Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Klusser wij moesten dit wel allebei invullen en ik had net als hem ook gekozen voor alleen zijn achternaam
    Maar helaas bij partnerschap blijft bij verzekering ed wel je geslachtsnaam staan

Liefsss

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @klusser, mijn zoon krijgt een sport abbo op handboogschieten, a.s. zaterdag heeft hij een proefles. Dit ivm de kleine.

Als het bevalt uiteraard,

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heb zelf nog geen andere kids, maar hoor veel verhalen over leuke kadootjes die je kind dan zogezegt van de baby heeft gekregen. Kan zo gek als je het zelf maakt.

Voor mezelf wil ik na de geboorte graag een bedeltje oid. voor aan mijn armband. Heb er nu een hoop nep troep e.d. aan hangen, dat gaat er dan af, en alleen de echt zilveren dingen die waarde hebben qua gebeurtenissen blijven dan hangen. Zoals mijn diplomering (armband al vanaf mijn 16e ofzo) Bedeltje voor afsluiten van nare periode en ga zo maar door :)

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha grappig, die ga ik onthouden :)

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Miekr wat ben je lekker snel weer thuis! Top!

Pfoe ik rol om, ga gauw mn bedje opzoeken, truste dames!!

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Klusser: zie nu pas je 2e link, ff kijken.. :)

@ Heitje: truste! Volg zo je voorbeeld!

Morgen weer controle bij de VK :)

Edit: Klusser, heb filmpje stukje gekeken en vind dat SSHHH in het oortje nog steeds maar gek.. Al lijkt het wel te helpen hihi

7. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

@Kanshebber Bij mij was mijn bloeddruk vanmiddag bij de verloskundige ook te hoog. Ook even schrikken, vk geloofde het niet en na opstropen van mijn mouw was ie 120/75 Soms proberen ze ook mijn andere arm, bij jou ook?

@Sam Hier gaat de iPad altijd mee als we in bad gaan hoor :) tegenwoordig niet gek meer toch ;) Tijd gaat al zo snel, mooi 2 vliegen in 1 klap :D

@Child Hier ook bij (schoon) familie aangegeven dat ik onaangekondigde bezoekjes niet meer zie zitten. Al bellen ze 2min van te voren, als ik maar weet dat ze komen en eventueel aan telefoon nog nee kan zeggen. Vonden ze niet vreemd en hadden het al eerder verwacht... Wie weet reageert jouw sm ook zo, gewoon aangeven!

@Klusser Hier werkt haken erg ZEN :) O, je hebt nog genoeg werk met het fotoalbum :) begin daar dan maar aan, straks heb je er nog 1 om bij te houden ;)

Slaap lekker!

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heb nog een vraagje

Stel je moet plassen maar je vliezen breken, kan me voorstellen dat je het dan niet echt doorhebt... Merk je dat erna ook nog?

Want zat net op wc en loop al hele avond heen en weer om te plassen, terwijl ik niet super veel drink. En dacht ach weer klein plasje maar kwam best voel en had niet echt hetzelfde gevoel hmm hoe leg ik dat uit hahaa
    Was ook niet gelig mja misschien toch door het drinken??
    Merk verder niks aan me buik ofzo hoor, dus zal wel niks zijn. Maar stel dat het zo gebeurd..?

Had er nog niet over nagedacht haha

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wist alledrie de keren zeker dat mijn vliezen gebroken waren. Ws is beeb extra ingedaald en krijg je je blaas minder goed leeg. In een bepaalde houding komt er dan een plens urine...

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @sam, mijn 1e bevalling begon zo. Ik ging naar wc, en kwam eraf en terwijl ik opstond kwam er weer vocht uit, ik weer zitten maar plasse. Lukte niet dus sto.d ik weer op en weer kwam er klein straaltje uit. Toen ben ik het op gaan vangen in maandverband en rook zelf dat het zoetig was. Ff in de gaten houden maar :)

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Dames,

Om 23.15 is onze gezonde zoon geboren! Hij weegt 3450 gram en is 50 cm lang

het was een heftige bevalling! na het strippen kreeg ik om de anderhalve minuut weeen. de vk was gelijk onderweg en toen.had ik.3 cm. we zijn gelijk naar het ziekenhuis gegaan. ze stuurde me gelijk naar de gyn maar bleef net zolang tot ze gebeld werd door een ander. ik heb een morfinepomp gehad en wat was dat een opluchting! De weeen zwakte namelijk niet af en ik kon echt even niet meer. Uiteindelijk kreeg ik persweeen en.had 10 cm. ze hebben me even laten proberen, maar de weeen waren te kort (2 kansen per wee)... Dus kreeg ik een infuus. dit hielp niet en hebben ze een knip gezet en een kiwi gebruikt. Na 1 wee was hij er...

Ik ben gehecht (maar voelde ik amper) van binnen en buiten. ik heb me even een paar uur misselijk gevoeld en wat koortsig maar dat kan. heb net een boterham op en t gaat een stukje beter. hij had een 9/10 en na een paar minuten een 10/10.

Ik ben mega blij dat het erop zit en de pijn vergeet je idd snel, maar op t moment zelf geloof je dat niet hahaha

12. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Gefeliciteerd An!

13. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Waar zijn die nachtbrakers als je stuiterend in bed ligt?? Haha nee hoor... buite tinie die een echte die hard is!

Ik gun jullie allemaal jullie rust!

14. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    Lieve meiden!

Om 21:47 is onze zoon Quin geboren!
    Het gaat goed met ons, maar ik ben finaal gesloopt.
    Verhaal volgt!

15. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    @An: gefeliciteerd met jullie Zoontje!!!

16. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Kassie ook gefeliciteerd!! :D Mooie naam!

Ik dacht even snel berichtje voor An te plaatsen en dan weer te slapen, helaas niet gelukt.
    Vogeltjes buiten maakten zo veel herrie. En nu zijn ze opeens stil :(
    Toch zo nog even wat proberen te slapen...

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    kassie en an gefeliciteerd. Moet nog in de club kijken of er meer babys bij zijn. Las dat miekr weer thuis was, fijn! safanja ik mag 10 dagen blijven in ziekenhuis en bedoelde wat als ik naar huis moet en elin moet blijven, hoe moet dat dan? Wordt volgens mij de hele dag beneden in zhuis zitten, naar huis is niet te doen. En maak me ook wel een beetje zorgen dat als elin naar huis mag is de kraamtijd om. We zijn al wel aan het rondbellen en missch met medische verkl en couveuse uitzondering is er nog iets te regelen tussen verz en kraamzorg. En anders lukt het ook wel hoor mevrouw,3 dagen ofzo met paar uurtjes, dat kost dan 40 euro per uur!!!!!!!!!!! Elin was weer een klein stapje vooruit. Nou pufse meiden! oh ja rugweeeen zijn echt nie leuk! Probeer ze staand op te vangen, liggend gaat het echt niet lukken. Oh en vruchtwater rook bij mij niet zoetig was zalm van kleur en ik voelde echt wel dat het uit een ander gaatje kwam. Oh en ik kon blazen op mn hand maar dan kwam er niks hoor.

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ An & Kassie: gefeliciteerd met jullie zoontjes!

@ An: wat een verhaal, en zo snel geplaatst al :) gelukkig voor jou zit het erop en kan je gaan herstellen en genieten van je zoon!

Ik was ook een nachtbraker maar als ik dan hier kom kijken wordt het vaak erger.. Maar wat een rampennacht weer! Harde buiken, veel plassen en weer veel pijn...
    Geloof dat gisteren nacht een uitzondering was helaas! :(
    Balen hoor!!

Nu nog maar proberen wat te slapen, nadeel is dat ik niet kan blijven liggen, moet om half 12 bij vk zijn voor controle.
    Dan daarna maar met de hond lopen en misschien maar middagdutje proberen....

*gaap*

fijne dag dames en tot straks!

19. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik baalde een beetje.. Levi al vanaf 5.45u wakker! Pfff...
    Kunnen we wennen... ;)
    Nou ja, liggen nog wel op bed, hij kijkt (heel pedagogisch verantwoord) tv.

Maaaaarr.. Wel goed nieuws hier!

An Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Heftig en bijzonder, hè..

Kassie Jij ook van harte gefeliciteerd!!! Hoe is het gegaan?

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Kassie gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina