@sefanja, controle was goed kleine is nu eindelijk vibi, bloeddruk oké en half kilo afgevallen. Hoe gaat het met kleine Neva
nee, dat ligt niet aan jou (of het moet aan ons allebei liggen ) maar idd hebben we daar nog niets van gehoord...
@sam, dat ligt niet aan jou. We hebben van hun nog niks gehoord. @child en nijn, ben benieuwd of jullie het spannend gaan maken de aankomende uren. Verder niet veel te melden vandaag. Heb mn dag niet zo, geloof ik.
Nee, is de laatste tijd wat rustiger. Natuurlijk een gedeelte druk met hun kleine en de rest bezig met de laatste loodjes..........Denk dat de meesten nu wat minder puf hebben.
Bedoelde Miranke en Magdalena Ja het is hier sowieso een stuk rustiger, maar dat geeft niet. Nu is het tenminste bij te houden hahaha
@ Vmb: Inderdaad hahaa Geloof dat iedereen een beetje op is de laatste tijd Al moet ik zeggen dat mijn douche me heel goed heeft gedaan! Man komt zo wat te drinken brengen en toastjes met kaas Lief he?
Lekker, toastjes met kaas.... Hier net toetje op.... Vandaag rare dag, harde buiken, af en toe beste steek van onder... Hmmm, kun je niks mee! Had ook van Miranke al wel iets verwacht te horen.... Vast druk bezig!
Heb tegenwoordig alleen maar honger. Hebben net gegeten hoor, pasta en daarna flinke schaal met vruchtenyoghurt.. mja.. Vroeg op chips omdat toastjes zon gedoe is (kaas snijden enzo) Maarja Lief lief lief haha TLC staat hier op, vreselijk die mini miss verkiezingen mja, zo komt Say yes 2 the dress, vind ik wel leuk. En daarna waarschijnlijk NCIS En ondertussen natuurlijk gezellig hier!
hier effe het aanrecht en de afwas gedaan, hoppa!!!! Lief is even weer aan het werk, komt rond half 9/9 uur weer thuis en dan lekker eten. Ik ga een roerbakprutje maken
Iets te vroeg gejuicht.. Komt ie met toastjes en kant en klare plakken kaas gesneden, en hij weet dat ik dat niet lekker vind. Heb maar op me tong gebeten, is goed gedoeld toch..?
heb vanaf gister niet meer terug gelzezen gister wel zo veel mogelijk gelezen en meiden wat kunnen jullie lkkr slap ouwehoeren. haha heb erg gelachen. Gister wel sinds vandaag heb ik een stuwdam boven m'n buik zitten Ze knallen bijna uit elkaar:x Voel me erg beroerd, loop te rillen als een rietje maar zweet me te pletter. Ga zo maar weer op bed liggen, en zodra ik me goed voel of beter voel schrijf ik weer mee. Zijn er nog meiden bevallen??? Zoja iedereen gefeliciteerd en voor alle meiden die nog wachten of bezig zijn, succes!!!!
aah, lachen is gezond Miekr! Hopelijk knap je daar wat sneller van op en doet het niet (te) zeer aan je buikje! Er zijn idd weer wat beebs afgeleverd, afgelopen avond/nacht 3 stuks, allen kerels!
Zelf strippen Zo'n gekke vraag was het dus gelukkig niet. Hihi! Jullie ook weleens aan gedacht.. Ik ga zo lekker douchen, zal 'ns checken of ik m'n baarmoedermond wel of niet voel. En of ik dan weet of ik dat voel.. Hahaha! Miranke Ja.. Jij zondag al ingeleid toch? Hoop voor je dat je lekker aan het genieten bent met de baby! Magdalena Jouw vliezen vannacht/vanmorgen gebroken, meen ik? Hard aan het werk nu? Of ook al genieten? Sam4hope Lief bedoeld!!! (maar hij had het dan kunnen weten.. soms.. hihi)
Mannen.... Ze bedoelen het zo lief en kunnen het soms zo verkeerd doen.... Hier ook zo 1.... Schat van een man, liefde van mijn leven, maar soms! Soms snapt ie er niks van!