Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

    heitjekarweitje VIP lid

    14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sefanja: heb de folder doorgelezen, in jouw ziekenhuis is meer mogelijk dan de mijne! Hier mag de partner niet overnachten en hebben we geen familiekamers helaas...

    Hoe is het met An nu?

    Marja wat ontzettend slordig zeg van de HA!

    Elies, thanks!

    Nijntje, hopelijk morgen strippen!

    Hier, ging goed bij de fysio. Vind mezelf ook echt wel een bikkel dat ik nog steeds 4km heen en 4km terug fiets daarvoor....alleen die hobbels op de weg....*ah, oeh! ieh!*
     
  2. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Sefanja, Miffy was geloof ik 's middags bevallen!!!
    @pat, iig toucheren, strippen als het kan (ik ga er nog niet van uit hoor! Anders is het weer een dikke vette bummer zoals woensdag)
     
  3. pat78

    pat78 Fanatiek lid

    19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Vraagje, als de baby omhoog komt en je buik wordt hard is dat ook een harde buik?
     
  4. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Marja, ja echt super vervelend die onduidelijkheid. Als of het al niet spannend genoeg is allemaal!!!

    Nijntje idd een beetje slag om de arm houden... Anders wordt t wéér een gruwelijke tegenvaller! Maar ze zullen je echt niet nog een week laten lopen toch !!!
     
  5. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Goeie vraag, ik heb dat dus de hele tijd, die dikke billen van uk komen omhoog, dan is mijn buik kei hard, maar das geen harde buik toch??
     
  6. Skaya

    Skaya Fanatiek lid

    19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Als heel je buik daardoor aanspant is het een harde buik. Maar als alleen de plek waar zn kont omhoog komt hard is, is het gewoon zn kont die je voelt.
    Vk zei tegen mij dat je wel harde buiken kan krijgen als uk door teveel bewegen de bm teveel prikkelt/irriteert.
     
  7. an1985

    an1985 Fanatiek lid

    22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ik ben present! bed op klossen gezet en gelijk tot de conclussie gekomen dat ik er niet meer in kom hahaha

    ik blijf lichtjes vloeien.... t begon met sliertjes (sorry) met veel slijmverlies (slijmprop lijkt me?) maar nu verlies ik zeg maar net zoveel als dat je de eerste dag doet met je ongesteldheid (heb een maandverband in voor t eerst in 9 maanden! hahaha vond het heel raar!

    het voelt ook continu alsof ik heel erg ongesteld ben geworden...
     
  8. vmb1981

    vmb1981 Bekend lid

    28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @miffy, wat een verhaal zeg. Maar wat een mooi meisje is er uit voortgekomen.

    @essie, kassie en an, spannend!!

    Heb ff alles vluchtig doorgelezen, maar is weinig blijven hangen. Gister schoonmaakwoede gehad. Alles moest gewoon gesopt worden, of het nou nodig was of niet. Vriendlief wilde liever nog ff weg, maar die had ff niks te vertellen:). Weer teveel gedaan natuurlijk, dus gisteravond veel ( elke 6 minuten ) harde buiken. Maar helaas niks doorgezet. Vandaag maar weer wat rusiger aan doen, heb ook niet echt wat te doen......Alle tijd om hier alles te volgen;).
     
  9. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    spannend An!

    Ik denk niet dat ze me te lang door laten lopen hoor. Maar morgen hoor ik meer en hoop ik (en mijn lief) het beter te onthouden... Was/waren zo ontdaan afgelopen woensdag, dat helderheid ver weg te zoeken was.

    Weet je waar ik trouwens zin in heb? Een Mei-mama's date als de beebs er zijn! Lijkt me echt zo leuk!!!!
     
  10. an1985

    an1985 Fanatiek lid

    22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    leuk idee Nijn!!!
     
  11. nijntje81

    nijntje81 Fanatiek lid

    11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    (ik ben niet de eerste met dit idee hoor ;))
     
  12. ladytijger

    ladytijger Fanatiek lid

    Hey meiden,

    An dat klinkt er positief. Hopelijk zet het snel door en heb je jouw beeb ook snel in je armen.

    Hier heb ik sinds 12:00 een onbehaaglijk gevoel in mijn buik,
    En ook harde buiken maar de kleine is ook erg druk. Dus geen idee of die harde buiken nu daarvan komen of een andere reden hebben.
    Ook last van leegloop ( blijf naar de wc gaan) en misselijk.
    We weet is het gewoon voorwerk.
     
  13. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oh An leuk!! (ja al die vloeistoffen minder maar er gebeurd iets!!) Spannend!!

    Nijntje, inderdaad hopen dat je iets kalmer bent als vorige week zodat je ook helderder blijft om vragen te stellen. Als kan ik me voorstellen dat je na zo'n desillusie je verstand wel even kwijt bent.

    Meeting, ja leuk hoor!!

    Lady, ja dat voorwerk ken ik ook wel.... Maar er zit echt zo geen regelmaat in.... Ik ga er maar vanuit dat ik de komende 2 weken nog niet aan de beurt ben....

    VMB, ik heb mijn moeder gevraagt om deze week nog even te helpen met wat extra stoffen en onder/achter de bank dweilen en dat soort dingen. Heerlijk als dat ook gedaan zou zijn!!

    Mijn nek is echt balen... Voelt nu echt alsof ik van top tot teen in een korset zit en écht geen kant op kan. Misschien toch maar een paracetamol nemen.. Kan ik wat beter bewegen, en bewegen is altijd goed he.... Ik ga eerst even eten.
     
  14. pat78

    pat78 Fanatiek lid

    19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Dan verzaakt de kleine de harde buiken, want zodra die omhoog komt is het gelijk keihard en het voelt wat pijnlijk aan.

    Heb wel sinds gisteren soort van spierpijn boven mijn rechterborst, als ik half boven mijn borst indruk voelt het gekneusd aan??en ook als mijn arm naar links gaat is het gevoelig?? zo raar
     
  15. pat78

    pat78 Fanatiek lid

    19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @ An, zo begon mijn 1e bevalling ook;) de kans zit er dus in dat je vandaag je beeb al in je handen hebt:) Spannend hoor
     
  16. bloem18

    bloem18 Fanatiek lid

    13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Poeh, dit is niet meer bij te houden. Net even snel er doorheen gescrold en paginas over geslagen, was begonnen bij 210. Sorry dat ik even nergen op reageer.
    Probeer net een foto te plaatsen maar het lukt niet, internet is hier niet zo best denk ik. De foto komt dus pas als ik thuis ben.
    We zijn nog steeds in het ziekenhuis, we zijn hier nog wel even. Hoop toch zo dat we zaterdag naar huis mogen. Ik mag 10 dagen in het ziekenhuis blijven, tot zaterdag dus. Geen idee hoe het straks dan moet als ik naar huis moet en Elin moet blijven. Nou nog maar even niet over nadenken.
    meiden succes hier verder, het begint hier en daar al te rommelen las ik. Volgende keer als ik weer bijlees moet er weer een prachtig kindje bij zijn hoor.
     
  17. pat78

    pat78 Fanatiek lid

    19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Bloem, balen dat internet niet doet wat je wilt he.
    Vergeef me, maar ik ben het ff kwijt wat de reden is dat Elin in ziekenhuis moest blijven, was dat omdat je te vroeg was bevallen??
    Ik ga voor je duimen dat jullie snel thuis kunnen genieten van elkaar.
     
  18. sefanja

    sefanja Fanatiek lid

    7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Hoe bedoel je? hoe het straks moet als zij moet blijven en jij naar huis mag? Doel je op kraamzorg of bezoek aan je kleine meid...
     
  19. Elies25

    Elies25 Niet meer actief

    An: oooh spannend!!! Succes!!

    Ik heb dat dus ook, een kont in de lucht en tegelijk voetje vooruit duwen, maar volgens mij is dat geen echte harde buik, gewoon de beeb die aan het stretchen is.
     
  20. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    T zij je vergeven BLoem, t ging ook een heeeeel aantal pagina's over mannen in pak ed.

    Als ik t nog goed herinner ligt Elin in de couveuse omdat of haar longetjes nog niet volledig gerijpt waren of ze wellicht wat vruchtwater had binnen gekregen.

    Lijkt me inderdaad heel zwaar om je kind achter te laten!!

    Daarover gesproken, BB hoop dat jullie meisjes mee naar huis mogen!!
     

Deel Deze Pagina