Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat gaat ook de goeie kant op! Go 40+ dames!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier weer terug van de VK, bloeddruk nog steeds netjes (110/75) en kindje wordt nu rond de 3100 gram geschat, mooi gewichtje toch??
    Ik moet bellen als ik bloed ga verliezen, als mn vliezen breken, en als ik weëen krijg, ook als ze onregelmatig zijn steeds.
    Ohhh vind het zo spannend worden nu!! Nog maar ongeveer een weekje geduld hebben max!!!

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Nee is niet stom gedacht, heb het ook wel es gedacht haha.
    Nee ga je niet zelf bij kunnen volgens mij.
    Ze gaat het in de baarmoedermond zitten wroeten om de vliezen los te maken van baarmoedermond....
    Ik kon mijn eigen baarmoedermond niet voelen (onder douche wel es geprobeerd)

Seks heeft bij mij vorige week niet echt geholpen (of zou daar die cm ontsluiting van komen;))

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Spannend zeg! Je gaat dan toch extra opletten op krampjes denk ik ofnie?

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Heb voor het eerst last van mn rug, nog niet eerder gehad...
    Gaat toch niet betekenen dat het rugweeën worden he?:$

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Child, ik ben al wel alert ja :)
    We zullen zien!
    Heb nu wel zoiets van: kom maar op met die weëen, bloed of gebroken vliezen!
    Voelt toch fijner als het eerder begint, omdat ik dan weet dat het kindje er zelf ook klaar voor is om eruit te komen...

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    an: daar is die dan, jullie zoon!!!
    Gefeliciteerd, ik hoop dat je nu lekker kunt genieten!!

kassie, ook een zoontje, Gefeliciteerd!!!

Eissiee, Gefeliciteerd!!! hoop dat je nu lekker kunt slapen en genieten van jullie zoontje
    nijntje: toch gestript!!! ik ga duimen voor je!!
    child: ook gestript, spannend hoor!!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hier begin ik toch wel moe te worden.....
    onze Ninthe vraagt veel om de borst en ligt er het liefst de hele dag en nacht aan ......
    al met al sinds zaterdag ochtend pas 4a5uurtjes geslapen
    maar ik geniet ook ontzettend, het is zo een mooi meisje en ben erg blij dat ze er eindelijk is
    vandaag de uitgerekende datum, toch wel gek idee

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    o hier kom ik al wel bij mijn baarmoedermond, strippen zal zelf niet gaan denk ik want je moet er echt in en gaan zitten wroeten en daar hebben de verloskundigen zelf hun energie al nodig, laat staan jij.

Ik ben ondertussen weer terug, baby ligt eindelijk VIBI jeuuh. Alleen dat je dan meer adem zal krijgen is een soort van fabeltje want ze ligt bij mij nog steeds heel erg hoog, nog steeds tegen mijn ribben aan als ik zit of lig, als ik sta dan zakt ze in. Hoop niet dat het een baby is dat zich overstrekt dadelijk, zijn namelijk meestal huilers. Ik ga daar maar niet vanuit. Bloeddruk 130-65 en een halve kilo afgevallen hiep hoi. Zo en nu eten,

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik ga douchen dames! Eens niet zittend in bad, eens kijken of ik zo mijn rug een beetje los krijg.. zal wel niet.

Ben echt doodop, en mijn humeur is niet al te best. Man ziet wel af. Heb ook maar gezegt dat ie me vanavond maar wat met rust moet laten haha.
    Hopelijk voel ik me na het douchen wat beter.

Gelijk maar poging doen om benen te scheren hebben we dat ook weer ff gehad! :)

Tot strakkies!

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Als de bm mond verweekt kan je er geloof ik ook zelf niet meer bij.

En wat fijn dat de kleine eindelijk goed ligt haha! En zal inderdaad een fabeltje zijn, want ik heb het ook nog steeds snel benauwd en last van maagzuur ook.. Dus ja.. Heb er ook 1 die lekker met de billen en voeten bij ribben zit enzo.. Ach joh, nog even!

12. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik heb ook niks meer adem gekregen hoor. Altijd nog kontje in de ribben.
    Is het zo dat het huilers kunnen zijn? Ik las ook dat als je kindje vaak hik heeft in buik, ze ook huilers kunnen zijn ivm evt. reflux (stond in WIJ)
    Dan word het hier dubbelpret, want kindje heeft heel vaak de hik.
    Nou ja, we zullen het zien. Ik had ook heel vaak de hik en was volgens mij ook geen huilbaby

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ahhhhhhhhh mooi zo hebben wij het flink ontkrachtigd:cool:

Enne, mijn zoon had iedere dag een keer of 3-4 de hik in de buik, en was de eerste 18mnd totaal geen huilbaby, dat woordje zat ook niet in zijn woordenboek, kwam pas na de 18mnd:cool: reflux heeft hij ook nooit last van gehad.

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    up!

Nijntje81, 2 mei,
    Cullen, 3 mei, Aiden, (4230 gram) geboren op 23/4 met 38+4
    Trotsemams, 5 mei, Jongen, (5685 gram) geboren op 27/4 met 38+6
    Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3
    Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1
    Viev: 6 mei, Sara, (3250 gram) geboren op 2/5 met 39+3
    Child: 6 mei,
    Yupgup, 8 mei, Thomas, (4040 gram) geboren op 6/5 met 39+5
    Miffy, 8 mei, Ninthe Hayley, (2980 gram) geboren op 6/5 met 39+5
    miekr, 8 mei, Mayson, (…. gram) geboren op 4/5 met 39+4
    pearl29, 8mei, meisje, (…. gram) geboren op 3/5 met 39+2
    Daydreamer, 8 mei,
    Ilonka85, 9 mei,
    Tinie84 9 mei,
    Veldmuisje, 10 mei,
    Essieee, 11 mei, Sem Luca Jan, (3590 gram) geboren op 8/5 met 39+2
    Minkie86, 11 mei,
    Daanbanaan1982, 12 mei,
    Daro, 12 mei, jongen, (3885 gram) geboren op 4/5 met 39+6
    Marja78, 12 mei,
    Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 35+4
    Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+?
    Queenmeisje, 13 mei, Nick, (…. gram) geboren op 3/5 met 38+4
    Ladytijger, 14 mei,
    AlmaH, 14 mei, Manique, (2914 gram) Geboren op 30/4 met 38
    Magdalena6, 14 mei,
    Skaya, 16 mei,
    Kassie, 19 mei, Quin, (…. gram) geboren op 7/5 met 38+2
    Miranke, 17 mei,
    Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4
    Ludora, 19 mei,
    77wonder2, 18 mei, Fabienne, (3070 gram) geboren op 30/4 met 37+3
    Pat78: 19mei,
    Priscilla4, 20 mei,
    Vmb1981, 20 mei,
    Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+?
    Heitjekarweitje, 21 mei,
    An1985: 21 mei, Jongen, (3450 gram) geboren op 7/5 met 38
    Sam4Hope, 23 mei,
    bezigbijtje, 23mei, Ninthe en Fenne, (2730&2730 gram) geboren op 2/5 met 37
    Marlinde81, 23 mei
    Elies25, 25 mei,
    Bloem18, 27 mei, Elin, (2850 gram) geboren op 3/5 met 36+4
    Kayde, 27 mei,
    mamajolanda, 27 mei ,
    klusser1980, 27 mei,
    Tijgetje, 29 mei,
    Doetie, 29 mei,
    Kanshebber, 29 mei,
    85Eva, 31 mei,

10 Meisjes
    13 Jongens

Meiden, als je een wijziging door wilt geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PB’tje!

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nijn en Child wat fijn dat er nu in ieder geval aktie ondernomen is!!! Blij voor jullie!!! Hopelijk heeft t ook heel snel resultaat!!

Heitje, wel fijn die instructies, maar ik zou dan ook hopen dat de kleine zich ook eerder aanmeld!

Wbt indalen, uk hier ligt ook ingedaald, maar laat mijn longen en maag echt nog niet met rust. Vandaag echt weer veel zuur, met slokken komt t naar boven (sorry voor de details) Mss waren de wentelteefjes niet zo'n goed plan ... ;)

We worden gewoon allemaal ongeduldig, bijna de helft van de mei mama's is al bevallen, en de maand is nog niet op de helft. Er is nog niemand feitelijk later bevallen dan 40 weken, op nu 3 na is iedereen te vroeg... Dat geeft gewoon echt een vertekend beeld, want het is eigenlijk juist heel normaal dat je over de 40 weken gaat...

Hond door de wasstraat geweest!! :D Hebben jullie op de link geklikt? Is echt ideaal. 10 euro half uur, je moet uiteraard wel zelf even opruimen, maar niet tillen of handdoeken wassen.

Ben wel blij dat dat nog van mij to do lijstje is, want ik vond em echt stinken. Lag aan mij schijnbaar, niemand die iets rook, maar toch...

Maar goed ik heb dus mee gewassen, met al resultaat dat ik kei harde buik heb met daarin een beeb die nogal tegen druk aan t geven is... ik ga dus even liggen...

De rest wel gelezen maar niet echt blijven hangen sorry!!

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Nijntje: Zag in bevallijstje dat het verrassing is wat jij krijgt. Verrassing voor ons of ook voor jou?
    Hier weet ik het (ook) nog niet.
    Ben benieuwd of er nog een jongen bij komt of dat we de meisjes weer omhoog halen....

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Nee, wij weten echt niet wat het is! Heel spannend en ook zo leuk!:)

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: ik vind de hond ook stinken, maar ruik ook echt alles! Heel vervelend. Mijn man ruikt dat allemaal niet.
    Dacht dat dat een kwaaltje was die alleen begin van je zwangerschap voorkwam, maar blijkbaar toch niet haha

@ Nijntje & Child: ondertussen al wat meer gerommel??

19. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    niet echt, wel een heule drukke beeb!

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    child hoe was het bij verloskundige... Spannend hoor... Al 1 cm, wie weet zet alles goed door...
    sam dmv onderzoek vochtverlies controleren zij of het vruchtwater is, hier niet aan mijn buik gevoelt. ik moest het opvangen in een handschoen, 15 min later kreeg ik te horen dat het idd vruchtwater was... google niet te veel, dat kan je alleen maar gek maken...

daro dat had ik ook, de juiste werkhoogte is moeilijk te vinden. Ik had het gevoel dat Neva uit mijn handen weg glipte.. Douche is een aanrader... jij geeft kunstvoeding? heb jij dan niet meteen na geboorte een pil genomen om melk productie niet op gang te laten komen? ik heb infacol, alleen niet geheel tevreden over... Allereerst voor elke kv moet je een pipetje geven, das erg veel... ik heb het vervangen door nutrilon A.R. kv

nijntje voor maxi cosi snooze baby, soort deken voor de zomer... dat was wat wij al snel miste toen wij naar buiten gingen. Wat goed dat je je hart heb kunnen luchten...

bb wat je ook besluit, dat zal altijd de juiste beslissing zijn meid... Wat fijn een van je meiden mee naar huis gaat...

daydreamergraag gedaan, helaas kunnen wij alleen maar gissen wanneer de kleine zich gaat melden.. Ik hoop in ieder geval niet dat je 42 weken hoeft te lopen...

doetie dat lijkt mij heel lastig... Moeten zij nog heel erg gaan uitkijken wat zij jou gaan geven... Ik hoop voor je dat je geen pijn medicatie hoeft te krijgen of krijg je een keizersnee...

cullen kan iedereen zo je verhaal lezen of moet ik daar wat voor doen?

ilonka spannende week wordt het dus... Nu maar hopen dat de kleine spontaan zich aan kondigt.

pat hoe was controle?
    heitje mooi gewicht en bloeddruk... hoe dichter des te spannender...
    miffy ik kan alleen dit :) zeggen... je geniet van je beebs...

Deel Deze Pagina