Essie succes!! An ook succes!! Kassie inmiddels al mama?? Bad hmm lijkt me heerlijk heb er geen maar wil zo graag!! Hier nou vanaf vandaag ben ik oficieel partner van mijn vent hihi apart joh!! Bedankt voor de felicitaties!! Gelukkig pracht weer gehad! Na de partner registratie kreeg ik wel wat krampjes enz en oma heeft vandaag gekozen als datum nou van mij mag het heb de hele dag al een drukkend gevoel down below maar geen regelmatige krampen wel onregelmatig!! Verder ben ik vanmiddag nog lekker even op de bank in slaap gevallen met me hondjes! Heerlijk 1,5 uur geslapen daarna wezen maccen!! Hihi Zometeen nog controle vk om 21:00uur En dan op tijd naar bed...??? Of toch niet haha!! Liefsss
Ooja miffy niet te vergeten!! Meid heerlijk om te lezen dat je zo geniet!! Kan niet meer wachten om ook zo te genieten!! Geniet en rust!! Liefs
@mamajolanda Wohoew! Van harte!!!! Wat heb je trouwens nog laat een afspraak bij de VK! Hier is het rustig. Heb een beetje zitten knutselen en beetje huishouden gedaan...
Ja klopt nijn mijn verloskudige werkt officieel tot 20:30 maar de rest vd week als hun plek hadden kon me ventje niet mee dus heeft ze mij vanavond extra ingepland! Bedankt voor je felicitatie!! Herkent iemand de druk down under alsof ieder moment iets kan knappen!?? Liefss
@ MamaJolanda: druk ken ik wel, maar niet alsof er iets op knappen staat hihi Ben benieuwd wat de vk ervan zegt
Begin beetje geirriteerd te raken.. als ik een scherm open dan is mijn startbalk weg.. Terwijl deze op vergrendeld e.d. staat. Dit was gisteren nog niet en heb niks op me laptop veranderd.. Grrr al opnieuw opgestart, maar het probleem blijft.. Iemand verstand van? Edit: ook in mijn internetscherm staat bestand e.d. er normaal niet, maar als je dan op.. ?.. drukt komt dat tevoorschijn.. ook dat krijg ik niet voor elkaar, welke knop was dat? ctrl?
Lieve meiden, Ik ben sinds vanmiddag weer thuis. Zal snel alles bijlezen zodat ik weer up to dat ben. Kan nog weinig doen dus zit heel kort op de pc. Tot snel!! xxx
Oja wil nog wel even melden dat ik echt onwijs aan het genieten ben van onze kanjer!!! Hij is zo lief
@ Miekr: teruglezen is niet te doen joh! Geniet lekker van je kleine en schrijf mee als je zin en tijd hebt! Fijn om weer thuis te zijn!
Ow, me probleem is opgelost! Sorry voor de spam! Heb scherm regelmatig weggeklikt en opnieuw geopend LOL Weg probleem
Hihi sam, je bent pc slimmer als je denkt!! Miekr fijn dat jullie thuis zijn. En idd niet bij lezen joh!! Niet te doen. Lekker genieten en wanneer je zin hebt weel mee kleppen!
An, spannend! Dus geen inleiden meer voor jou! Wil je nog in het zkh bevallen of wil je het thuis doen? En hoe voel je je nu qua spanningen nu de inleiden-planning overboord is? Ik ga snel verder lezen, up-dates zoeken....
Kan me weg wel vinden normaal met problemen enzo op de pc, maar dit kende ik toch nog niet. Vaak google ik ook en los het dan op. Maar zo is makkelijker! Jahh One Born begint Leuk leuk!
Zen... Relax Ludora! Goed hoor, dat je 't nu laat rusten. Ik gun mezelf deze week nog voor mijn lijstje en wil vanaf 38 weken (komende zondag) ook de Zen-modus in (voor zover dat gaat met een peutertje, maar goed). Ben alleen totaal geen ontspannings/verveel-typje. Stil zitten, hoe doe je dat? Iemand tips? Balen van je stiae zo laat nog!
Wat een rust hier. Miekr, fijn dat je weer thuis bent. Niet terug lezen, zit een hoop slap geouwehoer tussen . Zit op babynieuws te wachten!!!