Haha juist.. Nja ik zal me maar eens inhouden, hij heeft het soms zwaar genoeg hahaaa Het smaakt wel hoor, maar normaal heeft ie bakje met toastjes en daarnaast bord met plakjes kaas. Nu heeft ie er een paar klaargemaakt Stuk of 8.. natuurlijk veel te weinig Moest maar roepen als ik meer wou.. hmhmm hahaaa @ Miekr: Hopelijk voel je je snel wat beter, klinkt niet echt lekker! Gelukkig zorgen wij nog voor wat lach-stof!
Heb het daarstraks ook geprobeerd te voelen.. Maar voelde niks, alleen het hoofdje zegmaar, wat hard aanvoelt, maar geen bm mond ofzo.. Is ook niet erg makkelijk moet ik zeggen hahaaa
Hahaa, te erg he?! Ik ben blij dat zulke zaken niet in de buurt zitten, durf niet te zeggen hoeveel kilo's ik dan wel niet zou hebben aangekomen! Man zei net: je snoept wel heel veel de laatste tijd he..?! :x Ja thnx.. ben beledigd terug naar boven gegaan..
ik voel de bmm wel op vingerdiepte zitten, het is niet zo lang en hard als ik had verwacht, meer alsof je in je vruchtbare periode zit.
Ik ben de laatste tijd ook wel meer gaan snoepen. Maar ondanks het maagzuur, lijkt het ook wel of ik honger blijf houden. Ga me deze laatste weken er ook echt niet druk om maken. Mijn vent zegt er ook weleens wat van, en ben dan net zo beledigt. Maar dat is meer de angst dat de kleine er straks uit is, maar je dat dan niet ziet ofzo...Ook onze mannen hebben hersenspinsels.
neeeh mac flurry snickers alleen manneke ligt al op bed en vriend is aan het werk, kan dus geen kant op baal baal
Nou moet ik wel zeggen dat mn vent valt op dun ( mager zelfs ). Toen ik hem leerde kennen, had ik zwaar ondergewicht, 47kg met 1.72m. Twee jaar later was dat 67 kg. Dat was al ff wennen voor hem, terwijl dat normaal gewicht is. Ach, hij leert er maar mee te leven. Liefde gaat door de maag toch
Hallo damens, Ik zie een aantal bekende namen van de damens waar ik mee heb gekletst in het prille begin toen we zwanger wilde worden of net zwanger waren. Ik ben hier heel lang niet geweest door allerlij omstandigheden. Niets erg hoor gewoon druk enzo. Ik heb nu aardig mijn rust gevonden en ben aan het aftellen (ook al kan het ieder moment beginnen En moest aan jullie denken dus ben even gaan zoeken. Hier alles goed, perfecte zwangerschap! Hoe is het met jullie? Groetjes xxx
hey meiden hier vanuit ons nieuwe huis MET internet!! jippie!!!!!!!!!!! ik kan jullie weer in de gaten gaan houden!! komende tijd is het nog wel even druk maar goed.. vandaag controle gehad bij gyn.. ivm met al ruim een week een buik die constant onder spanning staat en geregeld harde buiken die pijnlijk zijn urine in moeten leveren.. zou gebeld worden met de uitslag alleen kwam ik er om 6 uur pas achter dat ze nog niet gebeld hadden en tja toen kon ik zelf ook niet meer bellen.. verder was alles in orde maar wacht nu wel ongeduldig op het ''echte'' werk.. hoorde van ludora dat er de nodige zijn bevallen!! meiden van herte met de beebs!!
Ja maagzuur blijft toch wel, of ik nou meer snoep of niet, dus waarom dan nog met dat ene stoppen waar je van kan genieten? Hahaaaaa @ Pris: jeeehh!! Lekker hoor! @ Misty: welkom terug en wat fijn dat je zwangerschap zo heerlijk verloopt! @ Pat: ja mc flurry snickers inderdaad.. oww echt zo slecht haha @ vmb: ik woog 70 kilo voor ons trouwen, was toen 10kg afgevallen puur door stoppen met snoepen en meer water drinken.. Ben nu 20kg aangekomen tijdens zwangerschap. Toch flink van geschrokken. Maar ga ook echt wel mijn best doen het er weer af te krijgen na zwangerschap! (als het niet vanzelf gaat)
@gewicht... ik weeg me hier niet eens meer van de schrik.. vind het eerlijk gezegd vreselijk dat ik zo ben aangekomen!! had vroeger geen anorexia maar lette altijd wel heel erg op mn gewicht!!
Ik heb nooit problemen gehad met mijn gewicht, hoefde daar dan ook echt niet op te letten, kon alles eten. Maar met die zwangerschap ben ik toch ook wel geschrokken hoor. Zeker als ik foto's van mezelf nu zie.. dikke kop! Wow!
@pris, jeej, je bent online vanuit je eigen huis!! Alles een beetje op orde? @Misty, kom je nu gezellig meekletsen. Er zijn al genoeg mei mama's bevallen. We leven hier vol spanning met elkaar mee. @Sam, wil na de zwangerschap ook wel weer van die kilo's af. Schik ook elke keer als ik op de weegschaal ga staan. Maar geef nu gewoon toe aan de honger, zal vast ergens goed voor zijn. @bmm voelen, kan daar niet bij hoor. Had ik ook al geprobeerd.
@ vmb: inderdaad ook vocht!!! Maarja, als ik honger heb moet ik eten, anders ga ik van mijn houtje ook! Baby zal het nodig hebben. Gelukkig al 3 weken stabiel gewicht! Wil er toch niet veel meer bijhebben hoor.. 20kg... oef...!!
gewicht... er zit zeker 20 kilo meer aan dan voor de zwangerschap. Ik maak me er niet zo druk om, geef ook toe aan honger en lekkere trek en na de bevalling zien we wel weer verder!