Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elies25

Elies25 Niet meer actief

ja dat wel inderdaad, slapeloze nachten en elke keer het idee dat het begint en dan is t toch weer een valse start pffff

2. Elies25

Elies25 Niet meer actief

hier is t weer opgeknapt, ga ff naar supermarkt en kruidvat, fijne dag!!

3. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf

heitje ja echt wel schrikken hij is me al een keer op mn hoofd terechtgekomen... Maar dat was 1 jaar geleden en ja dan wordt t natuurlijk vergeten...

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden begreep dat nijntje bezig is: you go girl zet m op!!

hier: dacht vanacht echt dat het begon!! was bezig met ledikantje opmaken en loop de woonkamer in stond echt krom van de pijn moest me beet pakken aan de box.. naar bed gegaan en continu buik en rug weeen geprobeerd wat te slapen is uiteindelijk wel gelukt.. word ik vanochtend wakker en is t weer rustig.. pfff als het nou gewoon is doorzet!! heb nu af en te t gevoel dat ik pijn leid voor niks :(

zal zo ff terug lezen als ik er aan toe kom.. zus en zwager zijn hier ook

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Zo raar gevoel, heb net sms naar mijn ouders gestuurd dat mijn zoon en ik vanavond bij ze kom eten. En nu zo het gevoel dat het de laatste keer met ons 2tjes is?? Zou wel super zijn :)

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    pat laten we t hopen!!

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ilonka jeezzz schrikken!!!

Elies, ik had tot vanacht ook nog geen voorweeen of echte harde buiken, wel af en toe krampen, steekje hier en daar. Ik hoop ook dat dit geen gewoonte wordt, heb 3 uur geslapen vanacht... Man... Pfff...

Oester, slijm of slijmprop, jah daar ging t van de week ineens over, moest wel lachen.

Pris, knuf, komt goed! Alles wat we nu hebben scheeld dadelijk! (Hoop ik ;) )

Nou heb nog 2 uurtjes geslapen, volgens mij is mijn buik nu echt rustig. Ik heb mijn vluchtkoffer 3 weken geleden in gepakt, ga em toch even contoroleren en 100% klaarzetten. T komt wel echt dichtbij... Hoop ik!!

Oh ja, veldmuisje, ik wist al met 7 weken zwangerschap dat ik een medische indicatie had en dus in t ziekenhuis moest bevallen. Ik denk dat dát in het beeld over je bevalling zo veel scheelt. T lijkt me ook een teleurstelling om niet te mogen bevallen zoals je wil. Hopelijk komt t natuurlijk op gang!!

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Vanmorgen op controle geweest bij de vk.
    En ik ben uiteindelijk blij dat ik mij even heb laten gaan.
    Ik heb zo,n last van mijn bekken en slaap amper meer en word nu ook extra moe van de voorweeen. Dat ook de zorg voor mijn zoontje er onder begint te leiden. Dat ik bij de vraag hoe het ging letterlijk even emotioneel werd.

De vk heeft ook even inwendig onderzoek gedaan.
    En de baarmoedermond is nu wel verweekt en ik heb 2 cm ontsluiting.
    Of te wel de voor weeën zijn toch nog ergens goed voor geweest.
    Gelijk heeft ze gestript.en was erg mee gaand met mijn klachten dat ze mij een datum heeft mee gegeven voor eventuele inleiding mocht de kleine niet vanzelf willen komen. Dus dat is wel spannend.
    Ik ben nu wel opgelucht ik had immers nooit verwacht dat ze een inleiding zouden aanbieden. En nu heeft de kleine eerst nog even zelf de tijd om te komen en weet ik wel tot welke datum het uiterlijk kan duren.

9. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ladytijger: fijn dat je VK zo meedenkt, dat geeft weer wat rust!

Ludora: hmm nou misschien komt t bij mij dan nog, dat voorgedoe. Mijn moeder had het wel altijd zei ze. Nouja we zien t wel! Jammer dat t bij jou weer rustig is nu.

Priscilla: ja kan me voorstellen dat je daarvan baalt, lijkt mij ook zo rot steeds van die valse berichten van je lijf.

Net even naar supermarkt en kruidvat met de bus. Van Buschauffeur hoefde ik niet te betalen :D Ben dan al met al uurtj eonderweg en dat is eigenlijk al genoeg op een dag, loop dan met dikke handen en voeten. Dus op de bank, handjes en voetjes in de lucht en dan zakt het weer. Geluncht en toch snel een cake in de oven gegooid, had zo'n zin in van die zelfgebakken gewone cake uit een pak.

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ladytijger, super lief dat ze zo mee denkt! Hopelijk heeft t gewenste resultaat!

Elies, wat een aardige buschauffeur.

Pfff rustig hier.
    Hoop dat dat betekend dat iedereen aan t rusten is of aan t bevallen of aan t genieten van hun kindje. Alle 3 goed!!

Oh mijn uk is zo aan het woelen!! Zou dat door de BM activiteit komen van vanacht??

11. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @ludora, hier is uk ook overactief. Meestal de dag voor dat ik last krijg van voorweeen is ze heel rustig en dat haalt ze de dag erna weer in. Heb nog steeds last van harde buiken, maar komt denk ik omdat ze zo druk is. Ze zet zich ook telkens af en boort dan dr hoofd zo diep mogelijk mn bmm in ofzo. Heel vervelend.

@ladytijger, fijne vk, die zo mee denkt. Geeft ook wel rust als er een einddatum in zicht is, lijkt mij.

Denk dat er een hoop wat uurtjes slaap proberen te pakken, heb ik ook al gedaan. En nog steeds moe!!

@nijntje, hoe is het nu???

12. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Hier ook regelmatig een drukke beeb, duwen met kontje in de lucht en beentjes strekken of met hoofdje lekker naar beneden (voelt alsof het er elk moment uit kan komen).

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hier ook geslapen hoor. Wat moet en kan je anders nog doen, ben zo blij als ik weer mobieler ben

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
  15. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Lekker rustig hier vandaag! ;)

Nijntje Toch weer timen.. En?
    Heb je al gedoucht?

Ladytijger Wat lief dat de vk zo met je meedenkt!
    En toch al 2cm ontsluiting en zelfs al gestript! Hopelijk een zetje!

Ehhh... Ik wilde op nog meer meiden reageren, maar heb ff blackout. Haha!
    Typ ook met telefoon..

Vanmorgen met Levi naar Ballorig geweest, dacht.. We moeten er ff uit! Hele dag binnen zitten na weer zo'n nacht met hem, dat is ook niks.
    Hij slaapt nu, ik heb net ook ff een uurtje slaap gepakt.

16. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier idd rustig!

Hebben jullie ook problemen met de site van geboortkaartjes.nl
    Hij doet het maar 3 pagina's en loopt dan vast. Gek wordt ik ervan.

17. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Vervelend hè?! Dan slapen ze weken prima en dan ineens, zo vanuit het niets, hups.. Elke ochtend veel vroeger! :(
    En vannacht dus elke 2 uur wakker, of nou ja, volgens mij slaapt hij op zo'n moment nog half als we bij hem komen.. Maar wel huilen. Dromen?!

Verkouden en hoesten zou een verklaring kunnen zijn, ja!

Hier hebben we pas ook al een week of 4 lang dit gehad.. Waren z'n laatste 2 hoektanden.

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Dames, update in de club!

En hier heb ik best een goeie dag!

Ben zo blij, vanmorgen nog geslapen van half 7 tot half 10, en daarna van 10u tot 12u ofzo..
    Heb alle kussens uit bed gegooid, rolgordijn en raam dicht en tadaa!
    Misschien voor vannacht ook een idee..

Maar mijn katten zitten altijd op de vensterbank en anders gaan ze vervelen met rolgordijn, nja we zien wel.

Net lekker met de hond naar het losloopveld gegaan. Bah wat is het benauwd buiten!
    Misschien vanavond nog eens, dan komt zijn maatje ook.

Voel me verder prima vandaag, wel natuurlijk bekkenpijn, maar dat wordt haast normaal!

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hey meiden,

Ik heb weer 3 pagina's teruggelezen, meer dan dat lukt me nog steeds niet. Niet omdat ik het niet wil, maar ik heb er gewoon de focus nog steeds niet voor.. maar denk niet dat ik niet geinteresseerd ben hoor, iedere ochtend word ik wakker en denk ik: wie zou er al bevallen zijn?

Nijntje inmiddels goed bezig begrijp ik? Super!!! Heel veel succes!!

Elies: volgens mij zijn er genoeg vrouwen die nooit voorweeen of harde buiken hebben dus maak je geen zorgen!

Ladytijger: alleen maar goed dat je je vk hebt laten weten hoe je je voelt!! Fijn dat ze zo begripvol reageerde en nu heb je in ieder geval een 'uiterste houdbaarheidsdatum' ;) (grapje hoor)

Klusser & daydreamer: zou kunnen zijn dat jullie kindjes iets aanvoelen..? Hier niet gehad trouwens, maar ik heb het wel vaker gehoord.

Hier alles goed! Kraamhulp is vandaag maar 2,5 uur geweest omdat ze ergens heen moest. Ik zag er vanochtend best tegenop om alleen te zijn vanmiddag, maar eigenlijk vind ik het heerlijk! Ik kijk er wel weer naar uit om het huis gewoon weer voor mezelf te hebben, ongemerkt houd je toch rekening met een 'vreemde' in je huis. Morgen de laatste dag kraamhulp & ook het laatste bezoek van de vk.

Ergens ben ik best bang voor volgende week, want dan sta ik er echt helemaal alleen voor. Vooral tijdens etenstijden is het gewoon enorm heftig; de baby is dan wakker en huilerig en K. is dan ook op zn vervelendst en kan er dan heel slecht tegen als ik aandacht aan de baby moet geven. Maar ja rustig blijven maar.. adem in adem uit.. meer kan ik toch ook niet doen want ik heb maar 2 handen :)

Gisteravond ben ik even een rondje gaan lopen buiten, naar de brievenbus om de geboortekaartjes te posten.. heerlijk om even buiten te zijn maar het viel wel even tegen, voelde me net een oud vrouwtje! Over een paar dagen kan ik lekker met mn twee jongens naar buiten, ik kan niet wachten!! Maar dan moet het wel even stoppen met regenen want dat druilerige weer vind ik niks voor een eerste rondje buiten :) Al is het maar voor de foto's haha

Nu weer flesjestijd. Iedereen die voorweeen heeft: heel veel sterkte en onthoud dat het voor een goed doel is! En iedereen die bezig is: heel veel succes en zet m op!

20. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ah, een paar dames met uitzicht op het echte werk. Hoop dat het doorzet bij nijn en ook dat het strippen heeft geholpen bij ladytijger.

Ik had extra controle bij gyn omdat mijn bloeddruk deze week te hoog was. Nu was het keurig dus mag weer verder onder controle bij vk. Toch wel lekker.

Deel Deze Pagina