@Guusje: Van harte! Mooie namen hoor! @Minkie: Meldplicht @Hier: Wow, vanmiddag heeft er toch meer 'ingehakt' dan ik had verwacht. Ben zo vreselijk moe in mn hoofd. Net potje zitten janken. Ik plan helemaal niks meer aankomende tijd. Pff, hoop dat ik vannacht beetje goed slaap en morgen beter voel
Bedankt voor de felicitaties en voor wie er nieuwsgierig is even het verhaal. 9 april 's middags voelde ik me niet goed en aangezien ik bij de eerste bevalling dreigende HELLP had, ben ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan om alles na te laten kijken. Om 4 uur 's middags kwamen we aan in het ziekenhuis en werd ik aan de ctg gelegt en werd er bloed geprikt. Om half 6 kreeg ik de uitslag dat mijn leverwaardes verhoogd waren net als bij mijn eerste zwangerschap. Mijn eigen arts had dienst en die kende mijn geschiedenis, dus moest ik gelijk naar de verloskamers om te kijken of ik ontsluiting had zodat ze me konden inleiden. Maar ik zat nog helemaal potdicht, dus toen heeft de gyn gelijk de OK gebeld en om 18.55 uur is onze dochter geboren. Ze was goed op gewicht dus ze mocht gelijk met mij mee naar de kraamafdeling.
Zo guusje heftig verhaal! Pfoe Maar gelukkig is alles wel goed met je dochter en met jou natuurlijk!! Hoe doet ze het nu? Liefs
Zo, dat is snel gegaan dan, maar wel fijn dat ze er zo snel bij waren. En wat fijn dat je kleine gelijk mee mocht naar de kraamafdeling!
Haha. Beetje vroeg. (ben ik vannacht waarschijnlijk te vroeg wakker) En wil vanavond nog ff Miljoenenjacht kijken
Hmm nou vooruit, dan mag je nog even op blijven Ik ga dat ook maar kijken denk ik, verder toch niks op tv...
yupgup: wat een schattig wiegje! Nijntje: mooie muurschildering! Guusje: gefeliciteerd met jullie dochter! Child: jippie 38 weken! Morgen mag ik weer naar de verloskundige en ben ik 37 weken zwanger. yes mag ik in principe lekker thuis bevallen als alles goed gaat.
@yupgup, gave wieg. Heb em ook, maar dan donkerder van kleur. Heb er ook de binnenbekleding bij, maar weet niet of je dat mag gebruiken. Is een soort van stootkussen, die mag je ook niet in het ledikant gebruiken. Misschien weet jij het? Zal zo ff foto posten. @Nijntje, gave schildering. Ben je zeker wel ff mee bezig? Ben benieuwd hoe het er uit ziet als je klaar bent. @child, jeej, 38 weken. En leuk, een high tea. Laat je niet van de wijs brengen door je schoonzusje. Jij doet het op jou manier en dat moet ze gewoon respecteren. Probeer je niet te druk te maken, concentreer je lekker op die kleine. @guusje44, gefeliciteerd met jullie dochter! @hier, gister naar ikea geweest. Ffies rondgelopen, maar merk dat ik toch wel snel moe ben nu. Vandaag naar mn broertje, schoonzusje en nichtje geweest. Is wel weer zat zo. Ook veel last van harde buiken, en beeb is vandaag heel rustig. Dus nu maar ff niks meer doen.
De standaard waar die op staat spuiten we nog over. We hebben em zelf via mp, was er ook helemaal verliefd op, alleen vond em veel te duur. Vooral omdat je hem in verhouding met de prijs zo kort gebruikt.
Nijntje erg gaaf hoor!! Talent!! Yupgup erg schattig wiegje!! Fijn dat je t kan lenen! Child, irritant als er weinig begrip is. Maar goed, wij begrijpen je wel en zitten in dezelfde situatie, dus ik denk dat het echt niet aan jou ligt meid!! Maar dat is wel vermoeiend zo'n middag!! Guusje gefeliciteerd!! Mooie naam, en wat fijn dat alles goed gegaan is ondanks dat ze zo vroeg was!! Hier ook al de hele dag krampen. Wel te hebben, maar de hele tijd wordt irritant. Er zit geen regelmaat in. Zou nu ook te vroeg zijn nog... Er is inderdaad geen ene moer op TV..... DVD tje maar uitzoeken ofzo....
Mooie wieg!! @Guusje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een verhaal... Gelukkig doet ze het erg goed! Nijntje, mooie schildering zeg! Knap! Hier vanmiddag lekker de babykamer zover mogelijk afgemaakt.... Er kwam nog een vriendin aanwaaien... Gezellig! Afgesproken dat als Ukje er 5 mei nog niet is we een rolstoel gaan regelen zodat ik mee kan naar het Bevrijdingsfestival! Jeuj! Vind ik altijd een fijn feestje! Zal weer voor Peking Express! Fijne avond!
Blegh ook Miljoenenjacht kan me niet boeien! Denk dat ik zo mijn bedje maar op ga zoeken, filmpje mee naar boven ofzo.. Heb het beetje gehad ineens.. Ik ben 'pas' de 23e uitgerekend, en hoop de 6e ofzo nog lekker te kunnen gaan wandelen met groep doggen. Nja wandelen is het haast nooit, eerder ff naar de zandvlakte lopen en dan honden spelen en wij kletsen! Hahaa Ik lees straks weer mee op telefoon... *zwaait*
@sam, het schijnt wel beter weer te worden, is ook wel fijn als je er op uit wilt trekken. *zwaait terug*
Hihi Ja, het weer moet tegen die tijd wel wat beter zijn hoor, dan zitten we al in mei!!! Regel wel vaker wandeling, hebben het nu 2x gedaan en oww zo leuk om die reuzen samen te zien!! En zeker als andere hondeneigenaren mee durven!
vmb: ook al zo'n mooie wieg! tv: inderdaad weinig boeiends, hij staat hier op miljoenenjacht maar mijn mannetje zit met de laptop op schoot en ik reageer vanaf de telefoon! weer: kom maar op met het mooie kan niet wachten, wil graag lekker naar buiten, beetje wandelen en fietsen!
Hihi, denk dat iedereen dit weer wel zat is. Denk dat als het als we het zonnetje wat vaker gaan zien en de temp omhoog gaat, het ook beter voor ons humeur is. Heb ook het idee dat het dat het nog heel lang duurt tot de bevalling. Toen het lekker weer was ging de tijd voor mn gevoel veel sneller, maar dat kan ook gewoon tussen mn oren zitten. En het lijkt me zeker gaaf om die dogs te zien rondrennen. Is wel imposant om te zien. Terwijl, voor zover ik het ras ken, de meesten echte goedsullen zijn. @almah, ja, vandaag maar suf weinig op tv.
zo ff bijgelezen hele leuke middag gehad bij mn neef en hun kleine van 1 hihih zo niet voor te stellen dat die van ons volgend jaar zo rondloopt. nou morgen gaan we lijstje maken wat nog allemaal in huis moet afgemaakt enzo mn vriend krijgt volgens mij nesteldrang.... ik ook wel wil nu echt alles schoon hebben ! verder net me ff ongerust aan t maken dat de kleine niet zo heel erg actief was geweest vandaag nou net weer harde buik en toen kwam weer even het geschop. Dus weer wat gerustgesteld ! morgen naar de vk en de ikea lekker ontbijten. Nu mn bedje in doodmoe die curanol pillen krijg je die gewoon zonder recept bij de apotheek ????
Even snel, ga net slapen: de curanol kun je online kopen bij de drogist dus mag aannemen dat je t dan ook zonder recept meekrijgt bij de apotheek!
Net programma Wereld rond in 80dates, dacht eerst van gaan we weer zo'n nepprogramma maar moet zeggen heb toch een aantal keren inde scheur gelegen