Oehwww Minki, dat gaat ineens snel!!! En toch nog een vk die langsgeweest is!!! Maar goed ook dus blijkt nu, het schiet al op!! Je bent ook precies uitgerekend vandaag!!!
Daro: kan me voorstellen dat je blij bent straks weer t huis voor jezelf te hebben, maar idd, ook wel een beetje eng als je dan echt alleen er voor staat. Komt vast goed!! Kanshebber: goed dat je bloeddruk is gedaald en je weer terug mag naar je VK. Sam: wat heerlijk dat je zo lekker hebt geslapen gister! Sefanja: wat goed dat Neva het zo goed doet! Bedankt voor die ontsluitingsvoeltips, ik ga zo eens ff proberen onder de douche. Ludora: grrrr kan me goed voorstellen dat je daar boos om wordt, als zwangere ben je echt een publiek object blijkbaar. Misschien goed bedoeld, maar overleg eerst even toch! Miekr: wat een scheetje die Mayson!!! Tinie84: jaaaa gefeliciteerd met jullie zoon!! Ben heel benieuwd naar je bad-verhaal! Essie: leuk om wat van je te lezen! Jammer dat de BV nog niet zo lekker loopt, maar komt vast goed, geniet van jullie ventje! Minkie86: oooh spannend, succes en zet m op! Forever: jij ook al zo'n prachtige baby! Nijntje: jessss t is dan toch vanzelf gebeurd, hoera!! Gefeliciteerd! Gisteravond en vannacht zat ik er even helemaal doorheen. Hoofdpijn kwam eind van de middag opzetten en even in bed liggen hielp niet. Met moeite gekookt en gegeten en nog ff op de bank, maar op tijd naar bed. Daar wilde beeb niet rustig zijn, echt een uur lang heel hevig bewegen, werd er gek van! Man gevraagd of hij even zijn handen erop wilde leggen, maar hielp ook niet. En dan vraagt hij: is dit normaal? Ja hallo, weet ik het. Toen nog misselijkheid en buikkrampen erbij dus 3 keer naar de plee. Uiteindelijk in slaap gevallen, rond half 1 wakke geworden van een piepje en flitsen in de gang. Ikke plassen en zie ik telefoon van mijn man oplichten, maar geen beltoon. Had hij 8 oproepen gemist van storingsdienst (hij heeft een keer in 2 weken storingsdienst en deze week vergeten, dus geluid stond nog heel zacht). Ik hem wakker gemaakt, hj schrok zich dood, dacht dat de weeën begonnen waren. Duurd weer een half uur voor hij het afgerond had (gelukig telefonisch) en ik lag met een enorm bonkend hoofd in bed. Uiteindelijk in slaap gevallen, maar wel weer een paar keer wakker en ook last van darmen/misselijkheid. Ik dacht nog, onee als het maar geen voorteken is, met deze bonkende hoofdpijn houd ik het nooit vol! Om half 7 weer wakker van de wekker, man om 7 uur weg en toen geslapen tot 8 uur. Weer naar de wc en hoofd bleef bonken, toen heb ik voor t eerst weer eens een paracetamol genomen en tot 10 uur geslapen en nu is het weg, jes! Dan ziet de wereld er gelijk anders uit. Maargoed, verder is t rustig, geen aankomende bevalling...
minkie: succes en puf maar lekker een eind weg iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn meisje hoop snel meer foto's te zien van alle knapperts die geboren worden liefs !
Forever wat een schatje!! Kraamhulp weg lijk me in t begin ook eng/wennen!! Nijn eindeluk!!! Gefeliciteerd!!! Minkie succes!! Top zo op uitgerekende datum!!! Hier vannacht flinke voorweeen gehad! Maar na een uurtje toch geslapen (wel om t uur plassen maarja) vanmoren begonnen de krampjes weer maar zetten niet dor wel net ff me Lichaam geleegd!! Ook super misselijk en t gevoel dat er wat in me keel zit balen!! Vanmorgen om 9:30 stond ik al macaroni te maken voor vriend zijn laatste avonddienst!! Pff ben blij als t weekend is en hij Is lekker thuis!! Ik lig/zit nog lekker even op bed met me rug recht voor het maagzuur!! Liefsss Liefsss
ooooooooooooo forever wat een droppie MINKIE GO GIRLLLLLL nijntje geniet van je dochter Toch nog uit zichzelf gekomen wahoeeeeee @hier, gister overdag beeb erg rustig, 3dubbeldik ingehaald tijdens de nacht sjeeeeee wat was ze onrustig zeg nog niet eerder mee gemaakt??? Nu is ze erg rustig, schade aan het inhalen geloof ik haha
Nijntje,gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Ben blij voor je dat het zover is Minkie,zet hem op!!! Forever,wat een poppetje zeg.Echt prachtig!
@ minkie, succes!!!!!! @ nijntje, gefeliciteerd met jullie dochter!! @ forever ook al zo'n pracht meisje!! hier gaat alles lekker. Met Mayson gaat het geweldig, met mij nog steeds wat minder. Hele erge last van de stuwing. wordt er echt gek van. kan niet eens meer m'n armen naast m'n lichaam houden omdat ze zo uitsteken aan de zijkant. En m'n buik is ook nog steeds erg pijnlijk. maar voel me wel wat fitter. Nog even meiden op het wachtbankje en ook jullie hebben jullie kanjers in jullie armen.
Miekr, je heb wel een hele drukke periode nu elk jaar met verjaardagen van je knullen zie ik!! Allemaal binnen een maand!! Hoe is het met de koorts, is die al weg?
pat Bedankt voor je uitleg, jij ook daro .. je hebt er goed over nagedacht hoe je nu gaat bevallen... Staand heb ik mijn ween mee op gevangen, met hulp van mijn man... Heb jij geen last gehad van braakneigingen tijdens de ween van de eerste? Hier wel, ik was verplicht plat te bevallen gezien Neva op mijn overgeven reageerde (hartslag werd minder)... Almah Ik voel mijzelf niet prettig om in het openbaar Neva aan de borst te leggen, ik voed haar thuis of ergens waar wij rust hebben... je hebt speciale doek om je over je kind te leggen tijdens voeden, zie link... MINIMONKEY voedingsschort, ideaal voor moeders die borstvoeding geven - voedingsschort - minimonkey child hoe was het vandaag bij gynaecoloog? dribbel ik heb het geprobeerd om borstvoeding te geven... Neva pakte de borst niet dus vrijwillig verplicht gekolfd... Bij iedere voeding getracht Neva aan de borst te leggen maar vele keren geprobeerd te hebben maar opgegeven... Door het kolven is mijn melkproductie flink achteruit gegaan... Nu geef ik bijna niets meer, helaas.... Ik ben al heel blij met WAT ik haar WEL heb kunnen geven... ilonka Ik heb mijzelf ook heel schuldig gevoeld gedurende zwangerschap, daarvoor trouwens nooit gesnurkt wel apneu... Mijn man kon op zolder slapen, maar verkoos bank voor bed... Soms kon ik er wel om lachen, dan zei ik dat het pay back time was, voor zwangerschap heeft hij mij maanden lang wakker gehouden door gesnurk en gedraai ed... Ik merkte dat er minder lichamelijk contact was en dan zijn afwezigheid... Jah veel verdriet had ik erom... sam is de druk van je buik weg? minkie het is dus nog heel spannend, jij wilt ook wel bevallen of niet? ik hoop dat snel door gaat zetten maar dat hoop ik voor iedereen die aan het rommelen zijn. ween om de 5min, wordt steeds spannender... en nu al 4 cm... wow, you go girl essieee ik had een scheur in mijn vlies, dat zorgde dat mijn vliezen braken en de ween in gang bracht... Sem doet het voor een kleine goed, zeker als je hem wakker moet maken voor voeding... bloem update gelezen nijntje Hoera een dochter.... f0rever Wat fijn dat het zo goed gaat met Kimberly... lieve foto draagmoeder gezocht ik heb gedeelte van procedure zelf door lopen, ik wilde draagmoeder... Zelf wilde ik wel kinderen, maar paste niet in mijn leven... Ik was de eeuwige vrijgezel... En de grootste dierenvriend, ik en mijn dieren... Dat was mijn leven... Ik wilde wel weten hoe het zou zijn om zwanger te zijn, maar wilde niet de lasten (zorg)... Ik ben in traject geweest van onderzoeken, artsen ed... Uiteindelijk zijn ze niet met mij door gegaan omdat ik nog jong en zelf geen ouder was... Nu nog geen twee jaar later getrouwd en moeder, maar dat weerhoudt niet om, als mij gevraagd wordt, draagmoeder te zijn... miekr wij bepalen gewoon hun lot maar dan heeft hij wel een oudere vriendin, bezwaar? hihi Geef jij borstvoeding?
hier net even zware tegenvaller, we moeten mijn rechterborst qua borstvoeding maar vergeten..... stuwing begint al weg te trekken zonder dat er maar iets aan productie is vrijgekomen, wel opletten dat ik nu geen ontstekingen krijg na al het stimuleren enz zonder resultaat gelukkig gaat de andere kant wel goed oooooh en ik zag dat na de baby foto van kimberly (Wat een lieffie!!) er werd gezegd dat we wel met baby foto's mochten spammen dus ik deel er ook eventjes 1tje die gemaakt is door de trotse papa
@sefanja, nee was niet misselijk of wat dan ook bij 1e bevalling, het was ook een bevalling dat zo het boekje in kon zeg maar. Heb nu ook een beetje podiumvrees voor wat er nu gaat gebeuren? Weer 1 die zo makkelijk ging of gaat de wijzer nu de andere kant op slaan? Ik denk er maar niet teveel aan. Zo heb heel de woonkamer op z'n kop gezet, banken verschoven alles omhoog kussens van banken afgehaald en alles een keer goed schoon gemaakt, HEERLIJK is het beneden weer, net of we weer net verhuist zijn. Alleen ik ben het nu aan het bekopen met vreselijke pijn in rug. Stom maar goedhet moest ff gebeuren. Vriend is een beetje boos, maar kan er ook wel weer om lachen, hij denkt dat het een voorteken is?
mag ik dan ook spammen... Deze vanochtend gemaakt... Bekijk bijlage 244668 en kijk eens hoe wijs zij kijkt Bekijk bijlage 244670