Zo, heb nog braaf even alles terug gelezen van vandaag.. @ Essie: ook een zoon, gefeliciteerd!!! Geniet ervan! @ Nijntje: nog niks lees ik, wat balen zeg! Kan niet anders zeggen... @ Daro: wat een schattige foto's!! @ Magdalena: spannend hoor! @ Minkie: wat fijn dat je goed geslapen hebt! @ Klusser: niet lekker? Kan je ook niet echt gebruiken he? @ Olaa: schrijf maar lekker van je af hoor, doen we hier allemaal Jammer van je baaldag! @ Elies: 3 in de pan? Wat is dat dan?? Ah, zie het al, pannenkoekjes.. mmmm..!!! @ Ludora: ow dat klinkt goed die pedicure en beenmassage! Ga vanavond aan mijn man eens vragen om mijn benen te doen.. Gaan ook echt elke dag meer pijn doen, bah! @ Sefanja: over breken van me vliezen, neem aan dat de vk dat ook voelt aan je buik? Of niet? Nja, zal wel niks zijn geweest Zo, ben ook weer bij!! Zit een de chocolademelk en stroopwafels, heb geen zin om zelf echt wat klaar te maken. Net toch maar met de hond naar losloopveld geweest, ondanks dreigende regen. Was gelukkig niet de enige gek haha Kennis met ook een duitse dog kwam er ook aan. Dus beesten hebben lekker gespeeld en mijne ligt nu knock out! Heerlijk! Ik wel weer last van me bekken, maar ook door slechte nacht. Ben eigenlijk doodop maar besloten geen middagdutje te doen! Misschien slaap ik dan vannacht wel. Man net gebeld en ingelicht over controle bij VK. Die maakt zich wat sneller druk en wil meer info. Mja de vk heeft heel verhaal verteld, maar daar blijft altijd maar een deel van hangen he.. Je zou het eigenlijk op moeten nemen! Ga zo toch googlen, wil meer info. Maak mezelf niet zo gauw gek gelukkig
Bedankt voor jullie lieve reacties op de foto's!! @Sefanja ja de tummy tub was hier wel een succes, maar ik vond het zelf niet echt fijn. Ik stond er een beetje krampachtig bij ofzo, ik weet het niet. Van de week nog eens proberen en anders ga ik m gewoon in bad doen. Oh jeetje Sam das toch wel schrikken! Maar de vk zal het wel weten toch? Ik zou het wel moeilijk vinden om niet te googlen maar voor je eigen gemoedsrust moet je misschien maar naar dat advies luisteren! Stuwing: hier geen last van, ondanks dat ik kv geef! Ja vandaag zijn mn borsten iets zwaarder dan de dagen hiervoor, maar geen pijn of vervelend gevoel ofzo, zelfs geen lekkages! Volgens de vk had de stuwing er nu wel moeten zijn als het zou komen, dus grote kans dat ik er geen last van krijg. Dat sterkt me wel in mn geloof dat hetr voor mij in mijn situatie het een goede keus is geweest om kv te geven. Hier vanochtend de gehoortest gehad, gelukkig alles goed. Was wel even spannend want het duurde vrij lang tot ie een pass gaf.. vanwege teveel geluid eromheen. De vk kwam ook op dat moment net binnen, mn man stond een ei te bakken met de afzuigkap aan en K. is natuurlijk ook niet stil.. De kraamhulp is nu even naar de drogist gelopen om infacol voor A. zn krampjes te halen, ik heb de instructie gekregen om absoluut niks te doen want anders heeft zij vanmiddag niks meer te doen Ik ga straks nog eventjes op bed liggen denk ik, of gewoon lekker op de bank. Oh en trouwens jeetje wat raakt de bevallingslijst al vol!! Echt gaaf om te zien na al die maanden!! Iedereen die nog moet, heel veel sterkte met de laatste loodjes en geloof me, voor jullie het weten zijn jullie ook over stuwing en babybadjes aan het praten!!
Oeh child ik hoop idd ook niet die 'ouwe', dan alleen ben je al 30 keer zo gespannen!! Child en Nijntje jij ook super veel succes, ik hoop dat jullie beide gestript worden en dat t geen zeer doet en dat t dan ook gewoon nu allemaal doorzet!! Veldmuis fijn dat alles ok is... Geduld he.... Ben ik ook niet mee bedeeld, ik denk dat ik ook vanaf zaterdag echt heeeeeeel erg hyper ga worden.... Sam, toch!! Mijn gynacoloog die vervloekt sites als deze en google ook. Gewoon omdat je je meer zorgen gaat maken als hoogst waarschijnlijk nodig is, ivm alle doom senario's die beschreven staan. Je staat onder goede controle, probeer daar in te vertrouwen.... En als je twijfeld gewoon dírect bellen!! Wentelteefjes waren lekker!! Met stroop!! Ik ga dadelijk met mijn moeder de hond wassen. Wij hebben hier in de buurt een dierenwinkel met een 'wasstraat'. Zoooooooo makkelijk!! Een helemaal betegelde ruimte met een hele grote wasbak, met een trapje er naartoe. Hond niet optillen, alles daar afspuiten naar t putje trekken, handdoeken daarlaten en zelf niet uitwassen en een frisse hond!! 15 euro!! Daarvoor ga ik zelf (in dit geval mijn moeder) mijn rug niet breken door Bas in t bad te tillen, 35 kilo, en alle handdoeken uit te wassen en de hele badkamer weer schoonmaken.
Sam: en heb je nog gegoogled? hihi zou ook niks voor mij zijn om zo'n advies op te volgen. Maar denk dat je t beste op hen kunt vertrouwen! Child en nijntje: spannend, hoop dat t strippen gaat lukken! Daro: hihi, moeilijk is dat som she, niks doen. Ik ben er ook heel slecht in...Gelukkig was de gehoortest goed! Heb net ff in bed gelegen en daarna bordje rijst met chicken tonight van gister weggewerkt. Zo maar ff wat lezen denk ik. oja weet je wat ik een irritante vraag begin te vinden; hoelang moet je nog? of: wanneer komt de baby? ja wist ik dat maar!!
@ Ludora: VK vinden zulke sites ook niks! Hahaa Maar ik maak me eigenlijk helemaal niet druk hoor.. En vertrouw ook op de VK enzo. Want je kan er toch niks aan veranderen. Ze zei ook 50% van de mensen is drager van Streptokok B, alleen met bevallen moet er extra op gelet worden. Ik zal vast niet de 1e zijn hoor hihi @ Elies: ik ga zo googlen, maar meer om te kijken of ik info kan vinden die ik makkelijk door kan geven aan mijn man. Die maakt zich wat sneller druk dan mij. Maar denk puur omdat hij er geen vat op heeft
vraagje: Wij doen aan een digitaal verlanglijstje voor kraamkadootjes, hebben jullie nog ideeën die HANDIG/LEUK zijn en niet al te duur? IK heb al het eea maar misschien hebben jullie nog gouden ideeën!
Klinkt super die wasstraat! Wou dat wij dat hadden!!! Hond krijg ik niet boven, of nou ja, niet beneden, en 80 kilo.. Dus ook niet ff in de wasbak! Moet echt wachten op mooi weer..! En dan ook nog eens een hond die niet van water houdt..
Joepie weer een wereldburger erbij! Meid van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu weer lekker thuis?
ik zie helaas geen GAAAAAAP smiley. Net op de fiets naar centrum geweesthelaas geen harde buiken veroorzaakt haha. Kleine meid vond het geloof ik niet zo leuk op de fiets want ze kwam iedere keer weer omhoog met haar kontje. En dat fietst niet zo fijn om eerlijk te zijn. ALhoewel, als ze het niet fijn vond, komt ze er misschien wel eerder uit Agggggg gossie wat ben ik ontaarde moeder zeg
Wauw wat een babyboom gisteren/vandaag. Gefeilciteerd Essie!!! Hopelijk knappen jullie beiden snel op en mogen jullie lekker naar huis!