Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Hey meiden, ben ik ook weer even.

Net als wat Daro al zegt ik probeer ook zoveel mogelijk mee te lezen, maar jullie typen zoveel dat het niet bij te houden is.

Ik las dat er al weer meiden bevallen zijn, meiden gefeliciteerd hopelijk gaat alles goed met jullie.

Hier gaat het wel. Wel erg druk met 3 kleine mannetjes.
    Mayson gaat erg goed, vannacht had hij alleen een zware nacht. (tot 05:15 gehuild)
    Lig nu op bed te kijken naar Mayson in z'n wiegje. heb gelukkig een hele fijne kraamverzorgster. En geniet van m'n mannetjes.
    Devin en Owen zijn ook helemaal gek van hem. Gister was Owen in z'n eigen taaltje tegen Mayson aan het praten. helemaal geweldig.

Enige waar ik gek van wordt zijn m'n mega grote (pamela anderson zal jaloers zijn) ontplofde borsten. Ze zijn keihard en steken aan beide kanten gewoon een stuk uit. Had gehoopt er deze keer niet zo'n last van te krijgen maar helaas. Heb daar ook de verhoging van. temp mag niet verder stijgen anders moeten we de arts weer bellen.

Voor alle meiden die nu bezig zijn succes!!! jullie kunnen het!! ♥

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    miekr succes!!

3. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    nou, daar ben ik weer...
    Eerst een uur aan de CTG gelegen, ipv een half uur omdat de kleine te rustig was. Hadden ze gisteravond er moeten zijn, want ik kon niet in slaap komen van al die aardverschuivingen!!! Wel een goede CTG, de kleine doet het dus erg goed. Ook de echo was helemaal top. Beebje ligt nog lekker te zwemmen, genoeg vruchtwater, dus geen probleem. Daarna inwendig onderzoek gehad, dat was minder leuk, want ze kon er nu niet bij... Gggrrr :x bm lag gekanteld en ze voelde dus geen hoofdje of wat dan ook. Jammer, anders had ze me weer kunnen strippen.
    Ik mocht kiezen of ik ingeleid wilde worden of niet, maar ik zie dat ondanks het lange wachten megagigantischontzettend vervelend is niet zitten, want ja, die kleine heeft het nog goed en ik wil het liefst thuis bevallen. Ze raadde dit ook aan, omdat dat toch veel minder zwaar en lang zou duren dan inleiden. Maar ja, zit je dus nog steeds op het wachtbankje... Zaterdag om -slik- 9 uur weer melden voor dezelfde controles... mits................

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    oow nijntje wat super kut!! nou uk van nijntje kom maar gewoon voor zaterdag even opdraven heh!!

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    up!

Nijntje81, 2 mei,
    Cullen, 3 mei, Aiden, (4230 gram) geboren op 23/4 met 38+4
    Trotsemams, 5 mei, Jongen, (5685 gram) geboren op 27/4 met 38+6
    Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3
    Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1
    Viev: 6 mei, Sara, (3250 gram) geboren op 2/5 met 39+3
    Child: 6 mei,
    Yupgup, 8 mei, Thomas, (4040 gram) geboren op 6/5 met 39+5
    Miffy, 8 mei, Ninthe Hayley, (2980 gram) geboren op 6/5 met 39+5
    miekr, 8 mei, Mayson, (…. gram) geboren op 4/5 met 39+4
    pearl29, 8mei, meisje, (…. gram) geboren op 3/5 met 39+2
    Daydreamer, 8 mei,
    Ilonka85, 9 mei,
    Tinie84 9 mei,
    Veldmuisje, 10 mei,
    Essieee, 11 mei, Sem Luca Jan, (3590 gram) geboren op 8/5 met 39+2
    Minkie86, 11 mei,
    Daanbanaan1982, 12 mei,
    Daro, 12 mei, jongen, (3885 gram) geboren op 4/5 met 39+6
    Marja78, 12 mei,
    Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 35+4
    Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+?
    Queenmeisje, 13 mei, Nick, (…. gram) geboren op 3/5 met 38+4
    Ladytijger, 14 mei,
    AlmaH, 14 mei, Manique, (2914 gram) Geboren op 30/4 met 38
    Magdalena6, 14 mei,
    Skaya, 16 mei,
    Kassie, 19 mei, Quin, (…. gram) geboren op 7/5 met 38+2
    Miranke, 17 mei, Meike, (2450 gram) geboren op 6-5 met 38+3
    Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4
    Ludora, 19 mei,
    77wonder2, 18 mei, Fabienne, (3070 gram) geboren op 30/4 met 37+3
    Pat78: 19mei,
    Priscilla4, 20 mei,
    Vmb1981, 20 mei,
    Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+?
    Heitjekarweitje, 21 mei,
    An1985: 21 mei, Jongen, (3450 gram) geboren op 7/5 met 38
    Sam4Hope, 23 mei,
    bezigbijtje, 23mei, Ninthe en Fenne, (2730&2730 gram) geboren op 2/5 met 37
    Marlinde81, 23 mei,
    Elies25, 25 mei,
    Olaa, 26 mei,
    Bloem18, 27 mei, Elin, (2850 gram) geboren op 3/5 met 36+4
    Kayde, 27 mei,
    mamajolanda, 27 mei ,
    klusser1980, 27 mei,
    Tijgetje, 29 mei,
    Doetie, 29 mei,
    Kanshebber, 29 mei,
    85Eva, 31 mei,

11 Meisjes
    13 Jongens

Meiden, als je een wijziging door wilt geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PB’tje!

6. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Damn nijntje, had toch wel wat anders gehoopt... Zou ook niet snel kiezen voor inleiden als die kleine het nog goed heeft. Is wel een tegenvaller hoor.

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ook terug van gyn. Beetje zelfde verhaal als Nijntje volgens mij...

Kreeg ctg van half uur, was goed (hier wel heel druk trouwens) en echo: Genoeg vruchtwater.
    Kon alleen niks met de gyn. Een beetje onverschillige vrouw. Had gehoopt dat ze beetje mee zouden denken wat verstandig is, maar moest alles uit haar trekken.
    Ik mag vrijdag ingeleid worden als ik wou, maar ik vind dit te vroeg voor mijn gevoel. Wil mijn lichaam de kans geven, ook al heb ik nu iets minder vertrouwen hierin, na strippen gister en dat het nu zo rustig blijft...

Ik moet vrijdag weer voor controle en mag dan aangeven wanneer ik ingeleid wil worden. Kindje heeft het nog goed, dus maakt niet veel uit. Ik wil ook liever niet ingeleid worden, ivm aan bed gekluisterd zijn terwijl ik juist graag ontsluiting in bad wil doen.
    Heb gelukkig andere gyn vrijdag.
    Zit nu hele tijd te denken wat verstandig is. Maandag kan op zich wel mooi, maar dinsdag is mijn zusje jarig: Hoe groot is de kans dat dit tegelijk gaat vallen? (lijkt me voor in de toekomst niet handig plannen, die 2 verjaardagen tegelijk)
    Woensdag is ook wel mooi, maar als er geen plek is, ben ik 41+4 als het volgende dag wel lukt. Wordt ook al vrij laat....pff zo lastig allemaal...

Gyn zei ook nog: O wat een groot kind. Heb je suiker? Ja lekker, zit me nu alleen nog maar meer zorgen te maken of het allemaal gaat lukken...

Dus nee, ik voel me niet top nu. Hoop dat het van 't weekend vanzelf op gang komt.

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ook een tegenvaller Child! :(

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    heh gets child.. wat een rot gyn idd

10. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Verdorie Child en Nijntje, dat schiet ook niet op zo, wat jammer zeg! Gelukkig hebben jullie elkaar voor een beetje steun. Lekkere opmerking van de gyn child, ongelofelijk hoe sommige mensen kunnen zijn. Zeggen omaar wat zonder erbij na te denken grrrr.

Ja ben wel blij dat we toch een plek hebben gevonden, blijkbaar is het moeilijker voor 1 dag in de week dan bijv voor 2 of 3 (neemt plek in en ze verdienen er niet zoveel mee denk ik zo), maar net een mail gehad met bevestiging van de plek en bovendien een korting op de uurprijs in 2012 en hoeft geen plaatsingskosten te betalen (dus volgens mij hebben ze nog plek genoeg haha, loopt natuurlijk niet zo lekker met de kdv's).

Net even in de stress dat betaling geboortekaartjes nog niet verwerkt was op de site (geboortekaartjes.nl), ik bellen, krijg ik te horen: dit nummer is buiten dienst.
    WAT!
    Gegoogled op de naam van de site en onbereikbaar, maar niets gevonden. Nog n paar keer gebeld en net toch te pakken kunnen krijgen, ze gingen het uitzoeken of de betaling nou binnen was. Niet goed voor mn bloeddruk dit soort dingen.

Oh pizzatjes zijn klaar, ga even lunchen!

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Nijntje & Child: nou niet bepaald het nieuws waar we op hoopten he.. Sterkte!

Als jullie me missen vandaag, ik speel voor mol!! Om 11u in slaap gevallen, eindelijk! Maar om 13u dus weer wakker...
    En voel me zo klote nu! Ben helemaal op!
    Man gesmst en ik blijf lekker liggen. Die gaat grote ronde met de hond maken als hij thuis komt. We zouden ook boodschappen doen maar denk dat hij maar ff alleen het nodige moet halen en de rest komt zaterdag wel ofzo...
    Bah bah!!!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    was ik ook weer even :)

Miekr; ik heb ook dat formaat nu en ze zijn mega zwaar en hard.
    Dit is al de 3e dag, de 1ste dag had ik verhoging, nu gelukkig niet meer. Ze zeiden dat het 2-3 dagen duurt... nou ik zie dit morgen nog niet weg zijn;)

Heb er een heel strak laken omheen zitten daardoor gelukkig niet veel last ervan.. (iemand vroeg of ik bv gaf, nee, wilde ik niet)

verder is Ninthe gister mee naar huis gekomen, ze had het erg zwaar met de verandering. Ze heeft van 11-3 alleen maar wakker gelegen met dr grote oogjes en ligggen huilen als ze de speen niet had... en dat was elke 5 min. We zijn kapot hahaha... nu al!

Fenne doet het erg goed, ze mag vandaag 50cc over de hele dag laten staan en tot nu toe heeft ze nog 0 laten staan! Zo blij mee, hoop dat dit zo door zet en dat we dr vrijdag mee mogen nemen. Zou een te gek moederdag cadeau zijn ook!

Eindelijk rust in ons gezinnetje en thuis zijn. Ik heb een hele harde plek ontdek ik net bij de wond,, straks komt vk van zh voor laatst langs, maar even na vragen of dit normaal is!

Verder gaat het goed met mij, alleen het herstel duurt zooooooo lang pfff.... (en zal nog wel even duren)

Mijn meiden zijn vandaag alweer 1 week joh!

Nijntje en child; ik duim dat de kleintjes zelf willen komen, en liefst een beetje snel!

13. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Minkie Gefeliciteerd met je verjaardag!

gewicht Nu 5 kilo. Terwijl ik echt normaal eet en chips en chocola heerlijk vindt! Hmm...

Marja Fijn dat de uitslag van de kweek goed was!

Priscilla Of leegt je lichaam zich vast? ;)

Nijntje Hè balen dat je nu niet weer gestript kon worden! Kun je (over)morgen niet even naar je vk voor alleen strippen?
    Wel fijn dat de kleine het nog goed heeft daarbinnen!
    Ik zou met 41 weken ook nog niet ingeleid willen worden, hoor. Kijk, dan liever met 41+5, ofzo.. Ook weer niet pas met 42 weken..
    Hopelijk komt de kleine zich snel melden, thuis!

Child Ongeveer zelfde verhaal dus! Maar joh, je bent nog maar 3 dagen overtijd.. Valt mee! Sommigen komen iets eerder, heel weinig op dé dag, en een aantal een paar dagen later. Kan allemaal! Ik zou het ook een kans geven als ik jou was.
    Na de 41 weken evt ingrijpen.. Waarom mocht je nu trouwens al naar de gyn? Heb ik even gemist.
    Ik heb met 41 weken nog een controle bij de vk. En eventueel dan strippen.. Wat ik wil..

BB Hoe vond je het nou? Een baby in huis? Gek hè? En tegelijkertijd zo normaal! Nou, hopen dat je andere meisje ook gauw mee mag!!

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ja, zowaar redelijk geslapen! Mocht ook wel weer, na twee slechte nachten, kennelijk ben je dan zo moe dat er weer een betere nacht volgt... Denk toch wel 6 uurtjes bij elkaar!

Tante vanmorgen weer geweest, 1e verdieping helemaal stofgezogen, fijn! Was echt nodig, viezig, door schuren/schilderen van 't weekend. 't Ziet er nu netjes uit!
    Beneden ook gezogen, maar daar zou nog wel een zeepbeurt/dweilbeurt overheen mogen (houten planken). Vragen of man dat van 't weekend wil doen, dan ben ik helemaal tevreden (tenminste, als hij ook de wc's even doet ;)).
    Tante heeft ook nog wat ramen gezeemd, mooi hoor!

Nu alleen zelf nog de keuken schoonmaken, de babywas doen, de enveloppen schrijven, sierstrook behang plakken babykamer, autolamp laten maken en nog wat kleine dingen. 't Eind komt in zicht, wil het met 38 weken af hebben. Dan alleen nog (achterstallige) fotoalbums maken...

Vanmorgen bij vk geweest, alles goed. Bloeddruk iets lager/ongeveer hetzelfde 109/77 en baby volledig ingedaald. Buik weer 2 cm gegroeid, dus Klusser blij. Inschatting 3 kilo (denk zelf iets lichter).

Was op de fiets van mijn tante gegaan. Wil ik weer terug fietsen, krijg ik met geen mogelijkheid die fiets van het slot! :$:$
    Assistente ook proberen, verloskundige ook proberen... :)
    Uiteindelijk naar ons huis gebeld, neemt tante op, die weet het ook niet. Die zegt: ga wel even naar je toe lopen, ben er zo. Dus ik nog even kletsen met assistente en ik zeg: ga wel even een boekje lezen en plotseling voel ik nog een sleuteltje in mijn jaszak....
    Shit, hele tijd verkeerde sleutel geprobeerd!! Schaam, schaam....:p:D:x
    Gelukkig konden ze er allemaal wel om lachten...

Ga nu even bijlezen, kijken of er nog babynieuws is!

15. daydreamer

Oja, even binnen voelen! Gedaan.. Maareh, ja.. Ik weet niet wat ik voel, hoor. Volgens mij voel ik niet echt een tuutje van de baarmoedermond, wat ik dan wel voel.. Ja, weet ik veel! Hahahaha!
    Nou ja, dan maar niet strippen.. :D

Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Iets opwekkends? :)

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Klusser: Ze hebben me iets eerder overgedragen omdat ik groter kind verwacht. Met groei-echo (34 wk) dachten ze dat het tussen 8 en 8,5 pond zou worden.
    Maar als ik de gyn van vanmorgen begrijp, kan het dus ook meer zijn.
    Zit er wel beetje mee in mn maag, maar volgens hun moet het niet uitmaken voor de bevalling.
    Nee vrijdag vond ik ook te snel, 40+5.
    Maar op een of andere manier ben ik vertrouwen beetje kwijt in mn lichaam. Had toch verwacht dat het strippen wat meer resultaat zou opleveren.
    Nu erover nadenken wat handiger is: maandag of woensdag. Als het aan mijn man ligt maandag, maar als de bevalling wel langer duurt valt het dus samen met verjaardag zus. ( vind ik blijkbaar iets vervelender dan mn man)
    Maar weet niet of woensdag te laat is (41+3)
    lastig allemaal...

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Daydreamer, nee ik laat het even zo. Vind deze twee dagen check-up al even genoeg... Evt. zaterdag bij de gyn kan ik me laten strippen als dat lukt en nodig is.

@Child, dat vertrouwen in je lichaam verliezen vind ik ook heel herkenbaar. Toch als ik dan vandaag zie bij de gyn dat de kleine veel beweegt als ie wakker is, het hartje klopt en voldoende vruchtwater is, probeer ik dat ook los te laten... Mijn lichaam zorgt nu al 9 maanden voor het kindje (en de jouwe dus ook!)

18. daydreamer

Child Denk dat je reageerde op mijn vraag..
    Maar okee! Groter kindje waarschijnlijk. Levi was 7,3 pond en dit kindje wordt geschat op 7,5 a 8 pond. Wat ik daar van denken moet.. Tsja, blijven schattingen! Mijn zusje liep bij de gyn, tijdens de echo's zeiden ze steeds.. Zo tegen de 8 pond. Nou, mijn nichtje woog amper 6 pond! Dus jaa...
    Kan me wel voorstellen dat je er wel over nadenkt, hoor! Wat als het wel een groter kindje is!!?
    Maar ken ook genoeg meiden die bevallen zijn van een 8 ponder.
    Maandag of woensdag.. Verjaardag.. Ook die twijfel kan ik me helemaal voorstellen! Máár, stel dat je wacht? Komt de baby uit zichzelf op de verjaardag! Hahaha! Kan ook nog..
    41+3 of of 41+4 lijkt mij juist prima om actie te ondernemen.
    Als jij je er maar goed bij voelt!!

Nijntje Goed zo, meid! Positief blijven! ;)

Telefoon, sms, mail Volgens mij word ik daar juíst ongeduldig van! Haha! Sinds zondag valt het toch wel op dat iedereen meer vraagt hoe het gaat en of het nog rustig is. Heel lief allemaal! Maar het gaat prima, hoor. :)
    En door die vragen, ga ik me met gemak opgejaagd voelen! Hihi! Terwijl ik niet zo'n haast heb (nog).

19. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @ Olaa; ah, een lotgenoot! Jij ook succes dan, met je snot!

@ Kassie: heftig verhaal! Wel suf dat ze niet in de gaten hadden dat ie een sterrenkijker was?!
    Leuk he, weeen?:p Gelukkig vergeet je 't na een tijdje wel weer. Maar wordt nu zelf wel weer steeds zenuwachtiger...

@ Minkie: gefeliciteerd! Fijne dag!

@ Kanshebber: ha ha, lastig als je er niet meer bij kan, tja, zal je toch je man lief moeten aankijken...

@ Onderhoud op andere plekken waar je niet meer bij kan: wil eigenlijk mijn benen nog een laatste keer doen. Doe ik altijd met epi-lady, wordt ook lastig he dames!
    En mijn bikini-lijn-gebied ging vorige keer al niet helemaal goed, met scheeropzetstuk, ik had mezelf ineens een heel raar kapseltje aangemeten, ha ha. Maar dat moet echt met een spiegel, lastig, zie er niets meer van! Zijn jullie lenig genoeg of worden jullie geholpen door jullie mannen?

@ Ludora: je armen zijn tekort! Niks mis met je b en b...

@ gewicht: van 59/60 naar 73/74. Oef! 't Venijn zit hem in de staart hoor, niet in die eerste 22 misselijke weken...

@ Skaya: wel fijn dat het nog steeds hoofdligging is! Kleine van mijn vriendin daalde ook pas tijdens bevalling. Ze kreeg wel nauwelijks / zwakke persweeen. Achteraf zegt ze dat ze misschien iets langer had willen wachten, op betere weeen. Dus als de beep lager komt, komt er meer druk en wellicht meer persdrang. Maar ze werd door 't ziekenhuis gesommeerd om te gaan persen. Nu is ze zwanger van haar 2e en wil meer haar eigen gevoel volgen. Misschien heb je er wat aan, maar misschien krijg jij wel gewoon giga-persdrang (als 't zo is, dan weet je het meteen :D)

@ Tinie: ha ha, jij bent ook nog zo'n lekkere klusser, ha ha, nog effe behangen. Ga ik tegen mijn man vertellen, die vind mij zo raar de hele tijd :p

@ Marja: fijn van de kweek!

@ Nijn: O Nijn, nog geen vorderingen, wat jammer! Nu dus 41 weken. Pfft, kan niet lang meer duren! Als ik jou was, zou ik ook nog gewacht hebben, uiteraard zo lang de condities voor de kleine nog goed zijn...

@ Child: klinkt inderdaad een beetje hetzelfde als Nijn, balen! 'k Zou je lichaam nog even de tijd geven hoor. Wel jammer dat het strippen niet werkt, maar misschien is de tijd nog niet rijp. Nog even geduld, als de beep het goed maakt, zou ik proberen de natuur af te wachten...

@ BB: wat fijn dat Fenne 't vandaag zo goed doet!

En ja, 't is voor pasgeboren beepjes toch ook een mega-overgang. Van lekker warm in mamma's lichaam schommelen, orgaan geluiden, mamma's gepraat en dan ineens in 1 x in deze heftige wereld terecht komen! (Straks) lekker met onze beeps knuffelen en vasthouden! Verwennen kan de eerste tijd nog niet!

Zoooo, wat een geklets meiden! Ik ga nu even iets anders doen of even slapen. Rustig aan hoor, vanmiddag mogen jullie weer bevallen!

Waren hier de hele tijd luidruchtige kinderen aan 't buitenspelen, nadeel van de woensdagmiddag... Maar nu begint het precies te regenen en is het ineens stil op straat, volgens mij een kans die ik even moet grijpen.... Gaaaapp!

20. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    child en nijntje balen zeg dat het bij jullie niet doorzet hoop dat jullie toch ook snel jullie kleintjes in je armen hebben!

met onze kleine meid gaat het super, af en toe wel last van krampjes maar infacol helpt goed, is een heel stuk minder zo! het is ook zo zielig als ze pijn heeft. de bv gaat goed! we genieten heerlijk van onze kleine meid.

Deel Deze Pagina