Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Haha ik lees. Ananas en bloemkool!!hmmm

Ik ga zo naar de club *spannend*

Nachtbrakers ik sluit me erbij aan alleen ga ik niet op zp ivm dan helemaal klaar wakker vannacht weer maagzuur tot in extreme!!

Wie zei mango helpt dit!???

Verder vandaag boodschappen doen bah bah en nog ff een mamadag kado halen voor sm!
    En misschien wel leuk shirtje voor mij!! Hihi

Liefsss

2. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Er zijn weer een paar nachtbrekers actief op forum, worden er wel steeds minder. Hoe zou dat komen?

pat Dat geeft ons idd een heel trots gevoel... De hik, ahhh... Soms heeft Neva wel een half uur de hik, echt zielig want het put haar helemaal uit. 39 weken gefeliciteerd...
    kanshebber hoe is het nu met je buikpijn, al weer wat beter?
    miekr nachtgroet, had de kleine honger? ;)
    essieee je dacht voeden duurt ongeveer een half uur, laat ik maar even op forum gaan kijken? Hoe bevalt het?
    ladytijger Heb je nog een beetje kunnen slapen ivm bekkenpijn?
    Sam Wat fijn dat je weer lekker heb geslapen, liever vanaf half 2 liggen slapen dan wakker te hebben gelegen toch? Heb je daarna nog kunnen slapen? Nog steeds last van harde buiken?
    Vandaag weinig plannen.. Manlief ligt nog op onze bed te slapen, ondertussen heb ik alles al gedaan.. Zo maar Neva omkleden. Veel plezier met je visite vanmiddag
    marja Wow spannend, vliezen gebroken en vandaag 40 weken zwanger... Misschien ben jij idd één van de gelukkige dat op uitgerekende datum komt te bevallen... Succes meid... Wij zijn nu twee uur verder, hoe gaat het nu?
    klusser Lekker toch, een rustige dag... Hier nog geen plannen vandaag...
    Daro Hopelijk blijven de meeste klachten weg... Maar helaas hoor ik regelmatig dat bi toch na het ontzwangeren weer terug komt... Ik duim hard voor je mee dat het droog blijft.
    ludora gefeliciteerd met 39 weken zwangerschap, 111 stemmen op een hele mooie foto...
    ilonka De hele nacht rustig? mhah valt mee... Neva was redelijk rustig, maar er zaten ook dagen bij dat zij een feestje aan het vieren was en moeder maar met beurse plekken komen te zitten en naar lucht happen... Nu zij geboren is, slaapt zij over het algemeen van voeding naar voeding...

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Het 's nachts wakker zijn is indd helemaal niet zo erg als het gaat om voeden. Ik (die nooit snel in kon slapen) slaap meteen erna vaak weer in. Het eruit gaan is ff lastig (koud!:p) Maar verder doet het me niks. En ze doen het zooooo goed dat we echt ook tussendoor kunnen slapen. Toevallig was deze nacht alleen Fenne een uurtje verdrietig door krampjes en heeft ze echt even bij mij moeten liggen. Maar verder melden ze zich alleen voor de voeding.

We mochten vandaag door gaan naar 1 voeding pas na 5 uur te geven maar daar trapte de meiden niet in. Ze kwamen gewoon om de 3uur :D

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik wil trouwens morgen of vandaag al een klein rondje (max 10min) lopen met de meiden, manlief en de hond. Maar zou dat te snel zijn??

Gaan nu Ninthe in bad doen... papa gaat het doen. Vind hij spannend. Dadelijk van 12-3 komt onze (stomme) kraamhulp weer...

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    BB, volgens mij moet dat wel kunnen toch. Ze geven ook wel lekker weer op dus als je even een zonnig momentje afwacht zou ik lekker even naar buiten gaan.

6. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    bb je weet zelf wat je lichaam aan kan.... Maar zijn je kinderen alweer op geboorte gewicht en kunnen zij hun temp zelf reguleren... Eerder dan dat mogen zij niet naar buiten...

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Dat zou ik even aan de (stomme ;)) kraamhulp vragen BB, wij kunnen daar moeilijk iets over zeggen omdat we niet weten hoe het precies met je meiden gaat. Als je de kraamhulp echt stom vindt kun je ook gewoon een ander vragen he! Beter dat dan opgescheept zitten met iemand waarmee het niet klikt.

Hier ook absoluut geen klagen over de nachtvoedingen, A. slaapt altijd weer in na zn voeding dus ik krijg zo'n 6 a 7 uur slaap per nacht. Meer dan genoeg! Eruit gaan vind ik geen probleem, het is net alsof dat gewoon automatisch gaat. Baby heeft honger dus ga ik eruit, klaar.

Ons eerste tripje naar buiten was leuk! Ik liep helemaal trots achter de duowagen! A. heeft lekker geslapen. K. vond het wel wat minder dat ie nu niet met zn karretje rond mocht lopen in de supermarkt maar ja daar moet ie maar even aan wennen. Leuk om te zien hoe iedereen nieuwsgierig een blik in de kinderwagen wierp :)

8. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Dat was ik. Ja, schijnt echt het maagzuur rustig te maken - google er maar eens op..

Verder.. een nieuwtje... vannacht ontzettende buikpijn. Kon maar niet lekker liggen en slapen, maar als ik naar de WC ging, kwam er niks (ontlasting). Dacht namelijk dat het daar van was. Manlief had vroege dienst en zijn wekker ging kwart voor zes. kZeg tegen hem: "kheb aldoor maar zo'n buikpijn". "Oh", zegt tie, "misschien begint het nu wel". Oeps, jah... dat zou ook nog kunnen..

Later ging ik weer naar de WC en toen zag ik dat ik behoorlijk wat bloed had verloren (bruinig) en op dat moment ook helderrood bloed + slijm wegveegde... Ik had toen wel veel ontlasting, maar kreeg vanaf dat moment regelmatige krampen die steeds heviger en langer werden. Totdat op een gegeven moment wel het kwartje ging vallen: het is dus begonnen en dit zijn dus weëen! :p;)

Ben nog wel gewoon wat aan het rommelen gegaan en zelfs even naar het dorp (was een jaarmarkt). Had mn man al wel gesmst en die belde op een gegeven moment dat hij weer naar huis kwam... Nu zitten we samen thuis en 't is momenteel al behoorlijk pittig. Ze komen binnen de 5 minuten, maar duren minder als een minuut. Voorlopig kijk ik nog even hoe lang we het hier volhouden en gaan dan wel een keer bellen.

En even tussen haakjes: auw! wat doet een wee zeer zeg!

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Veldmuisje succes!!

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Veld muisje succes.

Sefanja ik ben van 1:15 tot in ieder geval 5:00 wakker geweest.
    Helaas is de nacht dan wel erg kort want Bram was gewoon weer om 6:45 wakker. Manlief is toen nog tot half 8 met hem naar beneden geweest n moest toen werken. Dus heb van 5:00 tot ongeveer 7:30 kunnen slapen. Maar dat sloopt je wel zeg :(
    Straks hopelijk nog maar even liggen als Bram teminste ook even wil slapen.

11. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @veldmuisje, spannend. Zet em op meid!

@daro, jahhh DAN hmmm. En heerlijk dat je ff naar buiten bent geweest.

@bb, volgens mij geniet je volop.

@ananas, die MOET ik straks van vriendlief kopen en eten. Heel vervelend ;)

@hier, onrustige nacht gehad. Geslapen van 00.30 tot 4.30, toen wakker gelegen tot 8.30. Vriendlief ging bed uit en ik bleef nog ffies liggen. Werd dus 11.30 pas weer wakker, das wel lekker. Al een paar dagen menstuatiepijn in onderbuik, maar er zet niks door pffff. Vriendlief had dus geen gelijk met zn datum, maar houdt vol dat het uiterlijk morgenavond gebeurd is. Ik hoop maar nergens op, maar ga toch een ananas eten.....

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Blijft weinig hangen.

12. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @child, hoe is het bij jou?? hihi, meldplicht.

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ veldmuisje: spannend hoor! Succes!

Hier weer rustig. Na 2u harde buiken toch in slap gevallen, dus zal wel meevallen. Had er het 1e uur 11, 2e uur 9....

Ga nu eens in de club kijken!!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Veldmuisje, wat spannnennddd!!!! :D Zet m op meidd!! Ennnn puffen heh!! :p

Child, hoe is het daaar??!!

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Bb, balen dat die kraamhulp niet zo leuk is, kan je geen andere vragen? Wat betreft naar buiten zou t niet weten....

Veldmuisje jaaaa gaaf!!! Succes!!! Mooie datum 12-5-12!!!

Sam balen die harde buiken steeds... Nog heel even volhouden...

Hier beeb weer een keer of 2 gevoeld. Maar t is zo'n contrast met 3 dagen geleden... Andere kant de ruimte houd ook wel echt op nu.... Hmmmm.

Ben aan t wassen en de ramen heb ik van de buitenkant gewassen. Alleen die waarbij ik niet hoef te bukken. Maar we hebben in totaal 35 ramen, is 1 verdieping waarvan 12 bukken dus ik heb me vermaakt. Heb ze gister binnen gedaan. Hoop dat die 12 mijn mama nog kan doen straks! Verder is mijn huissie best spik en span al zeg ik t zelf. Fijn!!

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden!

Pfoee wat is er veel bij te lezen sinds gistermiddag...had gisteren geen puf meer om alles te lezen, maar nu ga ik er weer ff lekker voor zitten :)

Yupgup: fijn dat het goed bij je gaat! Hopelijk worden de krampjes bij je kleine mannetje snel minder en zijn de nachten wat beter te doen!
    Ik zal ook nog ff in je album spieken!

BB: jaaa lekker thuis! En super om te lezen dat je wondpijn zoveel minder wordt! Hoe gaat het snachts met 2 kindjes? Kom je wel een beetje aan je rust toe?
    En wat veel kilo's alweer kwijt! Zag je foto bij de buikfoto's en hij is idd alweer een stuk strakker zeg!

Babyfoto's van Ninthe, Neva en Fabiënne Daphne: so cute!!!

Baarmoeder gezocht: *proest* (voelt zich nu een dag later wel spuit 11)

Ludora: jammer dat de pedi+massage tegenviel zeg! Maar toch fijn dat je weer ff lekker verzorgd bent toch :)
    En ik heb je lap tekst gelezen hoor! (hoop altijd dat de mijne ook gelezen wordt ;))
    Wat ga je goeoeoeoeoed met je buikfoto!!!! En over je gevoel wat betreft de bewegingen in je buik: gewoon weer bellen hoor!!!!!!

Child: ohh wat hoop ik hard voor je dat je bevalling spontaan begint dit weekend!!! En anders heb je dus woensdag als thé day staan...wow spannend hoor!
    Nog nooit van zo'n hormoonveter gehoord trouwens!

Veldmuisje: ook spannend bij jou dus! Ik lees dat het begonnen is! Zet em op he!

Daro: ah knuffel voor de kraamtranen! Laat het er maar lekker uit! Lijkt me ook hartstikke moeilijk hoor, zo'n 'afsluiting'-gevoel!

Hm, apart om tijdens het bijlezen op 1 pagina zowel over slijmproppen/oesters als avondeten te lezen.... ;)

Kanshebber: klinkt als een aankomende bevalling! Ik hoop voor je dat het doorgezet heeft! Hm, ik lees het al...niet dus :(

Bevallijst: 13 meisjes tegen 15 jongens! Wordt tijd dat ik ook ga bevallen voor het evenwicht :D

Minkie: gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Dribbel: en, heeft het dragen van de draagdoek geholpen voor de nachtrust bij Mika?

Miekr: hoe gaat het met jouw wond? Veel last nog lees ik?

Avondeten: hier echt geen zin meer in steeds...een paar happen en dan heb ik er alweer genoeg van...heb alleen maar trek in vette, ongezonde dingen..heel slecht! Maar beperk het gelukkig wel, meestal is het nu een paar happen gezond avondeten..rest in de prullenbak en dan voor mij een groot bord met Hollandse aardbeien :p

Marja: heb je gewoon ananas gegeten, of ook echt het ananashart?
    Heb hier ook een verse ananas staan.....zal ik..... :p Ohhh ik lees het al, okee!!

Nachtbrakers: haha leuk om te lezen dat het nu niet de 'klagende, niet slapende, zwangere' dames zijn, maar 'trotse, voedende' moeders! :D
    *scrollt verder* Oh ik zie dat Lady en Sam wel nog wakker waren vannacht...grr balen dames!

Pat: hoe vond je zoontje het boogschieten? En vanaf nu: legs niet meer crossed maar opened! :D

Ilonka: hier ook een rustig beebje snachts...of ik moet het bewegen niet meer door hebben? Ze beweegt vaak wel ff na mn toiletbezoekjes. Hier is ze nu ook nog steeds rustig in mn buik! Zal wel door het ruimtegebrek komen denk ik! En babies moeten natuurlijk ook goed uitgerust zijn voor de naderende bevalling ;)

Hier heerlijk liggen ronken tot half 12! Voel me dus weer wat meer uitgerust...dus...vanavond ananas in de aanslag en hopen dat het vannacht begint, wat zou dat leuk zijn..op moederdag moeder worden!

Ik ga gauw in de club kijken!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ludora, ik zou ook gewoon bellen!!! Kleine moeite om het even na te kijken. En beter een keer teveel bellen en dan alles straks gewoon goed blijkt. Maar het is gewooon TE kostbaar om te lang te wachten en ongerust rond te lopen!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @daro,
    gek he om nu alsnog je uitgerekende datum te bereiken??
    ik vond het dinsdag ook maar een vreemd idee
    en wat fijn dat jullie uitje naar buiten leuk was!! **jaloers!!**
    @pat,
    hoe was de proefles van je zoontje, vond die het leuk??
    @ludora,
    Die stemmen heb je ook echt wel verdiend hoor!!!
    @veldmuisje,
    ooooh spannend!! veel succes meid!!!

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    #4039 miffy, 12 mei 2012
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
    oooh ja,
    Zomer123, die is afgelopen maandag ook bevallen van een meisje!!

20. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Veldmuisje, zet 'm op! Hard werken vandaag en daarna de beloning!

Hier is de buikpijn afgezakt. Heb wel een enorme off-day, ben erg emotioneel. Zometeen krijgen we bezoek en daar had ik veel zin in maar nu niet meer. Maar ze komen van ver en ze zijn al onderweg...

Thuis met vriendlief strubbelingen omdat we de afgelopen week slecht nieuws hebben gekregen over zijn werk. Dat wordt een juridisch gevecht en hoewel ik het van me af probeer te zetten merk ik dat het aan me vreet. En hij heeft natuurlijk ook ineens minder aandacht voor de zwangerschap en bevalling door dit hele gebeuren. We zitten elkaar in de weg en kunnen elkaar onvoldoende steunen. Wat een timing.

Deel Deze Pagina