Sam: precies! Met spek en kaas, zo eet ik ze ook! Miekr: mooie foto! Wat ziet ie er al wijs uit! Miffy en nog iemand?: respect! Weet uit ervaring dat stap naar kolven, icm live voeden en kunstmelk bijvoeden best pittig is! Iemand draagmoeder gezocht gekeken? Ik 2e helft. Wel emotioneel programma... Lekker toast met selleriesalade, wat eet ik toch veel deze week!!!
kan het op zijn minst proberen, gelukkig heb ik manlief hier thuis die me ontzettend veel helpt en ondersteunt, denk dat als hij aan het werk had geweest dat ik het niet zou redden allemaal @klusser, hier gelukkig geen kunstvoeding nodig, ze heeft maar 1x 15cc gehad omdat we de kolf nog niet hadden en het voor haar echt tijd werd voor eten, maar gelukkig heb ik ook met 1 borst genoeg prodductie om der te voeden voor nu
@ sefanja ik vind t echt vreselijk dat wel niet bij elkaar kunnen slapen. Voel me ook zo schuldig dat hij elke nacht op de bank moet. Maar merk als ik nu een nacht op de bank heb gelegen ik de dag erna helemaal niks meer waard ben Had het snurken al voor de zwangerschap maar niet zo erg als nu... Had al onderzoek naar slaapapneu gehad maar dat was t niet... Gelukkig kruipt hij wel vaker smorgens ff naast me gewoon om ff bij elkaar te zijn en de kleine uk te voelen enzo dat is dan wel weer fijn. Ik hoop echt dat dit na de bevalling weg is of minder... Wel fijn dat het voor jou zo herkenbaar is het is best lastig om dit met mensen te delen als ze het zelf niet meemaken @olaa das toch nog even genieten lekker uiteten met zn 2en @ priscilla klinkt spannend ! @ klusser draagmoeder gezocht net eerste deel gekeken wilde nog 2de deel kijken maar val de hele tijd in slaap dus morgen weer een kans.... Hier zo af en toe van die steken in mn onderrug en dan denk ik ja zou t en dan is t weer helemaal weg, zal wel iets van voorwerk zijn ofzo denk ik dan.... Ik vind het wel allemaal steeds spannender worden nu ben gewoon bijna mama zo'n gek idee kriebels maar wel gezonde hihih Dames ik ga mn bedje opzoeken ben doodmoe tot morgen
Vreemd.. Na t plassen op mn hang geblazen.. Dan komt er niets.. Ga ik op de bank zitten voel ik wel t 1 en ander lopen.. Net ffies bij vriend wat tranen laten gaan.. Word hier zo beroerd van.. Elke avond nemen harde buiken en krampen toe.. Maar er zet niets door.. Loop al ruim anderhalve week zo! Sorry voor mn geklaag meiden..
Priscilla en je vk wat zegt die hiervan? En loopt er dan echt wat of is het het gevoel dat er wat loopt! Dat heb ik namelijk het gevoeldat er iets nats loopt maar er loopt niks heel vervelend!! Wel hb ik ook meer afscheiding zoals ik vd week al zei Hier net een opruim en check tik haha me tassen dubbel gechekt en me babykamer zo op orde dat het netjes netjes is weet niet waarom Maar ineens zin in ook ineens me keuken nog even gesopt om 23;00 uur slaat echt nergens op t was al schoon maar ik wilde het nog schoner!! Zo maar de honden uitlaten en naar bed alweer!!! Kwam er half 5 vanmiddag pas uit hihi!! Luiwammes hier!! Liefsss
O dan ben ik niet de enige gek hier net de box veranderd van plek en alle stof etc met doekje weg genomen, morgen zuigen en dweilen. Net ook ff halve douche gedaan tot ik opee.s half 12 zag staan? Oeps haha
Haha pat!! Jaa hou op schei uit ik had zelfs ineens Zin om te stofzuigen en dweilen me hond plaste ineens in de Gang dus dacht agh als ik toch bezig Ben maar t mocht niet van me vent ivm tijd en buren woon op een flat haha!! Dus nu maar me hondjes uitgelaten en op bed gaan leggen zoon raar gevoel ook in onderbuik!! Ben benieuwd of t weer nep is haha!! Liefss
Heb een beetje het idee dat het wel eens begonnen kan zijn hier. Regelmatig wee-achtige buikkrampen. Kan ook niet echt in slaap komen, alleen een beetje dommelen. Ben benieuwd of het doorzet of dat het toch het eerste voorwerk is.
Spannend minkie ik hoop dat het doorzet voor je ... En vooral ontspannrn... misschien fijne tip onder de douche worden echte weeen vaak erger voorweeen zeakken dsn af.. Liefs
Zo goedemorgen... Pff, kan niet slapen. Heb eerst een uurtje geslapen en daarna bijna 2 uur. Maar vond kindje zo stil... ik voorzichtig aan buik voelen (wil het eigenlijk niet wakker maken) maar geen reactie Dus heb flink (nog wel voorzichtig) zitten porren om het wakker te krijgen en kreeg geen reactie... Dus ben naar beneden gegaan en heb glas cola ingeschonken (wil nog wel es helpen) en krijg nu eindelijk een schuifbeweging... Maar had echt 3 kwartier geen beweging ofzo... heb ik normaal nooit! Wil de VK liever daarvoor 's nachts niet bellen, maar het scheelde niet veel Ben alleen nu nog niet echt van schrik bekomen dus zal voorlopig ook even niet slapen denk ik.... Krijg vanmiddag al CTG dus moet maar even geduld hebben....
Nog wat wakkere dames zie ik... @ Minkie: hoop dat t doorzet @ Child: altijd schrikken he?? Gelukkig de kleine weer gevoeld Ik vraag me af of ik het verschil zir in vrichtwater of hele dunne afscheiding... Namelijk net gaan plassen en heb alles weer aan en natte broek.. Niet bizar veel maar snap er niks van hoor... Maar nog ff proberen te slapen. Als het echt vruchtwater is moet er meer uitkomen toch??
@Minkie, spannend! @Child, misschien wel een teken dat het gaat beginnen, meestal zijn baby's dan rustig @Nijntje, je houdt het spannend, meestal kijk ik niet meer 's nachts, maar was nu wel erg benieuwd!
Vruchtwater blíjft idd lopen, bij Mika heb ik een half pak kraamverband en 3 broeken versleten... Spannend Sam!
Nja slaap met alleen dunne pyama broek ivm irritatie van banden ban ondergoed maar twijfel echt... Morgen ochtend vk maar bellen Mag ook maar 12u afwachten ivm streptokok b.. Lastig hoor
Kindje maakt het nu weer ruimschoots goed met beweging gelukkig. Bah, wat kun je dan ongerust zijn he... En had inderdaad wel eens gelezen dat het inderdaad ook begin van bevalling kan zijn als ze zo rustig zijn. Nu wil ik erg graag bevallen zijn, maar ben nu moehoe! Haha. Ik krijg ook weer wat slaap dus ga straks nog es een poging doen... @Sam: Spannend, gewoon morgenvroeg de VK inderdaad es bellen. @Minkie: Ben benieuwd of het doorzet bij jou!
Nog steeds weeen hier, om de 8 min ongeveer. Gaat de hele nacht al zo. Het zijn wel echt weeen, voel het duidelijk naar een piek gaan en tussendoor is het weer weg. Maar echt doorpakken doet het nog niet. Child, gelukkig dat je de baby weer voelt. Lekker slapen nu. Sam, idd maar even bellen straks, voor de zekerheid.
@ Minkie: spannend! Heb ook om de 9 min ofzo harde buiken maar ben tussendoor in slaap gevallen haha Dus maar weer opnieuw tellen... Heb niet het idee nog echt vocht te verliezen dus twijfel of ik zal bellen...