Het deed geen zeer, maar eerder vervelend of gevoelig. Ik denk dat het strippen zelf hooguit 10 seconden duurde. Los van het toucheren.
Vanmiddag bij de vk geweest, alles was goed. Heb voor volgende week nog een afspraak opstaan en dan gaan ze kijken of er al iets gebeurt en dan wordt er ook bij de gyneacoloog (volgens mij schrijf ik t fout) een afspraak gemaakt en dan kan ik door naar het ziekenhuis. Nou morgen 40 weken ik ben eens benieuwd !!!!! pfff wachten duurt lang zeg.... O ja en heb nog een nieuwe creme voor de aambeien gekregen van de vk moest t wel zelf betalen 16 euro maja als het werkt Heel graag Zo ik ga ff middagdutje doen ben kapot kan mn ogen amper open houden, dat wordt dus morgen boodschappen doen..... @ sefanja ja was een mooie korte begrafenis, was in het duits dus was wel apart. Buurvrouw had niet verwacht dat ik er bij was. @ veldmuisje hier schijnt de zon ! @ ludora dat klinkt grappig een wasstraat voor je hond, nog nooit van gehoord ! @ bb wat fijn dat ninthe al mee naar huis mag, kan me je dubbele gevoelens wel voorstellen...
@ MamaJolanda: hier ook veel slijmverlies hoor! @ Pat: mijn kleine is al tijdje ingedaald.. wil denk ik niet veel zeggen trouwens. Sommige dalen pas tijdens weeen in.. @ Daydreamer: ach, laten we hopen dat je VK gelijk heeft hihi @ Doetie: klinkt heel spannend, lijkt me ook eng als je niet weet hoe je op medicatie reageerd.. bah, succes! @ Nijntje: jaahhh!! Wat fijn dat ze je hebben kunnen strippen!! Hoop voor je dat het snel op gang komt en je snel je kleine bij je hebt! @ Kanshebber: last van je darmen misschien? Weet niet of je ook voorwerk kan hebben zonder de harde buiken... @ Ilonka: fijn dat alles weer goed was!
Nijntje jippiee!!! Kom maar op beebjenijn!!! Sam oo dus betekend niks haha jammerlijk Beebje ligt hier nu 2 weken ingedaald volgens vk maar die druk herken ik wel! Net alsof hij er ieder moment uit kan floepen zeg maar haha! Verder hier me huishouden weer gedaan maar nu weer zitten met doggys en me vent missen dies werken tot 8 ga vanavond voor het eerst sinds 3 jaar alleen eten raar en emo ben ik ervan haha Liefss
Tja.. bij de 1 zegt het wel wat en bij de ander niet.. Weet het ook niet hoor hihi Pff lijkt me ook niks als je man zo lang moet werken.. *knuf!*
Hier ook goed nieuws ( Fijn Nijntje dat het gelukt is!!!) Baarmoedermond was al mooi verweekt en ze kon me strippen (zat nu tegen 1 cm ontsluiting aan) Vond het ook niet pijnlijk, eerder gevoelig. Het bloedde net thuis wel als een gek en ben gedeelte van slijmprop verloren. VK had niet verwacht dat ze me kon strippen omdat ik weinig harde buiken/voorweeën of weet ik wat heb gehad. Ze kon het kindje goed voelen en de vliezen...gek idee zeg. Zou die frambozenbladthee toch nog wat gedaan hebben? (doosje is morgen op) Net maar even gedoucht en maandverband in gedaan. Erg raar gevoel na 9 maand (wat, langer zelfs, want ik draag normaal tampons....) Ik moet binnen 24 uur wat verwachten, anders heeft t niet geholpen waarschijnlijk. Papieren zijn gefaxt naar ziekenhuis,net door hun gebeld: Moet er morgen om 10 voor 11 zijn. Pff weet niet wat me te wachten staat maar vind het wel spannend....
Hmm sam haha nou van mij Mg het wel hoor slaap zo slecht laatste tijd!! En bedankt voor je knuf!!! Lieflieflief!! Childbeebje kom maar op!!! Succes!! Liefsss
Deel je gevoel!!!! Ik slaap ook vreselijk, gisteren was denk ik een uitzondering! Van mij mag het ook komen hoor! Hahaa @ Child: ook goed nieuws! Nou Nijn en Child: zet hem op meiden!
Had jij geen ontsluiting dan? Je leest no overal dat je ontsluiting moet hebben voor te kunnen strippen, gelukkig is het wel gelukt en hopelijk zet het door. Zometeen controle, benieuwd wat ze van mijn borstpijn gaat zeggen? Heel de reschterkant onder mijn borst doet al 3 dgn pijn?. Toi toi meiden
Jaaa Nijntje & Child hopelijk heeft het geholpen @ Sam.. Mag ik vragen waarom ze bij jou urine op kweek hebben gezet.. Mijn urine staat namelijk ook op kweek maar ik weet eigenlijk niet waarom.. Ja nou omdat ik constant blaasonstekings heb.. Ik heb een tijdje onder een gynaecoloog gestaan ivm premature weeen maar nu mag ik donderdag weer terug naar mijn eigen vk en ben toch eigenlijk best nieuwschierig of mijn urine op kweek staat omdat ze bang zijn voor streptokokken..! @ Doetie: Pff fijn dat je positief blijft... wel mega spannend zeg @ Ludora: Zon verloskamer hebben we hier ook.. met 35 weken al daar gelegen en dat is zo heerlijk de ruimte en privacy wat je hebt.. en natuurlijk dat de partner kan blijven is heel fijn!! Het gaat dan wel om de zorg maar die luxe is hartstikke fijn meegenomen!! @ BB: He wat fijn dat Ninthe vanavond thuis slaapt! Hopelijk komt Fenne ook gauw bij jullie thuis slapen lijkt me vreselijk om ze uit elkaar te moeten halen.. Ik duim voor Fenne!!
wat betreft de kraamkadootjes, Child, de mobiel had ik nog niet, die gaat op de lijst En voorleesboekjes heb ik er ook een aantal van opgezet. Die vallen qua prijs ook wel mee.
Urine stond op kweek, maar daar hebben ze niks gevonden zover ik weet. Maar hebben toen ik in zkh lag met premature weeen een swap afgenomen van vagina. Die was positief op streptokok B. Zover ik verhaal van VK heb begrepen. Urine is vooralsnog schoon. Ik wist dus ook niet dat ze dat gingen testen hoor. In zkh zeiden ze dat ze paar testjes gingen doen, maar waarom of wat heb ik geen uitleg van gehad. Raar eigenlijk he?
@ Olaa: maar maak je er niet druk om. Want kans is klein dat je kleine er na de bevalling last van krijgt. Zover ik heb gelezen. Ze moeten het dan wel extra in de gaten houden voor het geval dat..! Ik ga ff eten, man heeft gekookt.. Merk wel dat ik erg prikkelbaar ben door slaap tekort.. Zo lekker douchen en op bed kruipen met laptop..
Nijntje en Child ik hoop dat het strippen gaat helpen. Oh sorry meiden ik ben het wachten ook zo zat. Heb nu vaker last an mijn buik en rug. Maar dat waarschijnlijk alleen maar voorwerk. Ik merk dat ik toch wel tegen de bevalling op zie ondanks ik heel erg graag wil bevallen. Ben zo bang dat ik de pijn straks niet trek terwijl ik bij Bram ook alles zonder pijn med heb gedaan. Zucht
Ja bij jou dus ook al zo raar.. Bij mij zeiden ze ook alleen dat het op kweek ging en waarom weet ik eigenlijk niet.. Ik zal me er zeker niet te druk over maken hoor.. Vroeg het me alleen af Eetsmakkelijk
Child Jij dus ook gestript! Nou, ben benieuwd wat het doet bij jou en Nijn! En Nijntje.. 10 seconden maar? Ooooh.. Haha! Dacht veel langer, ofzo. Je zou bijna gaan denken.. Kunnen we onszelf dan niet strippen? Of is dat heeeeel stom gedacht? Komt ineens in me op. Al weten wij natuurlijk niet wat we moeten voelen, ofzo.. Of toch seksen! Strippen de mannen (voor) ons.