Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hihi het is hier ondertussen al iets drukker!

Wat een leuke baby foto's allemaal dames! Spam maar lekker hoor!

@ Minkie: nou, spannend hoor!!

@ BB: wat fijn dat jullie lekker thuis zijn!

@ Sefanja: nee heb niet het idee dat er minder spanning op mijn buik staat. Denk dat het vals alarm was, maar wel raar, heb verdere dag enzo geen waterige afscheiding. Maar ook niet echt harde buiken meer. En ga ervan uit dat als je vliezen breken die toch wel meer worden..

Heb ook wel weer gelachen om 'baarmoeder' gezocht :D

Een dag niet gelachen...!! Heerlijk!

Verder is er bar weinig blijven hangen.. sorry!

Moet zeggen dat ik vannacht redelijk heb geslapen. Heb alle kussens uit bed gegooid en ik slaap toch een stuk beter! Raar hoor.. Terwijl ik daarvoor zonder kussens niet kon slapen. Zo blijven we een beetje bezig.
    Ben trouwens wel na mijn post vannacht meer wakker geweest, tot tegen de ochtend haha, toen was ik zo moe van harde buiken tellen en wakker blijven.. :p

2. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BB, wat geweldig dat jullie nu met z'n allen thuis zijn! Heerlijk!

@Miffy, wat een prachtige dochter!

@Sefanja, ook al zo'n mooie meid!

Nu wil ik al helemaal!! Kom maar Ukje!!

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Harde buiken tellen is weer eens wat anders dan schaapjes tellen voordat je in slaap komt ;)

Minkieeeee...ben heeel benieuwd hoe het met je gaat nu!!

4. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    bb: lekker genieten nou met je beide meisjes thuis!

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hahaa jah, maar bij die harde buiken moet je juist wakker blijven.. lastig hoor :p

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Iemand nog een ideetje voor 't avondeten?
    - beetje gezond (gisteren pannenkoeken gegeten bij jarige sm)
    - toch makkelijk / snel
    - en natuurlijk ook lekker, wel een beetje 'fridaynight/weekend-gevoel'. Dus voor mij betekent dat dan niet een prakkie van aardappelen en bonen (dat vind ik meer doordeweeks). Denk meer aan een pasta ofzo? (Eigenlijk denk ik ook wel aan patat, maar daar probeer ik niet aan te denken)

En salade, aardappeltjes en hamburgertje ofzo is ook lekker, maar Jop is nog niet zo goed met salade eten en ik wil toch ook dat hij ook zijn vita's binnen krijgt...

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ga zo ff bijlezen/updaten over mezelf, maar heb update van Minkie.

Sms om 14.00 uur gehad van Minkie (zat in ziekenhuis dus vandaar nu de update)
    Inmiddels 7 cm. VK blijft nu,over een uur worden de vliezen gebroken!
    Dus het gaat echt gebeuren:D

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Minki, waaaaaaa het gaat bijna gebeuren!!!! Laatste stukje!! Zet m op meidd!!!!

Child, ben benieuwd hoe het met jou gaat!!

Eten vanavond:
    Net stuk verse zalmfilet gehaald op de markt, die gaat lekker de over in met wat stukken groente en knoflook.
    En gooi lekker patatjes in de actifry!! Hmmmm!! Zo lekker!

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Leuke variatie, maar niet slaapverwekkend... Wordt er eerder hyper van :D

Minkie jaaaaaaa jij gaat een van de 5% zijn die op de uitgerekende dag bevalt. Dat is echt wel bijzonder!!

Eten, ik eet met mama aardappelen brocolie en slavink. Dus das niet echt een vrijdag gevoel eten. Dus iets vrijdags/gezond/snel en makkelijk.... Gelukkig niet veel eissend ;) Ik heb wel een lekkere pasta maar buiten champigons geen groente. (en mega kaloriebommetje! :D wel snel makkelijk en vrijdagmiddag gevoel....)

Nou ik ga nog een poging doen mijn ogen te sluiten... Pfff

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Snitzel, krieltjes en salade?
    Of pasta met lekker veel groente erdoor..
    Wat ik altijd lekker vind: ovenschotel! Met gehakt, rode kool, appel, aardappelpuree en geraspte kaas mmmm!!

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Minkie: aahh jah!! Leuk joh, eindelijk iemand op de uitgerekende datum!! :D Gaat best snel zo :)

Ow Klusser: dat wil niet zeggen dat ik zelf weet wat we gaan eten hoor, volgens mij heeft man er vanmorgen niks uit gehaald.. Dus zal misschien nog tripje AH worden voor we gaan eten en hij is ook nog eens later thuis :( Bah!
    En heeft bonje met zijn uitvoerder op plaats waar hij zit, kwam gisteren al super opgefokt thuis. Gelukkig kan hij het thuis van zich af zetten, maar echt zin om te gaan werken heeft ie niet...

12. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Update van mezelf (evt. bekende meelezers: Voor je houden graag;))

De Gyn was gelukkig stuk aardiger als die van woensdag.
    Hij zei dat nog een keer strippen niet veel zin had, omdat het anders afgelopen dinsdag al meer reactie had moeten geven.
    CTG was weer goed.
    Ik mocht zelf aangeven wanneer ik ingeleid wil worden.
    Heb voor woensdag gekozen.
    Dit omdat maandag mij te snel is, heb dan het gevoel dat ik mijn lichaam niet de kans heb gegeven het zelf te doen (en wil het zo graag natuurlijk houden!)
    Dinsdag is mijn zusje jarig. Dus daarom woensdag.

Er was plek gelukkig. (moet woensdagochtend wel bellen of dit nog steeds zo is)
    Maandag krijg ik opnieuw CTG en gaan ze inwendig onderzoek doen om te kijken of ik inleidbaar ben. Zo niet, dan moet ik mij dinsdag al melden voor hormoonveter. Anders is de kans te groot dat ik met hemelvaart enz. nog bezig ben.
    Hoop niet dat ik dan téveel reageer op die veter ivm die verjaardag, maar ach, kindje moet toch een keer geboren worden.
    Had afgelopen dinsdag 1 cm ontsluiting maar dit vinden ze te weinig.

Als het wel goed genoeg is, hoef ik pas woensdag te melden. Dan gaan ze vrij snel vliezen breken/infuus geven.
    Zie er best tegenop en hoop zo dat ik hetzelfde als Nijntje heb, dat het gewoon natuurlijk begint.
    Ben nu ook beetje onrustig in mn hoofd/jankerig. Fijn dat het goed gaat met kindje natuurlijk, maar wil zo graag natuurlijk bevallen. Ook omdat ik graag in bad wil als pijnstilling. Dit kan niet als ik ingeleid word dus dan ben ik 'bang' dat ik dan gewone pijnstilling wil.
    En omdat inleiding meestal ook leid tot kunstverlossing en dat in combinatie met een groter verwacht kind....pfff.

Gelukkig heb ik maandag weer mogelijkheid om alle vragen te stellen aan gyn en ik weet nu al wie er dienst heeft en dat is een hele aardige. Dit scheelt. Maar laten we duimen dat we dit weekend gewoon kunnen beginnen....

13. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @minkie, zet em op!!

@eten, iets van wraps ofzo?? Snel klaar....Weet hier ook nog niet wat ik moet eten. Straks toch nog boodschappen doen, dus zie ik dan wel.

@child, ben benieuwd hoe je controle was.

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Child: toch wel fijn dat je zelf aan kan geven wanneer en wat. Jammer dat strippen geen effect meer zou hebben (dacht altijd dat dat wel nog eens kon..)
    En kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, en hoop voor je dat het voor die tijd nog uit zichzelf doorzet. En anders tja, je moet wel he, kindje kan niet nog een maand blijven zitten, is ook zo wat hihi

15. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @child, kan me voorstellen dat je er niet naar uit kijkt om ingeleid te worden. Hoop voor je dat het uit zichzelf op gang komt. Wel fijn dat je je bij deze gyn een stuk prettiger voelt. Ik ga hier duimen voor een mooi moederdagcadeautje voor je...

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Dank jullie wel voor geduim:)
    Ben heel benieuwd of het dan misschien gewoon van 't weekend op gang gaat komen...

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Child: kan altijd nog voor woensdag komen he :)
    Hopelijk voor jou niet spontaan op dinsdag dan hahaaa
    Zou toch een stunt zijn hoor

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Child, denk dat het een goeie keus is woensdag. Dan heb je nog een paar dagen de tijd om je lichaam/kindje het zelfs te laten doen.
    Wat is eigenlijk die hormoonveter?

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Haha inderdaad. Ach, dan nog altijd beter dan op woensdag ingeleid worden denk ik. Dan zal het wel gewoon zo bedoeld zijn:p

Deel Deze Pagina