, ging ineens snel. En foto's zijn altijd welkom! Zo schattig! Doe je wel rustig aan???

    Verder weinig te melden. Heb voor mijn doen een goede nacht gehad. Heb het nog 1u zien worden maar toen toch echt in slaap gevallen tot 6u! Wauw! Nu gegeten en geplast en ga proberen nog wat uurtjes te pakken. Zo gek, elke ochtend rond dezelfde tijd wakker... Frummel slaapt dan altijd nog dus daar ligt het niet aan. Is een avondmens haha

    Tot straks weer!
     
  3. Mamajolanda

    Mamajolanda Bekend lid

    24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Essie en kassie veel succes vandaag!!

    Bedankt voor de alvast felicitaties!!

    Miffy indrukwekkend maar mooi verhaal met mooi resultaat!!! Geniet en rust!!!

    Verder nijntje en child duim voor een snelle natuurlijke start voor beide!!

    Hier was ik sinds gisteren ook 37 weken! Maar ben er soms al klaar mee!! Vanaf vanavond mag meneer ook komen vind ik als hij er klaar voor is hoor!! Dan heb ik alles gedaan / gehad voordat hij mocht komen haha maar ik zie mezelf idd ook overtijd lopen!

    Nou meiden ik ga me klaar maken voor t partnerschap!
    Veel liefs fijne dag en als je gaat bevallen een fijne en snelle bevalling!!
     
  4. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen meiden,
    Spannende dag vandaag voor een aantal...yeahh.Ik ben de buddy van essieee,dus mocht er nieuws zijn dan kom ik het meteen melden :D

    Miffy,wat een schatje zeg!Fijn dat jullie weer thuis zijn!Doe maar rustig aan (dat zal je wel vaker horen haha)..want voor je het weet is de kraamweek alweer voorbij.Jezelf flink laten verwennen is mijn tip hihi

    Mamajolanda,fijne dag vandaag!
     
  5. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Miffy wat een mooi meisje!! Fijn dat je al weer thuis bent!!

    Jolanda geniet van vandaag!!

    Essie ne Kassie, nogmaals succes meiden.

    Child, er valt niets meer af te tellen. Wat is in dit geval een uit gerekende datum klote!!
    Hoop dat er voor jullie (ook Nijntje natuurlijk) snel verlossing komt!!

    Fijn een goede nacht Sam!!!

    Nek helaas nog niet lekker... Balen. Vandaag nog maar een dag smeren en kersenpittenkussen warm maken.
     
  6. Marja78

    Marja78 Actief lid

    1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

    @Essie en kassie, succes vandaag!

    @mamajolanda, veel plezier vandaag en gefeliciteerd!

    @Miffy, mooie meid hoor! Lekker genieten thuis!

    @BB, heb je kunnen slapen?? Gauw weer naar de meiden....

    Hier, vannacht van 4 tot 6 wakker gelegen... Bah! Beetje zenuwachtig... Vandaag hoor ik of ik streptokokken bij me heb... Met alle gevolgen van dien....

    Hoe is het eigenlijk met Miranke??
     
  7. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oh Marja, das ook spannend, das wat miranke toch heeft en daarom gister ingeleid werd... Succes!!
     
  8. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Buddynieuws van essieee:
    Bij toucheren vanmorgen had ze 3cm ontsluiting.Vliezen zijn gebroken maar zit meconium in.Ze is blij dat ze in het zkh op de goede plek is.Ligt een klein half uurtje aan de wee opwekkers.Ze heeft geregeld harde buiken maar het is nog goed te doen.


    Spannend dus! Wordt vervolgd :D
     
  9. AlmaH

    AlmaH Actief lid

    12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    voor degene die het leuk vinden, ik heb een foto van onze kleine meid,in mijn prive album gezet!
     
  10. daydreamer

    daydreamer Niet meer actief

    Nijntje / Child Ik hoor er morgen ook bij. 40+. ;) Hihi!
    Ik geloof zeker dat het ongeduld komt, omdat hier de 1e baby's al (lang) geboren zijn! Maar ja, het is heel normaal te bevallen tussen de 37e en 42e week. Dus.. Gek is het niet. En het kan zo maar ineens beginnen, hoor!!
    Weet nog bij de 1e.. 's Ochtends werd ik wakker, liep naar de wc en dacht.. "Wat heb ik nou?!"
    Bleek de slijmprop (veel, veel slijm, met sliertjes bloed)! Hmm.. 1 dag voor dé datum, kan beginnen nu, maar zegt niks. Toch hele dag regelmatige krampjes gehad, om de 20 min, om de 10 min, einde van de middag om de 5 min en na het douchen weeën elke 2 a 3 min. Die nacht is Levi geboren! Zag het echt niét aankomen.
    Mijn ongeduld wordt wel ietsje groter, maar valt hartstikke mee. Ik ben er gewoon steeds vanuit gegaan 2 weken over te lopen. En ja, soms voel ik 'iets' en denk dan toch gelijk.. "Zou het beginnen?!" :D
    Ik weet wél.. Wil niet pas met 42 weken naar het ziekenhuis! Dit is een vriendin van mij gebeurd.. 42 weken afspraak gyn, dag later pas ingeleid, 2 dagen later pas bevallen! 42,3 weken dus.. Geboorte geen pretje voor beiden, huilbaby (achteraf kiss syndroom). Dus: Ik heb wel tegen mijn vk gezegd: "Uiterlijk 41,5 weken inleiden. Niet later!" Maar we zullen zien of het nodig is..
    Morgen weer controle trouwens!
    (goh, wat een verhaal getypt eigenlijk... Haha!)

    MamaJolanda Hele fijne dag vandaag!!
    Hier schijnt het zonnetje? Daar?

    Sam4hope Straks om 6.00u tijd om te voeden?! ;)

    Ludora Doe maar rustig aan vandaag!

    Marja Hè, balen.. Zo zenuwachtig! Streptokokken? En dan de GBS-bacterie? M'n zusje had het (is 2 maand geleden bevallen), kreeg meteen een antibiotica-kuur en toen de bevalling begon een infuus. Gelukkig allemaal goed gegaan! Het blijkt best regelmatig voor te komen, hoorde ik toen.. Kende het eigenlijk niet zo..
    Wat als jij het nou blijkt te hebben? Wat gaan ze dan doen?

    Hier Dacht net een beetje vruchtwater te verliezen, ofzo. Moest plassen, maar toch ook niet. Enorme druk op vagina ineens en verloor beetjes vocht. Volgens mij geen urine.. Inlegkruisje ingedaan, maar.. Nu niks meer. Het zal wel (hele) vochtige afscheiding zijn geweest?

    Hier schijnt dus het zonnetje! Warm zal het nog wel niet zijn, maar dit voelt van achter het glas prima! Haha!
    Straks maar ff een klein boodschapje doen met Levi en ff een bakkie doen ergens.
     
  11. daydreamer

    daydreamer Niet meer actief

    Essie Spannend!!! Zet 'm op!
     
  12. an1985

    an1985 Fanatiek lid

    22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hier ff timen want ik heb flinke steken/krampen
     
  13. Elies25

    Elies25 Niet meer actief

    BB: wat een beauties!!!

    Priscilla: mooi die muurschildering!

    Kassie en Essie: vandaag is jullie dag!! Succes!! Hopelijk verloopt alles een beetje voorspoedig!

    Klusser: hier ook hoor, heb totaal geen zin meer om ergens heen te gaan, of om hier mensen te ontvangen en ik heb dat al tegen iedereen gezegd. Ze komen maar lekker na de bevalling op bezoek :) FIjn dat er weer een klusje af is, dat je een ipad hebt en dat je tante komt helpen schoonmaken!

    Miffy: wat een beauty! En wat een verhaal, pfff heftig hoor! Gelukkig is het allemaal goedgekomen en voel je je nu prima!

    @ de andere dames die zijn bevallen: gefeliciteerd!


    Ik zit in t weekend nooit echt op de compu en dan mis ik dus echt veel hier, ondanks dat het rustiger wordt doordat er steeds meer bevallen.

    Vrijdag had ik controle bij de VK ivm pre-eclampsie en vlak voordat we weggingen kreeg ik ineens sterretjes in mn ogen, ik kon niks meer normaal lezen door vlekken en schitteringen. Toen sloeg de paniek wel even toe. Ben nog even plat gaan liggen en man vroeg om de 2 minuten of het wel ging. Uiteindelijk verdween het ineens weer toen we in de auto naar de VK zaten. Wel voor de zekerheid vluchttas meegenomen, maar uiteindelijk bleek alles goed te zijn, pfiew. Urine schoon en bloeddruk goed!

    Vanmiddag weer controle en vanavond voorlichtingsavond van de VK over bevalling, wanneer moet je bellen, wat gebeurt er dan, wanneer komen ze langs enz. (beetje laat eigenlijk, maar vorige weken zaten steeds vol)
     
  14. Elies25

    Elies25 Niet meer actief

    Spannend An!


    Ik heb dus nog geen een voorwee of harde buik gehad, af en toe eens een steekie en 2 avonden soort ongipijn (indaling), maar verder dus helemaal niks. Zou dat betekenen dat t nog wel ff gaat duren of kan het alsnog ineens losbarsten?
     
  15. Tinie84

    Tinie84 Niet meer actief

    @Essie en Kassie Succes meiden!

    @MamaJo Heel veel plezier vandaag! (ben stiekem een beetje jaloers, wil ook dezelfde achternaam als mijn mannen straks...)

    @Miffy Gefeliciteerd! Heftig verhaal maar toch lekker snel weer thuis met je mooie gezinnetje! Doe je wel rustig aan?

    @Marja Ik duim met je mee dat je het niet hebt! *duim*duim*duim*
     
  16. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een plaatje Almah !!
     
  17. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Wat een plaatje almah!! Ze heeft veel haar!! Mooi!!

    Essie spannend!!!

    En an??
     
  18. Liesken

    Liesken Fanatiek lid

    18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Miffy, wat een schatje!! En gelukkig dat ze je vliezen gingen breken in het ziekenhuis, is het uiteindelijk toch nog aardig snel gegaan! Maar inderdaad, rustig aan hoor. Laat je maar lekker verwennen deze kraamweek.

    @Essieee en Kassie veel succes! Essieee al 3cm, goed bezig!!!

    @Elies, oeh wel even spannend toen je sterretjes zag. Wat zei de vk ervan? Dat je nu nog niks voelt hoeft helemaal niks te zeggen, het kan ook zonder voorwerk zomaar ineens losbarsten :) Maakt het extra spannend ;)

    @Alma, ga zo even in je album kijken!

    @Daydreamer, bij mij wordt de afscheiding ook flink dunner, dus het zou best kunnen dat dat het was. Jij morgen ook alweer 40 weken, gaat hard..

    Hier nog steeds geen verandering, alles rustig, geen steken of krampen ofzo. Maargoed dat zegt ook niks. Manlief begint sinds dat ik 39 weken ben ineens heel zenuwachtig te worden. Vannacht heeft hij zelfs gedroomd dat de baby werd geboren zonder dat hij erbij was omdat ik hem niet op tijd gebeld had. Dus nu hij naar zijn werk vertrokken is heb ik strenge belinstructies van hem meegekregen hihi. Volgens mn man had de baby wel heel veel haar in zijn droom, ben benieuwd :)

    Gisteren de tuin nog helemaal afgemaakt, dus Joas kan eindelijk lekker buiten spelen zonder rommel en stenen om zich heen. Mn ouders hebben hem een glijbaantje gegeven voor als de baby straks komt, en wij een zandbak, dus daar kan hij vast zijn energie wel in/op kwijt.
    Nu weet ik ook echt niks meer te doen in en rond het huis, dus baby...kom maar!!
     
  19. an1985

    an1985 Fanatiek lid

    22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    En daar was mijn slijmprop.... oh nee oester he?! Hahaha

    er is zeker wat gaande daarbinnen!! Wat grappig want eerst zou vandaag de inleiding zijn en we hebben op ons proefdrukkaartje 7 mei staan
     
  20. sefanja

    sefanja Fanatiek lid

    7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    priscilla Ja, dat is mijn dochter :D
    ludora Heb je een beetje kunnen slapen afgelopen nacht, hoe is het nu met je nek?
    BB Ben je al bij je meiden? hoe heb jij en zij de nacht doorstaan? Heeft Fenne haar flesje al leeg gedronken? Hoe gaat het met jou?
    heitje Hoe is de conditie van je kleine? Als deze goed is, probeer dan geen zorgen te maken meid... Je maakt jezelf alleen maar angstiger en onzekerder. Je bent verder toch goed geïnstrueerd. Denk je juist aan de zorg na je ks, de zorg voor je kleine :).. De kans was groot dat ons kleine ook via KS zou komen, deze link kreeg ik om door te lezen:
    http://www2.catharinaziekenhuis.nl/site/loader/loader.aspx?DOCUMENTID=cee52fc4-fac2-4e47-8aca-874bb0ba2d99

    miffy Wat een bevalling meid... Wat heb jij goed naar je instinct geluisterd... Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Ninthe... Lieve foto... Gelukkig dat jullie met 3en naar huis mochten.

    yupgup gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    klusser ik was ook graag op mijzelf de laatste weken... Ik kon niet veel hebben qua reuring. Je hebt wel een drukke dag gehad gisteren, poehee...
    mamajolanda vandaag geregistreerd partnerschap, alvast van harte...
    nijntje dat is niet fijn wakker worden... Maar fijn dat je hem daarna weer voelde... Baby, mama niet weer zo laten schrikken he...
    essiieee spannend, kop op en nu doorzetten...
    an spannend dus...
     

Deel Deze Pagina