Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hoe komt het dat hoogzwangeren gaan waggelen? Komt dat door het gewicht van de buik of door een ingedaalde baby of...??
    Ik waggel nog niet..

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Jeeeeeeeeeee deel 5!!!

Wij eten pasta met roomsaus.. het is al een tijdje klaar maar mn man laat nog even op zich wachten, zal wel druk zijn op de weg ofzo. Ach maakt niet uit, kan ik ZP nog even checken :)

Lekkende (.) (.) : hier wel gehad, met knijpen komt er ook vocht uit. Als ik een lichtgrijs shirtje aan heb ofzo dan kun je er donder op zeggen dat daar kleine vlekjes in komen.. ik doe dus geen effen shirts meer aan. Bedacht me vorige week dat ik misschien wel van die koffiepads moet gaan halen, maar aangezien ik geen bv wil geven weet ik nog niet of dat echt nodig gaat zijn.

Papa is thuis, nu eten! Tot straks :)

3. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ik heb geen idee skaya maar het is wel
    Hooguit irrirant en helemaal als je vent het dan zegt!!:(

Voelde me zoo raar!! Stom he

Hier lakentje met de kleine zijn voor en achternaam met twee voetjes binnen gekregen zooo liefffff ging er spontaan van huilen gekocht op bulby of bullby

Liefss

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wij eten macaroni met goulash uit blik,
    lekker makkelijk,
    manlief gaat vanavond weg voor de laatste keer
    arme jongen is helemaal zenuwachtig, want wat als.......
    hij mag met mijn toestemming ook gewoon drinken, is zijn laatste kan voor de baby er is en zijn moeder zit bij hem in de buurt dus als er iets gebeurt kan ze hem naar huis brengen
    maar zo schattig, hij zegt ik ga je wel bellen voor me 1ste biertje en voor me 3e hoor, wil zeker weten dat alles goed gaat en blijft gaan enz
    het is soms zo een lieverd!!!

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik hoop het ook dat na de bevalling de pijn wegtrekt, dit was na geboorte van mijn zoon wel het geval, alleen toen zat ik tegen BI aan en nu heb ik het:( en als ik de bevallen mensen met BI op hun woord mag geloven, ze zeggen allemaal ik hoop voor je dat........ Het klinkt zowiezo niet positief dan hè. Ik ga er maar vanuit dat het niet in 1 keer goed is, dan valt het nooit tegen;)

Vandaag trouwens bed op klossen gezet, is het bij jullie ook instabieler? Dan wanneer het gewoon op de grond staat?? Onze hoogte is nu 90cm holy criminolie, ik ben redelijk lang maar heb nu maar krukje bij gezet;)

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Pat, hij mag dus nog 10 cm omlaag!
    Ik zit eraan te denken te smokkelen en m op 75 cm te zetten..zouden ze toch niet merken?

MamaJolanda, mannen zijn zo lekker tactisch he!
    Gelukkig kan ik altijd wel lachen om zulke opmerkingen...hij krijgt er meestal gelijk 1 terug :p

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat was even pittig bijlezen :p Vind het wel leuk zo op m`n gemakje (lig al in bed)..Heb niet alles onthouden natuurlijk,duhhh...

Miffy,ik hoop dat het mee zal vallen voor je vriendin en ze nog niet hoeft te bevallen!

Lekkende boobs,ik kolf sinds een paar dagen en er komt echt wel wat melk (al had ik meer verwacht).Vind het wel een apart iets zo voor de bevalling.

Erge b.i... hier ook,kan nauwelijks meer zonder steun lopen en breng dan ook veel tijd in bed door.Het is helaas niet anders,zwaar is het iig wel.

Vandaag toch lekker even eruit geweest,m`n moeder was taxi haha (pas zelf niet meer achter het stuur ;))..zijn we even bij m`n zus op de thee geweest.Heerlijk!Kreeg van haar m`n kraamcadeau`s al :p Ze vond het niet zo handig om die pas in het ziekenhuis te geven,want wat moeten we er daarmee doen.En nu kon ik het vast uitwassen.Echt lief.Hebben het wikkeldeken en boxkleed van snoozebaby (delfts blauw) en een boxmobile.Echt super leuk!

Slapen doet beeb hier onder dekentje met lakentje en daarna vrij snel in een slaapzakje.

Maagzuur is trouwens weer in alle hevigheid terug..echt niet te geloven en niets dat nog helpt (een beeb die niet tegen m`n maag aan zit te wringen is denk ik de enige optie haha).

Nou meiden,dat er maar veel gezonde beebs geboren gaan worden in dit deel :D

8. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Zo ook maar hier in deel 5 melden.

Hier geen last van lekkende (.)(.) Zelfs als ik erin knijp komt er niks uit. Maar m'n linker is ook nog niet helemaal genezen van Owen.

Wij eten vanavond pizza:):)

vanmiddag naar de dokter geweest heb eczeem in m'n oor dus nu elke dag even smeren, hopelijk trekt de jeuk nu snel weg.

Op naar de vele bevallingen in deel 5:D:D

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Straks word het hier ineens heeeeel rustig als we allemaal met onze kleine babytjes thuis zitten....:p

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Wauw deel 5 alweer!!!
    Hier een heerlijk dagje met mijn kleine mannetje gehad, hij was zo lief vandaag!! Straks komt mijn grote man ook weer thuis, dan weekend! Zojuist gehoord dat mijn schoonzusje is bevallen van een neefje, joehoei! Weer op babybezoek dus, leuk!!

@Lekkende borsten, heb het 's nachts wel, vind elke ochtend wel plekken terug in mn nachthemd.

@Klossen, wij zitten qua bedhoogte nu ook op 90 cm. Best hoog zeg! En we zijn allebei 1.65, dus het is gewoon echt klimmen voor je in bed ligt..

Nu gauw voor het eten zorgen, hier wel aan de bloemkool (wat had ik er ook al weer over gelezen vandaag :p)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Minkie, pas je op met die bloemkool idd :p Anders lig je straks ineens te bevallen :p Dat was het toch?

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zo, ik meld me ook in deel 5!

Hihihi yep dat was het... Hier ook aan de bloemkool, maar niet expres, echt!!! :p verder eten we pasta pesto & kip.

Lekkende borsten, hier al een tijdje en ook als je knijpt. Maar niet meer dan een paar druppels/vlekjes in mn bh. Scheelt ook dat ik voorgevormd draag, anders was t er vast doorheen gegaan!

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Door het lossere bekken dacht ik! (en soms een hoodfje tussen je benen;)) Maar waggelen is niet goed had ik begrepen van fysio en je moet zoveel mogelijk proberen 'rechtuit' te lopen, anders schuurt het nog meer en krijg je meer last. Zoiets.

14. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb deel 5 gevonden! Wat is er veel gepraat!
    OMG!

Ik heb mijn eerste doos zoogkompressen al bijna op! Lek al het hele jaar! Ene borst meer als de ander... Maar ik durf niet zonder kompressen weg te gaan!

Beetje drukke dag gehad... Valt ook wel mee, maar in vergelijking tot mijn andere dagen... Ben doodop! Mijn zwager is uit het buitenland thuis gekomen (grote vaart). En hij logeert een nachtje bij ons. Gezellig, maar niet kunnen slapen vanmiddag....
    Manlief moest werken vandaag, dus ook geen hulp van hem...

Zal nog even in de club kijken!

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooh help, zul je altijd zien
    manlief is nog geen half uurtje weg en ik krijg harde buiken :$
    ook een menstruatie achtige kramp onderin
    nu maar hopen dat het niet door zet want zou het lullig vinden als hij weer terug moet komen hihihihi

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Volgens mij door het (onder invloed van hormonen) slapper worden van de spieren / de bekkenbodem.
    Bij 1e kind pas echt aan 't einde waggelen, bij 2e kind veel eerder. Bekkenbodem is in 2 jaar ook nooit meer 100% de oude geworden, dus dat zou 't verklaren...

17. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Jeej deel 5!! Dat er maar veel mooie, gezonde baby's geboren mogen worden!!

Is me alleen niet veel bij gebleven. Ben erg moe en veel pijn, ga zo in bed liggen wacht nog even op m'n schoonmoeder en dan eindelijk een fijnere houding in bed zoeken...

18. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hnmmm, vanmiddag schreef ik nog in deel 4.. ;)
    Haha! Gaat echt snel!

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heuj deel 5! I'm in!

Lekkende borsten: ik kan knijpen wat ik wil maar er komt niks...

Menstruatiekramp: check! Heb er nu al ruim 2 uur last van met daarbij krampen bij mn rechter lies die komen en gaan.... En beetje darmpkramp gevoel?

Avondeten: hier als voorgerecht 2 rennies, hoofdgerecht een preitaart, nagerecht wordt straks weer een rennie die vriend hopelijk nu bij de drogist voor me gaat halen! I'm burningggg!

20. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Haha ik waggelde al met een week of 15 :D
    Mn man noemde me toen ook al pinguin maar daar zit ik niet zo mee, het ziet er ook niet uit hoe ik loop dus hij heeft wel gelijk.

Ik ben blij dat mn zoontje weer lekker thuis in zn eigen bedje ligt te slapen!

En verder verveel ik me, komt er nog wat op tv? Mn man ligt alweer in zn bed.. gezellig!! Je zou bijna denken dat hij degene is die zwanger is..

Deel Deze Pagina