Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ben nog niet klaar, had nog even wat andere prioriteiten op mn lijsje staan die nu gelukkig af zijn! (namenslinger, krans voor aan de voordeur) Wil het een dezer dagen wel afmaken!
    Jij dus ook nog niet klaar... ik weet nog niet zo goed hoe ik het ga doen met in elkaar zetten van de lapjes, maar dat komt vast wel goed ;)

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bloem, veel sterkte in het ziekenhuis! Pfoe niet niks hoor als je 10 dagen lang moet blijven...

BB, hopelijk voel je je snel wat beter! Helaas duurt het herstel van een ks wel ff...

Klusser, wat lief van je tante dat ze je zo helpt!
    Oeh, in die verveel-niksmeerhoeventedoen-modus wil ik ook wel! Helaas is mijn lijstje nog niet af...

Uhh wat was er ook alweer nog meer...ikke niet meer wete. Ik ga ff gestrekt tv kijken, vandaag weer druk geweest met schoonmaken hier!

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Geen buddynieuws meer van essieee,ben benieuwd..ze sms`te zo fanatiek dat ze me op de hoogte ging houden.Mss is beebje al geboren.
    Of heeft ze hier ondertussen zelf gepost?

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    even een update hier:

vk belde op en is net geweest.. ze wilde even checken hoe het ging met me.. opzich vond ik het prima te doen, maar bleef constante kramp houden in mijn onderrug en veel slijmprop verliezen.

binnen een half uur stond ze voor de deur en heeft ze een inwendig onderzoek gedaan. alles was mooi verweekt en had al 2 cm! ze heeft me gelijk gestript (AUUUWWWWWW!!!)

voor mijn gevoel heb ik helaas echt rugweeen (kak), maar loop flink rondjes

vanavond gaat hij komen zegt ze! ik ben erg benieuwd! ik probeer zoveel mogelijk updates te geven, maar als het mij niet lukt om wat voor reden dan ook dan informeer ik BB (zij is mijn buddy). maar weet niet of zij tijd heeft om te reageren op dat soort momenten :)

AHHHHHHhhhhhh ik vind het zo spannend!!

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Spannend an in ieder geval mocht je niet meer op het forum komen wil ik je heel veel succes wensen.

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    dank je wel!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Annnnn, jaaaaaa het is ook ontzettend spannenddd!!!!
    Wat naar dat het strippen zeer deed, hoop dat het goed effect heeft!! Rugweeen zijn ook minder...(kan er nog niet over meepraten maar van horen zeggen weet ik dat het niet leuk is)
    Zet m op meid!!!

8. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Oehhh An, spannend. Veel succes!!

9. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes An! Zet um op!

10. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    an heel veel succes!

11. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes An!

12. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    sterkte An!

13. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Wat spannend An en ook zo fijn dat het gewoon natuurlijk gebeurd!! Succes meid, je kunt t!!! Logisch dat BB geen update kan geven!! Heeft ook wel iets anders aan haar hoofd dan hier posten!! Geen probleem toch.

BB wat balen van die stuwing en die pijn van de KS, had erg voor je gehoopt dat het een verlichting zou zijn. Zo snel na de bevalling is waarschijnlijk alleen iets te veel gevraagd. Hopelijk gaat t snel beter met Fenne en mag je ze zsm in hun eigen bedje leggen. (ik zou ze ook niet uit elkaar halen overigens)

Marja fijn dat je gerust gesteld bent!! Nog even tot woensdag afwachten...

To do lijstje, ik ben er vanaf gestapt. Om de dingetjes die ik nog wil doen te doen, moet ik of zelf fit zijn of mijn moeder vragen. En ik vraag al zo veel van mijn moeder, dus heb besloten om t to do lijstje af te maken na mijn bevalling. (met name nog het eea schilderen als staartje van de verbouwing) Dus ik ben nu wel al echt bezig om in mijn Zen modus te komen....

Striae, waaaah had ik vorige week 3 tot 5 inimini streepjes, ik sta heeeeeelemaal onder nu.... Dat is jammer zo net op t einde toch nog... :(

15. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oooooooooh sorry allemaal ik krijg het echt niet bijgelezen!

Maar ik zag dat er weer babys geboren zijn! Van harte gefeliciteerd!!

En dat An bezig is, heel veel succes!!!

16. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    succes an !

hier vanmiddag begrafenis gehad, nu thuis en de hele tijd harde buiken en wat gerommel btje pijnlijk gewoon gek gevoel, misselijk af en toe wat steken in mn onderrug en onderbuik.

En tussendoor een actieve uk die volgens mij de weg kwijt is ze schopt naar mn ribben.. Of ze is zich af aan het zetten naar beneden toe.. Pfff niet zo fijn dit maar als t voorwerk is dan mag t natuurlijk :D

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @An,
    heel veel succes!!!
    wat fijn dat het toch nog natuurlijk op gang is gekomen, ik hoop dat het je allemaal goed afloopt
    helaas weet ik uit ervaring dan rugweeën niet leuk zijn, hoop dat je ze beetje weet op de vangen

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hier gaat alles goed met mij en onze Ninthe
    ben echt verbaasd hoe snel je "gewend" bent aan zo een klein mensje
    we hebben net heerlijk 3tjes op de bank geslapen, dat was wel even flink genieten :D

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Wat fijn Miffy!!! Ik vind dat ook altijd zo mooi om te zien (en dadelijk om te ervaren nog gaver!!) dat na een paar dagen het normaal is dat die kleine er is!!

20. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk Miffy! *stiekem wel jaloers is op je dutje!*

Deel Deze Pagina