Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Geen idee yupgup.

Vraag: ik heb tintelende vingers, slapende hand. Klopt t dat iemand dat hier ook had? Betekend t iets? Buiten dat t enorm irritant is!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    volgens mij was dat een teken van carpal tunnel syndroom (of zoiets??)
    iets met vocht?

3. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @ludora, ik sluit me bij miffy aan. Volgens mij komt het idd doordat je vocht vast houdt en dat op bepaalde zenuwen drukt. Er zijn er meerdere die hier last van hebben. Ik heb het gelukkig alleen s'nachts.

Hihi, probeerde vandaag mn ringen om te doen, die heb ik met 19 weken al afgedaan. Ze zijn zelfs voor mn pink nu te strak:$. Mn vriend vond al dat ik dikke vingers had, maar zag het zelf niet. Damn, moet em weer gelijk geven;).

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mannetje heeft me maar even los getrokken van het schilderen... Frietjes gegeten en ohhww, lekkere snackjes :p Mini-kaassoufflés, kroket en loempiaatje.... man o man....:p :p :p

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ja lekker is dat hè met worstenpootjes! (maarnietheus) Ik heb mijn ringen nu ook al een krappe 2 maanden aan mijn kettinkje hangen. Zou het echt niet tof vinden als ze geknipt moeten worden ;)

6. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @nijntje, damn dat klinkt lekker. Kan je hem niet ff hierheen sturen met wat hapjes;)

7. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @nijntje, daarom heb ik ze ook afgedaan. Hoop wel dat ik ze na de bevalling weer redelijk snel om kan, voel me een beetje kaal zo.

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ja vocht vasthouden dat doe ik al ff. En mijn bloeddruk was ook al iets omhoog... Das niet fijn. Morgen maar even aankijken..

Ringen heb ik inderdaad ook al vanaf januari niet meer aan.

Nijntje lekker friet!!!! Oh had ik maar geen maagzuur. Zit weer op een dieet van vla en melk. Maar ik zal mijn mond houden, te veel aan t mopperen, wordt er zelf al depri van... Laat staan jullie....

Truste!! Morgen schijnt de zon vast weer!!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooooooooooooohw nee!!
    nu heb ik ook zin in patatjes enz!!
    maar onze frituurpan is stuk :(

10. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @ludora, je moppert maar een end weg, als dat oplucht. Je kan het maar kwijt zijn, en ik geloof dat we allemaal redelijk mopperen. Geven gewoon het weer de schuld;).

Ik leef hier ook op rennies, anders kom ik de dagen niet door. Al heeft ze nu net dr kontje een beetje gedraaid en ligt dus nu net naast mn maag. Dit weekend redelijk kunnen eten. Oke, heb me dit weekend schaamteloos volgepropt:).

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ludora: die tintelende vingers ff in de gaten houden. Hebben ze mij van de week ook naar gevraagd ivm vocht casthouden.

Verder niet echt bijgelezen. Had nog wel iets geplaats in de priveclub.

12. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @miffy, erg is dat he. Kan de geur zelfs ruiken nu;). Hier hebben we geen frituurpan, patatzaak zit hier 2 minuten vandaan. Is maar goed dat we er geen hebben, die zou vaker aanstaan dan goed voor me is:)

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    wij houden op zondag altijd patatdag. Vorige week had ik al overgeslagen omdat ik ziek was. Dus had nu even een inhaalmomentje.
    Blijkbaar is de kleine echt een stuk lager gaan liggen, want ik heb eindelijk minder last van maagzuur. Het zijn nu dagen achter elkaar dat het goed gaat en dan weer wat minder goede dagen... Dan heb ik ook weer een abbo op vla...

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @ Yupgup: mooie wieg zeg! Kan me voorstellen dat je 't erg leuk vindt dat je die mag lenen! Tof van de eigenaar!

@ Nijntje: leuk dat je zo crea bezig bent!

@ Child: ik vind het heel logisch dat je niet wilt dat mensen het weten dat je bevalling begonnen is! Ze een tijdje na de geboorte inlichten in vroeg genoeg!
    Van mij hoeven ze 't ook niet te weten hoor, 't is zo'n bijzonder en intiem moment, echt alleen van ons en die eerste momenten wil je ook samen koesteren, zonder dat je je opgejaagd hoeft te voelen.
    En ook tijdens de bevalling niet een soort van in je achterhoofd bezig zijn met 'o, ze zullen 't nu wel lang vinden duren ofzo'. Je wil toch tijdens je bevalling niet met de (schoon)familieleden in je hoofd zitten....

@ 38 weken + .....
    'k Zag net in iemand ticker staan 38w + 3 dagen. Oe, wordt echt spannend nu!!! Ik beviel namelijk met 38+5, dus als ik straks zover ben vind ik het echt mega-spannend!

@ Child, had vandaag trouwens ook high-tea, met 2 vriendinnen. Echt heel veel en lekker. Potjes thee en heel veel warme, koude, hartige hapjes en eens schaal zoetigheden. Mmmmm! Was nog mijn verjaardagcadeau, tof he!

@ Guusje: gefeliciteerd! Leuk dat je 't even laten weten! Veel geluk met je dochter!

@ vmb81: ook mooie wieg! Via mp is natuurlijk een goede optie. Waarschijnlijk kan je hem in de toekomst weer voor 't zelfde bedrag verkopen via mp. Dan had je hem min of meer gratis...

@ fituurpan: klinkt lekker. Mmm... We hebben zelf geen pan. Af en toe halen we dan bij de snackbar, ik vind RASpatat dan erg lekker. Maar niet zo vaak hoor. Maar welke elke maand een keer. Van mij zou 't wel iets vaker mogen, maar ja, met een peuter in huis probeer je toch netjes te eten... (misschien toch een pan aanschaffen, kan ik frituren als hij op bed ligt 's avonds...)

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooohw ja,
    yupgup en vmb
    wat een mooie wieg!!!

ons wiegje is nu ook eindelijk hier, en de bekleding hang nu te drogen, morgen zet ik hem in elkaar en dan zal ik ff foto maken en hier plaatsen
    we hebben het wiegje gekregen, erg leuk, een rotan wiegje en we wonen in de rotanstraat :D

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Probeerde vanavond een filmpje te maken van bewegende alien-buik. Maar lukte maar half. Als ik beweging voelde, pakte is snel telefoon van klusser-man om te filmen, maar dan was 't ergste alweer voorbij. Heb ook 't idee dat als ik mijn shirt omhoog doe, ze stopt met bewegen!? Lijkt me onzinnig...

Ging ze om 23:00 echt lekker te keer, was de batterij leeg. Grrrr. 'k Ga 't binnenkort nog een keer opnieuw proberen, 't is toch een bizar gezicht, leuk om vast te leggen....

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ben toch niet de enig die frietjes heeft gegeten dus hahaa

@vmb: inderdaad machtig om ze samen te zien rennen en spelen. En inderdaad allemaal lompe goedzakken! Moet de 1e 'valse' dog nog tegenkomen. Al schijnt er hier wel 1 in de buurt rond te lopen. Man heeft altijd herders gehad en die waren ook niet vriendelijk, maar een bijtende dog lijkt me een drama!

En dames we mopperen maar wat raak hoor. Lucht ons allemaal op. En bij mooi weer gaat de tijd zeker sneller!! Duimen maar...
    Vandaag alleen maar regen en hagel gezien, koude sterke wind gevoeld en natte hond geroken!!:p:D

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ow ja en ik ga nu proberen te slapen.

Man is nog met dat stomme online spel bezig!!

Weltrusten dames en hopelijk niet tot vannacht!

19. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Guusje gefeliciteerd!

Hier vandaag heel wat klussen gedaan (lees:laten doen).
    - De gordijnen hangen in de babykamer! Wel handig als ik daar in bad wil bevallen. ;)
    - plakfolie op de ramen in babykamer en slaapkamer, hadden veel inkijk.
    - hangwieg opgehangen in slaapkamer :D En meteen een gat in de babykamer voor als het toch niet gaat bij ons op de kamer.

Morgen zetten we het ledikantje in elkaar, gewoon voor de leuk! Dan plak ik ook de muursticker (slaap kindje slaap) erboven :D

Bij de blokker haal ik van die gevlochten mandjes voor in de commode, vanaf morgen in aanbieding, en dan ga ik fijn alles wassen en inruimen :D:D:D zo lang op gewacht!

Alleen nog iets zoeken voor boven de commode... Ik dacht aan die kubussen ipv een plank...

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    AAh Tinie, jij bent dus ook volop aan het nestelen!!!! Lekker hè, om alles zo te zien veranderen!

Deel Deze Pagina