Dan groet ik ook even mee uit de voedingsstand Hopelijk voor iedereen snel, vind het opeens niet erg meer om snachts wakker te zijn... En ik moest Nijntje en minkie nog feliciteren met de geboorte van jullie dochters! Nijn eindelijk en wat een mooi meisje!! En minkie knap gedaan op de uitgetekende dag!! Lekker genieten nu...
Hier lig ik al ruim 3 uur wakker. Helaas niet van de weeën maar van de pijn in mijn bekken ( ik wil ook slapen!!!!! ) Minkie gefeliciteerd met je dochter aniek
@ Ladytijger: he toch weer een slechte nacht, balen zeg! Slaap je ook met kussens ed voor de pijn? Zo sliep ik, kon anders niet lekker liggen maar heb ze er sinds 2 dagen uitgegooid en lig een stuk beter... Ik ben net wakker! (blij) eindelijk weer eens wat geslapen. Vanaf half 2 ofzo maargoed dat is meer dan normaal!! Zo nog maar ff proberen nog wat te dutten. Merk dat er een spier bij me ribben vast zit, auw! Straks maar ff wat rekken, hopelijk gaat ie los. Hoop ook dat mijn man op tijd weer wakker is, heb honger! Lui he? Maar krijg altijd ontbijtgranen voor hij naar zijn werk is en geloof dat mijn maag aan de tijd is gewend... Mja weekend he...! Hihio Nog plannen dames??
Stil hier.. Pff wat moet je met harde buiken..?!? 11 in een uur en dan ineens minder.. Zo frustrerend!! Krijg zo mn ontbijt, dan nog beetje dutten. Vanmiddag visite van een vriendin
Hiep hoi,, 39 weken vandaag en mijn poort gaat vanmiddag met toestemming wijd open en dan maar hopen dat kleine meid de hint snapt haha. Ben zo benieuwd wanneer ze eindelijk komt? Haar broer kwam met 39.3, helaas hoor je verhalen dat de 2e wat dat betreft zich daar niet aanhoud? Zometeen naar beyerland voor boogschieten, ben wel benieuwd hoor. Meiden fijne dag en goodluck
Rustig hier. Net gezellig ontbijten gedaan met de twee mannen. Die gaan nu naar 'muziek op schoot'. Mag mamma nog even terug in bed of iets anders relaxt doen..... Redelijke nacht gehad. Wel weer veel zweet, bah! Gisteren ook matrasbeschermer erin gedaan, zweet toch sowieso wel.... T heeft hier net nog geregend, maar nu breekt er een voorzichtig zonnetje door. Volgens mij wordt het vanmiddag eindelijk ! wel een beetje mooi... Weinig plannen. Wil eigenlijk met man de puntjes op de i zetten qua huis, laatste gepoets. En misschien box naar beneden en ik elkaar zetten.... Jullie leuke plannen? Pat, veel plezier met boogschieten. Klus
Hartstikke goed dus er is hoop!! Al heb ik nog geen grote(re) afstanden gelopen natuurlijk, straks gaan we voor het eerst naar buiten en dan zal ik zien hoe het gaat, maar vooralsnog zijn de meeste klachten weg. Alleen 's nachts in bed met omdraaien heb ik nog last, maar lang niet meer zoveel als tijdens mn zwangerschap. Bukken en tillen gaat bijna pijnloos. Ik heb alleen nog erg last van mn onderbuik/liezen, als ik opsta of de baby draag. Maar het is onduidelijk of dat nou mn banden, verslapte buikspieren of bekken zijn/is, volgens de VK is het het meest waarschijnlijk dat het mn buikspieren zijn. Het voelt ook niet als bekkenpijn moet ik zeggen. Nu weer ff verder lezen..
Vandaag mn uitgerekende datum! Best wel gek hoor, het is al net alsof A. er altijd geweest is VMB1981: haha ben blij dat ik niet de enige ben die Holland's Got Talent krijgt om naar Dan te kunnen kijken hahahahaha Sefanja: wat goed dat Neva het zo goed doet! En al 3 kilo, super! Kanshebber: spannend! Ladytijger: he wat balen dat je zo'n pijn hebt! Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen. Verder hier: het uithuilen gister viel wel mee eigenlijk. Nu na de fles van half 10 lekker naar buiten, heb er zo'n zin in! Maar ook wel weer spannend natuurlijk Vanochtend toen we wakker werden scheen het zonnetje maar nu ziet het er niet al te best uit.. duimen jullie voor me dat het nog even droog blijft? Anders valt mn plannetje in het water *gaat buienradar maar checken* En ik dacht nog wel dat een mei-kindje een garantie was voor stralend mooi zonnig weer
Sam. Ik merk nog weinig verschillen qua slapen met of zonder kussen. Vannacht zelfs een dubbel gevouwen handdoek geprobeerd omdat het dan iets dunner is dan een kussen maar dat hielp ook niet. Hoe gaat het met je harde buiken?
Ananas, ik ga naar de club!! Daro wat super fijn!!! Na de bevalling is het vast niet koek en ei allemaal maar oh wat fijn om van deze pijn af te zijn!! Geniet van jullie wandelingetje!! Zo nachtbrakers zijn er nog steeds, maar dan die in voedingsland. Das volgens mij toch een minder erge vorm van nachtbraken. Mijn kindje is nog steeds zooooo rustig, gister ook al. En ik voel em af en toe wel hoor... Maar zooooo minimaal. En ik ben em maximaal gewent, dus ik vindt t vervelend... Maar t zal wel aan de ruimte liggen... Ik vindt t niet fijn...
Ludora het is dan ook een erg mooie foto En als je de bewegingen van je kindje niet vertrouwt gewoon de vk bellen.
@ klusser: vies he die matrasbeschermer? Ik zweet me er ook n ongeluk mee. En het knispert irritant. @ pat: ben benieuwd of het boogschieten je zoon bevalt! Ik doe vandaag mee met alle vrouwen hier die maar weing uurtjes hebben geslapen. Buikpijn was eerst best nadrukkelijk aanwezig maar zakte in de loop van de nacht. Nu is het er weer, maar vooral als ik zit of lig. Irritant dat dit wel weken zou kunnen duren. Ik ga maandag naar de vk, misschien wil ze wel even kijken of het wat doet.
goeiemorgen dames hebben jullie dat ook dat de baby de hele nacht rustig is.....? Hier slaapt ze echt de hele nacht door en meestal begint ze dan smorgens wakker te worden maar nu nog niks grrr... Kom kleine uk wakkker worden !!! heb haar vanmorgen eens door elkaar geschud maar nog geen reactie maar goed t kan nog de hele dag toch.... is toch wel irri als je over de 40 weken heen bent ben je zo met alles wat in je lichaam gebeurt bezig dat uk echt actief moet meedoen vind ik ! hier gaan we straks 2 plantjes halen vooor moederdag en een parfum voor mij en dat was t....
nou 2 min nadat ik het hier schreef had de kleine uk zoiets van joehoe ik ben wakker dus kreeg ff een paar tikken hihih gelukkig maar...
Uk is hier sowieso een stuk rustiger de laatste dagen. Snachts en sochtends zit er helemaal weinig beweging in. Meestal smiddags en savonds het meest. Ik ga aan de ananas de komende dagen en de bloemkoool